چگونه جیرجیرک را ساکت کنیم یا فراری دهیم؟

منبع: دوستان

1,930

1398/3/19

10:06


براي بسياري از ما جيرجيرک ها با صداي جيرجير ممتدي که توسط بال هايشان و به منظور اغوا کردن جنس مخالف از خود درمي آورند، قابل شناسايي هستند، اغلب این صدا ها باعث آزار و اذیت اهل خانه می شود، مخصوصاٌ در شهرهای جنوبی که به فراوانی یافت می شوند!

www.dustaan.com چگونه جیرجیرک را ساکت کنیم یا فراری دهیم؟

برای از بین بردن جیرجیرک ها قطعاٌ ساده ترین و موثرترین راه استفاده از حشره کش های رایج در بازار است، اما در صورتی که شما از این راه برای کشتن حشرات استفاده نمی کنید، می توانید از روش زیر استفاده کنید.

مکان استقرار جیرجیرک را پیدا کنید! برای انجام این کار شما به یک خانه آرام نیاز دارید. به صدایی که جیرجیرک در می آورد گوش کنید که صدا از کدام اتاق می آید.

این حشرات کوچک در اکثر مواقع در زیر مبلمان و یا لوازم خانگی و درز دیوارها پنهان می شوند. اما اگر شما به طور ناگهانی اتاقی که تاریک است ، چراغش را روشن کنید آنها ممکن است به بیرون پرش کنند.

بعد از دیدن جیرجیرک شما می توانید به کمک یک لیوان شفاف آن را بگیرید، کافیست به آرامی لیوان را بر روی جیرجیرک قرار دهید تا دستتان نیز تماسی با آن نداشته باشد، پس از قرار دادن لیوان یک ورق کاغذی نیز زیر آن قرار دهید تا نتواند از آن خارج شود.

۰/۵ ( ۰ نظر )

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو