عکس پاییزی

منبع: فرزند

513

1398/9/7

12:16


عکس پاییزی

همیشه یکی از جذابیت های پاییز، رنگهای گرم و گیرای آن بوده است. واریاسونی چشم نواز که بازه آن از زرد و نارنجی تا قرمز و اخرایی و عنابی و قهوه ایست.

اگر کمی اهل ذوق و هنر عکاسی باشید، پادشاه فصلها برای شما، همانا پاییز است. عکسهایی با تم پاییزی همیشه چشم نواز و گیرا هستند. اگر خودتان عکاس هستید، بزنید به دل کوچه پس کوچه های پر دار و درخت شهرتان و قابهای بینظیری را ثبت کنید. اگر خانم خانه هستید، با چند چیدمان ساده و کم خرج و هیجان انگیز، می توانید روحی دوباره به فضای منزلتان ببخشید. ترکیب تعدادی برگ خشک پاییزی که شسته و رزین زده شده اند، چند کدوی تنبل نارنجی، تعدادی چوب دارچین، میوه های بلوط یا کاج و چیزهایی از این قسم، براحتی فضایی گرم و دوست داشتنی به خانه تان می بخشند. اگر قرار است بزودی مادر شوید و باردار هستید، تعدادی لباس بارداری با تم رنگهای پاییزی تهیه کرده و با مراجعه به یک آتلیه بارداری خوش ذوق و سلیقه، تعدادی عکس بارداری از خود و همسر و کوچولوی در راهتان، ثبت کنید. اگر هم پدر و مادر شده اید، که دست کوچولوی دلبندتان را گرفته و خانوادگی سری به یک آتلیه نوزاد یا آتلیه کودک در شهرتان بزنید و چند قاب زیبا و چشم نواز با تم های پاییز یا تم هالوین ثبت کنید. مراسم هالوین هم که زمان آن در پاییز است، از مراسم هیجان انگیز و دوست داشتنی برای کودکان است. طوریکه با یک دکور و لباس هالوین جذاب، حسابی سر ذوق می آیند و برای عکاسی با شما و تیم عکاسی همکاری خواهند کرد.

زوجهای تازه و جوان هم که دیگر این فصل متعلق به آنهاست، می توانند یا در دل طبیعت برگریز و هزار رنگ پاییز یا در آتلیه، چند قاب عاشقانه و پاییز از این روزگار شیرین و عاشقانه هایشان ثبت کنند و  به یادگار بگذارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو