فیلم Black Panther 2:‌ احتمال حضور دکتر دووم در نقش شرور اصلی

منبع: گیمفا

225

1398/9/7

20:00


فیلم Black Panther 2:‌ احتمال حضور دکتر دووم در نقش شرور اصلی

نقشه مارول برای فاز چهارم دنیای سینمایی خودش تقریبا مشخص شده و قرار است فیلم‌های این فاز از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ اکران شوند. یکی از مهم‌ترین فیلم‌های این فاز Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲» است که نسخه اول آن نامزد اسکار هم شد. هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم مشخص نیست چون رایان کوگلر (Ryan Coogler) نویسنده و کارگردان فیلم فعلا در حال پیدا کردن داستان مناسبی برای آن است. این باعث نشده شایعات و حدس و گمان‌ها درباره این فیلم شکل نگیرد و اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد احتمال حضور دکتر دووم به عنوان شرور اصلی Black Panther 2 خیلی زیاد است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

منبع خبر اعلام کرده این اطلاعات هنوز دقیقا تایید نشده، پس ممکن است واقعیت نداشته باشد. اما در این گزارش ذکر شده نقش احتمالی ویکتور ون دووم پیرامون گسترش امپراطوری او و تصرف بخش‌هایی از آفریقا و در نهایت درگیری با ملت واکاندا و پلنگ سیاه خواهد بود.

این یادآور حضور دکتر دووم در کامیک Doomwar محصول ۲۰۱۰ است که در آن به واکاندا حمله کرد. در آن داستان تچالا، شوری و دیگر شهروندان واکاندا از ملت و منابع ارزشمند خودشان در برابر دکتر دووم محافظت کردند.

اگر چنین اتفاقی بیفتد، این اولین حضور شخصیت‌های سابق فاکس در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. طرفداران از مدت‌ها پیش درباره زمان ظهور دکتر دووم حدس‌هایی زده بودند، جایی که بسیاری از آن‌ها منتظر ساخته شدن فیلم جدید Fantastic Four «چهار شگفت انگیز» با حضور او بودند. قبل از اینکه شخصیت‌های فاکس دوباره در اختیار مارول قرار بگیرند، نوآ هاولی (Noah Hawley) سازنده سریال‌های Fargo «فارگو» ‌و Legion «لژیون» در حال توسعه فیلم مستقل Doctor Doom بود، اما مارول فعلا برنامه‌ای برای ساخت این فیلم ندارد.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو