دانلود Gears POP! 1.50 – بازی استراتژیک پاپ‌های مبارز برای اندروید

دانلود Gears POP! 1.50 – بازی استراتژیک پاپ‌های مبارز برای اندروید


منبع: دانلود ها

129

1398/9/8

15:59


با دانلود بازی Gears POP می توانید به جمع نیروهای فانکوپاپ ها بپوندید و نبردهای آنلاین بازی را تجربه کنید. برای اولین بار این شخصیت ها با Gears of War همراه شده اند و می توانید به‌صورت آنلاین در نبردهایی با طراحی جذاب همراه شوید. بازی شباهت زیادی به آثار استراتژیک کنونی موبایل دارد و سعی دارد که رقابتی پویا را در سرتاسر جهان ایجاد کند. طراحی شخصیت‌های بازی به صورت وینیل وار است و هرکدام از دارای قدرت منحصربه‌فردی هستند.

Gears POP! 1.50 Apk

کاور-Gears-Pop

شما با دانلود بازی Gears POP می توانید قهرمان هایی را در جبهه های نبرد داشته باشید و با ارتقا آن ها به پیروزی و صعود به لیگ های بالاتر نزدیک تر شوید. سایر رقبای خود را بشناسید و فراموش نکنید که تاکتیک در نبردها اهمیت بسیار بالایی دارد. نبردها کم کم سریع تر می شوند و باید در کسری از ثانیه فکر کنید و فانکوپاپ های خود را روانه میدان کنید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۴ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

info

For the first time ever on mobile, Gears of War & Funko Pop! have joined forces to deliver you explosive real-time multiplayer battles in the Gears universe.

Collect and upgrade dozens of iconic Gears of War heroes and villains, each designed with an adorable Funko Pop! vinyl design. Build the ultimate squad and lead them to victory in the Arena where you will compete against other collectors and competitors around the world in fast-paced tactical cover-combat!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – Arm

دانلود فایل نصبی – Arm64


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو