جزئیات اجرای طرح زوج و فرد در تهران

منبع: برترین ها

96

1398/9/8

22:43


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز شنبه گفت: در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا،قوانین و مقررات مانند سابق خواهد بود،یعنی افرادی که دارای طرح ترافیک نیستند نمی‌توانند در این محدوده حاضر شوند و در خارج از محدوده نیز تنها خودروهایی که پلاک‌شان زوج است می‌توانند تردد کنند.

ایسنا: سردار محمدرضا مهماندار، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به استمرار آلودگی هوا در پایتخت و مصوبه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در روز شنبه گفت: از ساعت ۶.۳۰ فردا صبح تا ۱۸ بعدازظهر طرح زوج و فرد از در منازل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز شنبه طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا طبق روال معمول اجرا می‌شود، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش آلودگی هوا ،طرح زوج و فرد از در منازل را از فردا در پایتخت اجرا می‌کند و بر این اساس،همکاران من از ساعت ۶:۳۰ بامداد تا ساعت ۱۸ از تردد خودروهای غیر مجاز جلوگیری کرده و نسبت به اعمال قانون آنها اقدام خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بر این اساس ، خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها زوج باشد می‌توانند در شهر تردد کنند.

مهماندار تصریح کرد: در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا،قوانین و مقررات مانند سابق خواهد بود،یعنی افرادی که دارای طرح ترافیک نیستند نمی‌توانند در این محدوده حاضر شوند و در خارج از محدوده نیز تنها خودروهایی که پلاکشان زوج است می‌توانند تردد کنند.

به گفته وی ممنوعیت تردد کامیون در پایتخت همچنان ۲۴ ساعته دایر است و فردا هم کامیون‌ها نمی‌توانند در سطح شهر تهران تردد داشته باشد، این وضعیت تا بهتر شدن وضعیت آلودگی هوا ادامه دارد.

مهماندار به شهروندان توصیه کرد که از حمل و نقل عمومی استفاده کرده و حتی المقدور از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو