برس مناسب برای انواع مو + معرفی بهترین مارک برس مو

برس مناسب برای انواع مو + معرفی بهترین مارک برس مو


منبع: زیبامون

698

1398/9/9

15:37


برای آشنایی با ویژگی های یک برس مو مناسب و آشنا شدن با بهترین مارک برس مو، در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید.

برس مناسب برای انواع مو + معرفی بهترین مارک برس مو

یک چهره آراسته و زیبا نه تنها به مدل آرایش صورت بستگی دارد بلکه به مدل موها نیز وابسته بوده و اگر به این موضوع توجه نداشته باشید، زیبایی چهره کامل نخواهد بود! آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک برس خوب و مناسب هم می تواند تاثیر خوبی در زیباتر شدن مدل موها داشته باشد و یا اینکه با استفاده از برس با کیفیت و مناسب، می توانید مراقبت بهتری از موهای خود داشته باشید؟

انتخاب یک برس مو مناسب و استفاده صحیح از برس مو می تواند تاثیر خیلی زیادی در آراسته شدن و زیبایی مدل موها داشته باشد. مدل های مختلفی از برس مو در بازار وجود دارد اما آیا می دانید کدام مدل از برس مو برای موهای شما مناسب است؟

شاید اینطور به نظر برسد که انتخاب دقیق برس مو یک کار غیر ضروری بوده و اهمیت زیادی نداشته باشد اما از آنجایی که برس مو نیز یک ابزار زیبایی محسوب می شود و تقریبا هر روز باید از آن استفاده کنید، لازم هست در انتخاب آن دقت و توجه کافی داشته باشید و با کسب اطلاعات لازم در رابطه با ویژگی های یک برس مو مناسب، نکات مراقبت از برس مو و ... بهترین و مناسب ترین برس مو را برای موهای خود انتخاب کرده و از این طریق بهترین مراقبت را از موهای خود داشته باشید و زیبایی مدل موهای خود را چندین برابر کنید. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

 

برس مو پارویی 

 

برس مو پارویی 

 

این مدل از برس مو بهترین انتخاب برای مرتب کردن موها و باز کردن گره های مو بوده و برای انواع مو نیز مناسب است. این برس مو به دلیل بزرگ بودن سطح شانه ای آن، در کوتاه ترین زمان ممکن، موهای شما را مرتب کرده و سطح صاف، بزرگ و مستطیلی آن به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچگونه شکستگی در موهای مواج و مجعهد، نتیجه فوق العاده ای را بعد از شانه کردن موها خواهید داشت!

برای داشتن موهای صاف و یکدست می توانید از برس پارویی در هنگام سشوار کشیدن به موها استفاده کنید و از این طریق موهایی صاف تر و لخت تر داشته باشید. علاوه بر این، برس مو پارویی برای ماساژ کف سر و خون رسانی به پوست سر نیز گزینه مناسبی هست.

 

برس مو گرد

 

برس مو گرد

 

با استفاده از یک برس گرد مناسب و تمرین زیاد، می توانید خیلی راحت و سریع در خانه نیز موهایتان را سشوار بکشید و مدل مویی فوق العاده مرتب و زیبا داشته باشید. این مدل از برس موها معمولا از یک صفحه فلزی استوانه ای و دندانه های فلزی و باریک ساخته شده اند و یکی از انتخاب های خیلی مناسب در هنگام سشوار کشیدن به موها و خشک کردن مو با سشوار خواهند بود. شما می توانید با استفاده از این برس مو، هم پیچ و تاب خیلی زیبایی برای موها خود اسجاد کنید و هم حجم موهایتان را افزایش دهید.

برس گرد، در اندازه های مختلف وجود دارد که باید متناسب با حجم مو، کوتاهی یا بلندی مو، ضخامت مو و ... بهترین و مناسب ترین مدل برس را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار هید. اگر موهای کوتاه و نازکی دارید بهتر است به جای استفاده از برس گرد با دندانه های فلزی، به سراغ برس گرد باریک با موی زبر یا موی گراز بروید تا بعد از استفاده از این برس مو، هیچ آسیبی به موهایتان وارد نشود.

اگر موهای بلند، ضخیم و پر پشت دارید بهتر از برس مو گرد بزرگ و با دندان های فلزی و مقاوم در برابر گرما استفاده کنید تا بتوانید به راحتی در هنگام سشوار کشیدن به موها از این برس مو استفاده کنید.

 

برس مخصوص حجم دادن به موها

 

برس مخصوص حجم دادن به موها

 

این برس مو نسبت به سایر برس ها باریک تر بوده و از موهای مصنوعی یا مو طبیعی گراز ساخته شده است و یکی از انتخاب های خیلی خوب برای پوش دادن موها یا حجم دادن به موها خواهد بود. این مدل از برس مو نه تنها بدنه باریکی دارد بلکه دسته و دم آن نیز باریک بوده و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی موها را تقسیم بندی کرد و ظاهر بسیار مرتب و طراحی شده ای برای موها ایجاد کنید.

 

برس مخصوص باز کردن گره مو

 

برس مخصوص باز کردن گره مو

 

این مدل از برس مو برای انواع موها مناسب بوده و بهترین گزینه برای باز کردن گره موهای مرطوب و خشک خواهد بود. موها در حالت خیس و مرطوب بسیار ظریف و شکننده هستند و در این مواقع لازم هست از برس و شانه ای برای باز کردن گره موها استفاده کنید تا کمترین آسیب به موها وارد شود. این برس مو با دانه های پلاستیکی جدا از هم و عریض، می تواند خیلی سریع و راحت، گره موها را باز کرده و موهای صاف و یک دست برایتان ایجاد کند.

 

برس مو از موی گراز

 

برس مو گراز

 

این مدل از برس مو برای موهای فرفری و حالت دادن به موهای خشک گزینه مناسبی هست. این مدل از برس مو، به دلیلی طراحی ویژه ای که دارد، چربی طبیعی موها را به طور یکسان در سر تا سر موها پخش کرده و حالت موج دار طراحی شده و زیبایی را برای موهای فرفری و خشک ایجاد خواهد کرد. البته بهتر است بعد از سشوار کشیدن به موها با این مدل از برس مو، موهایتان را شانه بکشید تا حالت موها زیباتر شود.

 

برس مو تونل دار 

 

برس مو تونل دار 

 

اگر تمایل دارید در کمترین زمان ممکن موهای خود را با سشوار خشک کنید بهتر از این مدل برس مو که در بدنه مستطیلی آن دارای حفره هست، استفاده نمایید. این حفره ها باعث می شوند تا حرارت و گرمای سشوار بیشتر و بهتر با موها تماس داشته باشد و موهایتان سریع تر خشک خواهند شد. کار کردن با این مدل شانه بسیار ساده است. سشوار را در یک دست و شانه را در دست دیگر بگیرید و موهایتان را از بالا به پایین شانه و سشوار بکشید! به همین سادگی موهایتان در کمترین زمان ممکن خشک و صاف خواهد شد! این مدل برس مو برای انواع مو مناسب است

 

برس مو لوپر (Looper Brush)

 

برس مو لوپر

 

این مدل برس مو مخصوص موهای اکستنشن شده است. این برس دارای دندانه های منحصر به فردی هست که حالت حلقه ای داشته و بدون ایجاد آسیب و کشیدگی بر روی موهای اکستنشن شده، ظاهری مرتب و صاف را برای موهایتان ایجاد خواهد کرد. بنابراین اگر موهایتان را اکستنشن کرده اید، لازم هست از این مدل برس مو استفاده کنید!

 

نکات انتخاب و خرید برس مو مناسب

برای اینکه بتوانید برس مو مناسب و خوبی را انتخاب کنید لازم هست به چند نکته مهم و ضروری در این زمینه توجه داشته باشید که در ادامه به تعدادی از این نکات اشاره کرده ایم:

 

مدلهای مختلف برس مو

 

  • برس یا شانه ای را انتخاب کنید که دارای دندانه های نرم و انعطاف پذیر باشد تا هیچ گونه آسیبی به موهایتان وارد نشود.
  • اگر موهای فرفری و مجعد دارید بهتر است برس یا شانه ای را انتخاب کنید که دارای دندانه ای با فاصله و عریض باشد.
  • برس یا شانه ای را انتخاب کنید که دارای دسته مناسبی بوده و در دست گرفتن و کنترل آن خوب و راحت باشد.
  •  بهتر است برس مویی را انتخاب کنید که حالت گردی در انتهای دندانه های آن وجود داشته باشد.
  • به هیچ عنوان از برس های فلزی با دندانه های تیز استفاده نکنید زیرا این برس ها باعث ایجاد آسیب به پوست سر خواهند شد.

 

بهترین مارک برس مو 

 

برس مو از برند Revlon

این برس مو یکی از ضروری ترین برس های روزمره هست که دارای دندانه های پلاستیکی با انتهای گرد بوده و بدون هیچگونه کشیدگی بر روی موها، کمک می کند تا موهایی صاف و یکدست داشته باشید.

 

برس مو از برند Revlon

 

برس مو از برند Mason Pearson

اگر موهای موج دار و فرفری دارید می توانید با استفاده از این برس مو، حالت موج دار و مجعد موهایتان را به بهترین شکل ممکن مرتب کنید.

 

برس مو از برند Mason Pearson

 

برس مو تونل دار از برند Revlon

این برس مو از برند رولون، بهترین و مناسب ترین برس مو برای انواع مو بوده و به شما کمک خواهد کرد تا کمترین زمان ممکن موهای خود را با سشوار خشک و خوش حالت کنید.

 

برس مو تونل دار از برند Revlon

 

برس مو از برند Wet

این برس مو از برند وت یکی از بهترین و مناسب ترین برس ها برای باز کردن گره موها بوده و با استفاده از این برس مو می توانید بدون هیچ گونه آسیب دیدگی موهای خیس و مرطوب را شانه بکشید و مرتب کنید.

 

برس مو از برند Wet

 

برس مو پارویی از برند ghd

این برس مو برای افرادی که موهای بلندی دارند گزینه مناسبی خواهد بود. این برس مو با بدنه پهن و بزرگی که دارد به راحتی موهای بلند را صاف و یکدست کرده و به هیچ عنوان حالت استاتیک برای موها ایجاد نمی کند.

 

برس مو پارویی از برند ghd

 

برس مو گرد از برند T3

این برس مو گرد از آلومینیوم رز گلد با روکش سرامیکی ساخته شده و می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها برای خشک کردن، حالت دادن و حجم دادن به موها باشد!

 

برس مو گرد از برند T3

 

برس مو ساخته شده از مو گراز برند Christophe Robin

این برس مو از موی صد در صد طبیعی گراز و چوب ساخته شده است و استفاده از ان تاثیر خیلی خوبی در افزایش گردش خون در پوست سر داشته و گره موها را به بهترین شکل ممکن باز خواهد کرد.

 

برس مواز برند Christophe Robin

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو