معرفی سالن زیبایی ملورین و خدمات تخصصی این مرکز

معرفی سالن زیبایی ملورین و خدمات تخصصی این مرکز


منبع: زیبامون

1,035

1398/9/10

10:59


در این بخش از زیبامون دات کام قصد داریم شما را با سالن زیبایی ملورین و تمام خدمات آرایشی و زیبایی که در این مرکز ارائه می شود، آشنا کنیم.

معرفی سالن زیبایی ملورین و خدمات تخصصی این مرکز

این روزها انتخاب یک مرکز آرایشی و زیبایی خوب و حرفه ای که بتوان در آن تمام خدمات مربوط به زیبایی پوست، مو و ... را دریافت کرد، جز مواردی هست که به تحقیق و پرس و جو زیادی نیاز دارد تا بتوان با توجه به اطلاعاتی که در دست داریم، کیفیت کار چندین سالن زیبایی را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین و مناسب ترین سالن زیبایی و آرایشی را انتخاب کنیم.

اگر به دنبال یک سالن زیبایی حرفه ای و متخصص در غرب تهران هستید، به شما پیشنهاد میکنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با سالن زیبایی ملورین بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی سالن زیبایی ملورین

سالن زیبایی ملورین یکی از سالن های زیبایی و آرایشی،  تخصصی و حرفه ای در غرب تهران هست که در روبه روی مجتمع تجاری کوروش واقع هست. این مرکز با کادر حرفه ای و متخصصی که در هر زمینه دارند، تمام خدمات مربوط به زیبایی پوست، مو، ناخن و مراقبت های ویژه برای پوست و مو را به بهترین شکل ممکن به مراجعه کنندگان خود ارائه داده و در زمینه فعالیت خود حرفی برای گفتن دارند!

در ادامه تعدادی از خدمات زیبایی و ارایشی حرفه ای که در سالن ملورین ارائه می شود را معرفی کرده ایم.

 

سالن ملورین

 

دپارتمان گریم و میکاپ استثنایی با جدیدترین متد روز دنیا

سالن زیبایی ملورین دارای دپارتمان گریم و میکاپ حرفه ای و تخصصی هست که این کار را با جدیدترین متد روز دنیا انجام می دهند و نمونه کارهای این مرکز، به خوبی این ادعا را ثابت کرده است. این مجموعه با کادر تخصصی و حرفه ای که در زمینه گریم و میکاپ دارند، می توانند بهترین و مناسب ترین خدمات آرایشی روز دنیا را متناسب با خواسته و نظر مراجعه کنندگان ارائه دهند و نتیجه رضایت بخشی برای تمام سلیقه ها ایجاد خواهند کرد.

در این مرکز از محصولات آرایشی با کیفیت از برندهای معتبر دنیا برای میکاپ و گریم استفاده می شود و همچنین انجام این کار توسط میکاپ آرتیست های حرفه ای، تاثیر خیلی زیادی در نتیجه نهایی کار داشته و باعث می شوند تا آرایشی بی عیب و نقص و جذاب داشته باشید.

 

آرایش و میکاپ زیبا

 

میکاپ عروس

 

میکاپ شیک

 

دپارتمان رنگ و مش، لایت ژورنالی همراه با براشینگ

رنگ کردن موها یکی دیگر از خدمات آرایشی هست که تقریبا در تمام سالن های زیبایی ارائه می شود اما داشتن کادر حرفه ای و متخصص در زمینه رنگ مو و همچنین استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب، یکی از مواردی هست که باعث ایجاد تمایز در سالن های زیبایی معمولی و سالن های زیبایی تخصصی می شود. در سالن زیبایی ملورین، دپارتمان مخصوصی برای رنگ و مش، لایت، آمبره، بالیاژ،سامبره و سایر متدهای رنگ مو ژورنالی و مطابق با مد روز دنیا ارائه می شود. در این مرکز بعد از رنگ شدن موها، کار براشینگ هم برای موها انجام میشه تا زیبایی و جذابیت رنگ مو به بهترین شکل ممکن دیده شود.

 

رنگ مو بلوند

 

سالن رنگ مو

 

دپارتمان تخصصی خدمات ناخن

در سالن زیبایی ملورین لاین مخصوصی برای خدمات زیبایی ناخن ها از جمله مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن، ژلیش و لمینت ناخن، ترمیم ناخن، طراحی و دیزاین ناخن و ... نیز وجود دارد که میتوانید با خیال راحت زیبایی ناخن ها و دست هاتون رو به متخصصان این مرکز بسپارید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 

کاشت ناخن حرفه ای

 

سالن مانیکور و پدیکور ناخن

 

خدمات کوپ و پیتاژ ژورنالی همراه با براشینگ

کوتاهی مو، پیتاژ، کوپ های ژورنالی و مطابق با مد روز دنیا یکی دیگر از خدمات زیبایی حرفه ای و تخصصی در سالن ملورین هست که توسط افراد دوره دیده و متخصص در این زمینه ارائه می شود و با انجام براشینگ بعد از کوتاهی مو، حرفه ای بودن مدل کوتاهی مو به بهترین شکل ممکن نمایان خواهد شد.

 

کوتاهی مو

 

اکستنشن مو و مژه با موهای 100% طبیعی

اکستنش مو به شما این امکان را خواهد داد تا در هر زمانی که تمایل دارید، موهایی بلندتر، پرحجم تر و زیباتر داشته باشید به شرطی که برای دریافت این خدمات، به یک سالن حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید. در سالن زیبایی ملورین، خدمات مربوط به اکستنشن موها با بهترین کیفیت و با استفاده از موهای 100 درصد طبیعی انجام می گیرد و این اطمینان را به شما خواهند داد تا پس از اکستنشن کردن موها، حالت و مدل مویی کاملا طبیعی و زیبا داشته باشید.

اکستشن مژه نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز زیبایی ملورین هست که با استفاده از چسب های با کیفیت و گیاهی انجام می گیرد تا کمترین آسیب به مژه ها وارد شود.

 

اکستنشن مو

 

اکستنشن مژه

 

خدمات تخصصی پاکسازی پوست، ماساژ و آبرسانی پوست

برای اینکه پوست شما بعد از ارایش کردن زیباتر شده و یا اینکه بدون آرایش هم پوستتان پر زرق و برق و زیبا باشد، لازم هست توجه ویژه ای به مراقبت از پوست داشته و خدمات مربوط به پاکسازی پوست، ماساژ، آبرسانی پوست و ... را در یک مرکز حرفه ای انجام دهید. پوست شما بعد از دریافت این خدمات تخصصی، به طور طبیعی زیباتر و درخشان تر شده و باعث می شود تا اعتماد به نفس بیشتری هم داشته باشید. سالن زیبایی ملورین، حرفه ای ترین و تخصصی ترین خدمات را برای پاکسازی و مراقبت از پوست ارائه می دهد که با مراجعه به این سالن و دریافت مشاوره میتوانید بهترین روش را برای مراقبت از پوست خود انتخاب کنید.

 

ماسک مراقبت از پوست

 

 کراتینه موهای آسیب دیده با مواد برزیلی

موهای آسیب دیده نه تنها ظاهری خشک، وز و نازیبا دارند بلکه زیبایی و درخشش رنگ مو جدید را نیز نشان نخواهند داد. برای درمان موهای آسیب دیده و دمیج می توانید به سالن ملورین مراجعه کرده و از روش های تخصصی و مختلف از جمله کراتین احیایی، آبرسان های قوی برای درمان موهای آسیب دیده استفاده کنید.

کراتین یکی از پروتئین های بسیار قوی برای محافظت و استحکام مو هاست که به طور طبیعی در مو وجود دارد اما مراقبت نادرست از موها، استفاده از مواد شیمیایی قوی و ... باعث از بین رفتن آن شده و به همین دلیل موها آسیب دید می شوند. دریافت خدمات مربوط به کراتین تراپی یا کراتین احیایی نه تنها کراتین مورد نیاز موها را فراهم می کند و باعث کاهش آسیب دیدگی موها می شود بلکه ظاهری صاف، نرم و ابریشمی نیز برای موها ایجاد خواهد کرد.

 

کراتین مو

 

خدمات هاشور ابرو به روش میگروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ به روش فیبروز

هاشور و میکروبلدینگ ابرو از جمله متدهای جدید و تخصصی برای طراحی ابرو ها بوده و این امکان را ایجاد کرده اند که ابروهایی زیباتر، خوش حالت تر و فوق العاده طبیعی داشته باشید. در مرکز زیبایی ملورین، هاشور ابرو به روش میگروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ به روش فیبروز ارائه می شود. این خدمات تخصصی توسط افراد ماهر و متخصص در این زمینه ارائه می شود و نتیجه نهایی کار کاملا طبیعی و زیبا خواهد شد.

میکروپیگمنتیشن فرآیندی است که با استفاده از آن، رنگدانه های معدنی و طبیعی با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتشین به زیر پوست ( تا دولایه زیر پوست) وارد می شود.

در روش میکروبلندینگ و فیبروز نیز با استفاده از ابزار مخصوص رنگهای طبیعی و سازگار با بافت پوست به شکلی کاملا ظریف و شبیه به تارهای مو روی پوسته کشیده و این رنگ به بافت پوست نفوذ کرده و قسمت های خالی ابرو را پر می کند. مزیت این روش این هست که نسبت به تاتو و هاشورهای قدیمی ظاهری فوق العاده طبیعی برای ابروها ایجاد میکنند و راحت تر نیز پاک خواهند شد.

 

میکروپیگمنتشین ابرو

 

 انواع شینیون های کلاسیک و مدرن، انواع بافت

مدل های مختلف شینیون و بافت مو هم یکی دیگر از خدمات زیبایی و آرایشی ثابت در تمام سالن های زیبایی هست اما نکته ای که باعث تمایز یک سالن زیبایی معمولی از یک مرکز تخصصی می شود این هست که در مراکز تخصصی زیبایی و آرایشی مانند سالن ملورین، انواع شینیون های کلاسیک و مدرن، و انواع بافت مو توسط هیر استایلیست های حرفه ای و دوره دیده انجام می گیرد و بعد از پایان کار، مدل مویی فوق العاده شیک، حرفه ای و زیبا خواهید داشت.

 

شینیون مو زیبا

 

شینیون مو عروس

 

بافت مو حرفه ای

 

اپیلاسیون کل بدن (معمولی و پیشرفته) با لوازم یکبار مصرف در محیطی آرام

در سالن زیبایی ملورین، خدمات مربوط به اپیلاسیون بدن در لاین مجزا و کاملا تمیز، به وسیله لوازم یک بار مصرف و نیروهای متخصص در این زمینه و در محیطی آرام ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت از این خدمات بهره مند شوید.

 

اتاق اپیلاسیون

 

 اصلاح و بند ابرو

در کنار تمام خدمات تخصصی و حرفه ای که در سالن زیبایی ملوین انجام می گیرد می توانید خدمات مربوط به اصلاح صورت با بند و اصلاح ابرو را نیز به بهترین شکل ممکن دریافت کنید. 

 

راه های ارتباطی با سالن زیبایی ملورین

شما می توانید با مراجعه حضوری به سالن ملورین به آدرس تهران، ستاری جنوب، رو به روی مجتمع تجاری کوروش، ابتدای پیامبر غربی، پلاک 106.5، ساختمان سهیل، طبقه چهار، واحد 23، تمام خدمات زیبایی و ارایشی که در این مرکز ارائه می شود را از نزدیک ببینید و با خیال راحت، از این خدمات بهره مند شوید. 

برای تعیین وقت قبلی در سالن زیبایی ملورین می توانید با شماره های 02144039619 و 02144039602 و 09120525243 تماس بگیرید. مدیریت این سالن توسط آن خانم صبری انجام می گیرد.

 

سالن ملورین

 

علاوه بر این صفحه اینستاگرام سالن زیبایی ملورین نیز به آدرس melorinbeauty1 فعال بوده و می توانید با مراجعه به آن جدیدترین نمونه کارهای این سالن زیبایی را مشاهده کنید.

شما می توانید با اتوبوس های BRT، خط تاکسی شهری، مترو و یا اتومبیل شخصی به این سالن مراجعه کنید و نگرانی از بابت جای چارک نداشته باشید زیرا این آرایشگاه مجهز به پارکینگ هست.از دیگر ویژگی های این سالن زیبایی می توان به دارا بودن کافی شاپ، اینترنت، مشاوره رایگان، اشانتیون و نزدیکی به مرکز خرید نیز اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو