مدل پرده زبرا با ۳۰ طرح متفاوت و شیک برای خانه های امروزی

مدل پرده زبرا با ۳۰ طرح متفاوت و شیک برای خانه های امروزی


منبع: دکوراسیون

988

1398/9/12

02:06


مدل پرده زبرا

مدل پرده زبرا از انواع طرح های پرده با کرکره افقی محسوب می شود که دارای ساختاری دو لایه است و این نوع پرده را می توان به صورت دستی یا برقی تنظیم کرد. در ادامه طرح هایی از پرده زبرا برای قسمت های مختلف منزل را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پرده زبرا برای قسمت های مختلف منزل

پرده یکی از مهم ترین وسایل تزیینی است که در انواع طرح های مختلف نظیر مدل پرده زبرا و پرده آویز و پرده پانچ و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی تان از بین این طرح های متنوع ، پرده ای زیبا و شیک را انتخاب نمایید.

پرده برای پذیرایی

طرح های پرده زبرا جدید و زیبا

برای دوخت پرده زبرا از انواع پارچه های طرح دار یا ساده استفاده می شود و شما می توانید از این طرح پرده برای پنجره های آشپزخانه و اتاق خواب یا سالن پذیرایی استفاده نمایید.

پرده زبرا از یک نوار افقی پارچه و یک نوار افقی تور تشکیل شده است و می توان برای تنظیم نور به فضای داخلی منزل با کمک غلتک هایی که در کنار این پرده وجود دارد نوارها را به صورت دلخواه در کنار یکدیگر قرار داد.

اجرای دکوراسیون داخلی

از مزایای پرده زبرا می توان به قابل کنترل بودن آن و تنظیم کردن پرده بدون جمع کردن آن اشاره نمود همچنین دوام این پرده ها بالا می باشد و شما می توانید به راحتی آن را نصب کنید همچنین پرده های زبرا نسبت به سایر پرده ها وزن کمتری دارد.

پرده های زبرا به تنهایی قابلیت پرده های کرکره ای و توری و شید رولی را دارند و شما می توانید در صورت جمع کردن کامل پرده از نور کامل در فضای منزل تان استفاده نمایید.

مدل پرده زبرا

مدل پرده زبرا

پرده زبرا ساده

پرده شیک

پرده رنگ روشن

پرده زبرا رنگ روشن

پرده طرح دار

پرده قهوه ای

پرده زبرا اتاق خواب

پرده ساده

پرده زبرا طرح دار

پرده طرح دار و جدید

پرده شیک

پرده رنگ روشن و شیک

پرده زبرا قهوه ای

پرده زبرا در انواع مدل های پرده زبرا ساده و طرح دار و پلیسه ای و ترکیبی و … موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون منزل تان مدرن و خاص به نظر برسد بهتر است از بین این طرح های متنوع پرده ای شیک و مناسب را برای بخش های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که پرده زبرا برای دکوراسیون های مینیمال و مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک می باشد بهتر است از این طرح پرده استفاده نکنید.

برای تمیز کردن پرده زبرا می توانید آن را از پنجره جدا نمایید که برای باز کردن پرده باید آن را توسط زنجیر تنظیم کننده تا پایین باز نمایید سپس قاب را از بست دیواری جدا کنید و پرده را روی سطحی صاف پهن نمایید و با کمک سر برس جارو برقی گرد و غبارهای موجود روی سطح پرده را تمیز نمایید و با ترکیبی از مواد شوینده این طرح پرده را شستشو دهید و آن را با آب کم فشار آبکشی نمایید و پرده را نصب کنید تا خشک شود.

پرده شیک و طرح دار

پرده ساده رنگ روشن

پرده طرح دار و جدید

پرده طرح دار

پرده ساده زبرا

پرده شیک

پرده رنگ روشن

پرده شیک

پرده ساده

پرده طرح دار

مدل پرده طرح دار زبرا

مدل پرده زبرا طرح دار و شیک

پرده طرح دار

پرده شیک و طرح دار

پرده گلدار

پرده طرح دار و شیک

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پرده زبرا طرح دار و ساده را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو