جزئیات جنایت در خانه فساد

منبع: برترین ها

138

1398/9/12

05:53


مرد جوانی که در خانه فساد دست به جنایت زد ادعا کرد هنگام قتل مست بوده است.

روزنامه خراسان: شامگاه ششم آذر ماه سال ۹۶ وقوع درگیری خونینی در خانه‌ای حوالی ورامین به پلیس اعلام شد. مأموران وقتی به محل درگیری رفتند، دریافتند پسر جوانی به نام محمود از ناحیه سینه و گردن مجروح شده و قبل از انتقال به بیمارستان جان سپرده است.

شاهدان می‌گفتند عامل جنایت پیمان نام دارد که پس از درگیری خونین به محل نامعلومی گریخته است. پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت محل جنایت پاتوق زنان و مردان معتاد بوده که از مدت‌ها قبل به خانه فساد نیز تبدیل شده بود. تلاش برای ردیابی عامل جنایت آغاز شد تا این که ۴۰ روز بعد پیمان ردیابی و بازداشت شد.

وی به قتل اعتراف و ادعا کرد دوستش مهدی چاقو را به وی داده بود. پیمان گفت: آن روز من و دوستم مهدی به خانه فساد رفته بودیم. ما آن جا مشروب خوردیم و مهدی به داخل یکی از اتاق‌ها رفت. من در حال صحبت کردن با محمود بودم که او گفت من قبلا پشت سر او حرف زده ام. به او گفتم اشتباه می‌کند، اما قبول نکرد. ما سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و همان لحظه مهدی از اتاق بیرون آمد و چاقویی به دستم داد که با آن ضربه‌ای به گردن محمود زدم. با اعتراف‌های پیمان، مهدی نیز به اتهام معاونت در قتل بازداشت شد.

آن‌ها دیروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه مادر قربانی در حالی که عکس فرزندش را در دست گرفته بود در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: شوهرم سال ۹۳ به دلیل ابتلا به بیماری سرطان خون فوت کرد و پسرم از من مراقبت می‌کرد. اما قاتل و دوستش بی‌رحمانه او را کشتند.

من هنوز باور نمی‌کنم پسرم کشته شده باشد. به همین دلیل برای متهمان حکم قصاص می‌خواهم. سپس پیمان در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من آن روز مشروب خورده بودم و مست بودم و چیزی از ماجرا به خاطر ندارم وقتی دعوا میان من و محمود بالا گرفت چندین زن و مرد در آن دعوا شرکت داشتند و نمی‌دانم چه کسی با چاقو محمود را زده است. مهدی نیز اتهام معاونت در قتل را منکر شد و گفت: من وقتی از اتاق بیرون آمدم که محمود چاقو خورده بود. من چاقو را به دست پیمان ندادم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو