معرفی عروس سرای بی‌ سان (سناتور)

معرفی عروس سرای بی‌ سان (سناتور)


منبع: زیبامون

1,342

1398/9/12

12:27


در این بخش از زیبامون با ما همراه باشید و با خدمات آرایشی و زیبایی که در عروس سرای بی سان (سناتور) ارائه می شود، بیشتر آشنا شوید.

معرفی عروس سرای بی‌ سان (سناتور)

روز عروسی یکی از مهم ترین و به یاد ماندنی ترین روزها برای تمام خانم هاست و به همین دلیل عروس خانم ها چندین ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی، به دنبال آرایشگاه مناسبی هستند تا بتوانند بهترین و جذاب ترین مدل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن و ... را داشته باشند و در این روز مهم، زیبایی خیره کننده و فوق العاده ای داشته باشند.

اگر شما هم به دنبال یک عروس سرای حرفه ای و تخصصی در این زمینه برای مهم ترین روز زندگی خود هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با عروس سرای بی سان، بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی کلی عروس سرای بی سان (سناتور)

عروس سرای بی سان یکی از سالن های تخصصی و حرفه ای در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی مخصوص عروس خانم هاست و می توانید تمام خدماتی که یک عروس به آن نیاز دارد را به طور یک جا و با بهترین کیفیت، در این مرکز تخصصی دریافت کنید و رضایت خاطر خیلی خوبی هم داشته باشید. این مجموعه توسط سرکام خانم زهره علی میرزایی مدیریت می شود و 20 سال سابقه کاری در این زمینه دارد!

سالن زیبایی بی سان نه تنها دارای فضایی بسیار شیک و زیبا هست بلکه در هر زمینه ای، دارای پرسنل حرفه ای و متخصص بوده و سعی دارند تا خدمات زیبایی و آرایشی را به بهترین شکل ممکن به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

علاوه بر این در عروس سرای بی سان، کلاس های آموزشی تخصصی نیز زیر نظر مدرسان بین المللی نیز برگزار می شود و شما می توانید در دوره های آموزشی این مجموعه شرکت کنید و حرفه مورد علاقه خود در زمینه زیبایی و آرایشی را یاد بگیرید و از این طریق کسب درآمد خوبی داشته باشید. در ادامه با خدمات آرایشی و زیبایی که در عروس سرای بی سان ارائه می شود، بیشتر آشنا شوید.

 

میکاپ و گریم تخصصی عروس در سالن زیبایی بی سان

 

قبل و بعد از میکاپ

 

شینیون و میکاپ عروس

 

مدل میکاپ شیک

 

میکاپ عروس

 

آرایش عروس لایت

 

میکاپ و گریم صورت تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی چهره خواهد داشت. اگر میکاپ و گریم صورت با توجه به آناتومی صورت، شناخت کامل تکنینک های مختلف میکاپ و گریم، استفاده از سبک های جدید و به روز و با استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت انجام گیرد، مطمئنا زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را برای عروس خانم ها به همراه خواهد داشت.

در عروس سرای بی سان، میکاپ و گریم عروس توسط میکاپ آرتیست حرفه ای و متخصص در این زمینه انجام می گیرد و با در نظر گرفتن نظرو سلیقه مراجعه کنندگان، بهترین کار برای عروس خانم ها ارائه خواهد شد.

پیچ اینستاگرام مخصوص میکاپ عروس سرای بیسان به آدرس nazanin_nikpoor_makeup فعال هست و تمام نمونه کارهای این مجموعه را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

نکته جالبی که در عروس سرای بی سان وجود دارد این هست که این سالن در نظر دارد هفته اول هر ماه قیمت میکاپ و شینیون عروس را خود عروس خانم ها تعیین کنند!

 

شینیون های حرفه ای و تخصصی در عروس سرای بی سان

 

شینیون مو شیک

 

شینیون مو باز

 

شینیون مو زنانه

 

مدل شینیون خطی

 

مدل موها به گونه ای تکمیل کننده مدل آرایش و مدل لباس عروس هست و اگر موهایتان شینیونی زیبا و منحصر به فرد داشته باشد، در روز عروسی، تمام چشم ها به سمت شما خیره خواهد بود! 

در عروس سرای بیسان، هیر استایلیست های حرفه ای و ماهری حضور دارند که کار شینیون موهایتان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و اروپا، مدل مویی زیبا، شیک و جذاب را برایتان ایجاد می کنند تا استایل شما در روز عروسی، بسیار خاص و منحصر به فرد باشد.

پیچ اینستاگرام شینیون عروس سرای بیسان نیز به ادرس shenyon_bisan فعال بوده و تمام نمونه های شینیون این مجموعه در این پیج قرار داده می شود.

 

مرکز تخصصی خدمات ناخن در عروس سرای بی سان

 

کاشت ناخن حرفه ای

 

در کنار تمام خدمات آرایشی و زیبایی که در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی ارائه می شود، خدمات ناخن جز پرطرفدارترین ان ها بوده و تقریبا تمام خانم ها تمایل دارند از این خدمات برای افزایش زیبایی ناخن هایشان استفاده کنند.

در سالن زیبایی بی سان، لاین مخصوصی برای خدمات تخصصی ناخن وجود دارد و شما می توانید کاشت ناخن، ترمیم ناخن، دیزاین و طراحی های حرفه ای و جدید، مانیکور، پدیکور و ... را به شکل کاملا تخصصی دریافت کنید و از داشتن ناخن های یک شکل، زیبا و جذاب لذت ببرید!

برای دیدن نمونه کارهای خدمات ناخن در سالن زیبایی بی سان حتما سری به پیج اینستاگرام ان به ادرس nail_bisanbeautysalon بزنید!

 

خدمات مربوط به کراتینه و احیای موها

 

کراتین مو

 

موهای آسیب دیده و خشک نه تنها ظاهر نازیبایی را برای موها ایجاد می کنند بلکه به دلیل آسیب دیدگی، فوق العاده شکننده بوده و ممکن هست با گذشت زمان به تدریج با خرد شدن مو، ریزش مو و سوختگی مو در اثر دکلره و رنگ مواجه شوید.

کراتین کردن موها یک درمان احیایی فوق العاده برای موهای آسیب دیده هست و نه تنها موهای آسیب دیده با کراتین تراپی مجددا احیا خواهند شد بلکه بعد از دریافت این خدمات، موهایی کاملا نرم، صاف و ابریشمی خواهید داشت. 

در عروس سرای بی سان (سناتور) خدمات مربوط به کراتینه و بوتاکس مو با بهترین کیفیت و زیر نظر متخصصان این زمینه برای مراجعه کنندگان انجام می گیرد و خبر خوبی که برای شما همراهان عزیز وجود دارد این هست که عروس سرای بی سان از تاریخ 9 آذر 98 تا 30 آذر 98، تخفیف فوق العاده و 30 درصدی برای خدمات کراتین، احیای مو و کار با مواد را در نظر گرفته اند. اگر قصد دارید موهایتان را کراتینه کنید، این فرصت را از دست ندهید.

 

رنگ و لایت موها در سالن زیبایی بی سان

 

رنگ مو فانتزی

 

رنگ و لایت مو

 

رنگ کردن موها نه تنها ظاهر متفاوت و زیبایی را برای مو ایجاد می کند، بلکه تاثیر خیلی خوبی هم در افزایش زیبایی چهره و استایل دارد و اگر خدمات رنگ مو با رنگ مو و مواد با کیفیت انجام شود، موهایی فوق العاده خوش رنگ و بدون آسیب دیدگی خواهید داشت.

در عروس سرای بی سان،خدمات مربوط به رنگ موها با بهترین کیفیت و زیر نظر پرسنل حرفه ای و ماهر در این زمینه ارائه می شود و می توانید جدیدترین مدل های رنگ مو از جمله آمبره، بالیاژ، هایلایت های فانتزی، رنگ و مش، سوییت مش، دکلره و ... را با خیال راحت در این مرکز انجام دهید و موهایی زیباتر داشته باشید.

 

خدمات تخصصی میکروپیگمنتشن، میکروبلدینگ و فیبروز ابرو در سالن آرایشی بی سان

 

میکروپیگمنتشن ابرو

 

ابروها تاثیر خیلی زیادی در زیبایی چهره دارند به گونه ای که هرگز نمی توان یک چهره زیبا را بدون داشتن ابروهای زیبا تصور کرد! اگرچه بسیاری از خانم ها خوش شانس بوده و به طور طبیعی دارای ابروهای پرپشت، خوش حالت و بلندی هستند اما اگر شما جز ان دسته از افرادی هستید که ابروهایتان به هر دلیلی کم پشت، نازک و نامتقارن شده است، اصلا نگران نباشید، زیرا می توانید با استفاده از خدمات تخصصی مربوط به قرینه سازی ابروها مثل میکروبلدینگ و فیبروز ابروهایی فوق العاده خوش حالت و طبیعی داشته باشید.

میکروبلندینگ، یکی از خدمات جدید در زمینه زیبایی و قرینه سازی ابروهاست که با استفاده از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک و با ابزار مخصوص، خط های خیلی باریک و شبیه به تارهای ابرو، در لابه لای ابروها کشیده می شود، تا ظاهر نهایی ابروها کاملا طبیعی و زیبا شود. در عروس سرای بی سان؛ کادر حرفه ای و متخصص برای ارائه خدمات تخصصی در زمینه میکروپیگمنتشن، میکروبلدینگ  فیبروز ابروها وجود دارد که می توانید با خیال راحت این خدمات را در این سالن زیبایی دریافت کنید و ابروهای خودتان را زیباتر و خوش حالت تر کنید.

 

اکستنشن مو و مژه در عروس سرای بی سان

 

اکستنشن مژه

 

اگر از ریمل زدن به مژه ها خسته شده اید و تمایل دارید بدون آرایش، چشم ها و مژه هایی زیبا و جذاب داشته باشید، بهتر است برای یک بار هم که شده اکستنشن مژه را تجربه کنید! در سالن آرایش بی سان، لاین مخصوصی برای اکستنشن مژه در نظر گرفته شده است و این خدمات با بهترین کیفیت و زیر نظر کادر حرفه ای در این زمینه به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

علاوه بر این می توانید از خدمات مربوط به اکستنشن مو نیز در عروس سرای بی سان استفاده کنید و اندازه و حجم موهایتان را تا حدی که تمایل دارید افزایش دهید و موهایی بلندتر پرپشت تر داشته باشید.

 

راه های ارتباطی با عروس سرای بی سان (سناتور)

برای مراجعه حضوری به عروس سرای بی سان(سناتور) می توانید به آدرس تهران، بلوار فردوس غرب، جنب پارک الهام، مجتمع تشریفاتی سناتور، پلاک 26 مراجعه کنید. 

برای دریافت مشاوره رایگان، کسب اطلاعات تکملیلی در رابطه با سالن زیبایی بی سان و همچنین رزرو وقت قبلی می توانید با شماره تلفن های 02144153066 و 09125557127 تماس بگیرید.

علاوه بر این پیچ اینستاگرام عروس سرای بی سان نیز به آدرس bisanbeautysalon فعال هست و می توانید نمونه کارهای این سالن زیبایی را به شکل عکس و ویدئو مشاهده کنید و از اخرین تخفیفات، آفرها و کلاس ها و ورکشاپ های آموزشی که در این مجموعه برگزار می شود مطلع شوید.

کانال تلگرام عروس سرای بی سان نیز به آدرس BisanBeautySalon فعال بوده و نمونه کارهای متعددی نیز در این کانال قرار داده می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو