دانلود بازی Halo The Master Chief Collection برای کامپیوتر

دانلود بازی Halo The Master Chief Collection برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

510

1398/9/13

16:41


بازی Halo: The Master Chief Collection اثری بی نظیر و فاخر می باشد که سرانجام در ۳م دسامبر ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شده است. از لحظه انتشار این اثر، شاهد بازخوردهای بشدت مثبت از طرف گیمرها هستیم و نمرات بسیار خوبی برای این اثر دریافت شده است. متاسفانه این بازی نیز مانند Gears 5 از سیستم امنیتی Microsoft XBOX Live Accounts استفاده می کند. خبر خوب اینکه با استفاده از امولاتور SSE، شخصی به نام Bzinho توانسته روشی Bypass برای بازی بدست آورد (دقیقا مانند Gears 5 که در ابتدا از بایپس آنلاین استفاده می کرد). توضیحات کامل در مورد این روش و آموزش نصب و استفاده از آن به صورت کامل در ادامه ی مطلب آورده شده است. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

بسته‌ی بازی‌های هیلو که با اسم Halo: The Master Chief Collection در سال ۲۰۱۴ روی ایکس‌باکس وان عرضه شد، شامل بازی‌های هیلو ۱، هیلو ۲، هیلو ۳، بسته‌ی الحاقی هیلو ۳ و هم‌چنین هیلو ۴ است. بازی‌های هیلو ۱ و هیلو ۲ در مقایسه با دیگر عناوین، قدیمی‌تر بودند و مایکروسافت آن‌ها را با کیفیت بسیار بالاتری از پایه بازسازی کرد. اولین بازی هم که روی کامپیوتر عرضه می شود، Halo: Reach خواهد بود. پس از آن، به ترتیب از هیلو ۱ شاهد عرضه‌ی بازی‌ها روی استیم خواهیم بود. نسخه ای که هم اکنون در وبسایت دانلودها نیز قرار دارد، تنها شامل Halo Reach می باشد و سایر نسخه ها به محض انتشار، اضافه خواهند شد.

Halo The Master Chief Collection Build 4418303 PC-P2P

بایپس سالم با امولاتور SSE توسط Bzinho اضافه شد

دانلود-بازی-Halo-The-Master-Chief-Collection

تنظیمات گرافیکی بازی Halo: The Master Chief Collection بسیار گسترده است. تنظیمات گرافیکی مانند سایه‌های پویا (Dynamic Shadows)، فیلتر بافت‌ها (Texture Filtering)، رزولوشن بافت‌ها (Texture Resolution)، نرمی لبه‌ها (Anti-Aliasing) و حتی تنظیمات مربوط به رابط کاربری مخصوص نمایش در رزولوشن‌های اولتراواید (Ultrawide) در صفحه تنظیمات به چشم می خورد. در بخش Forge نیز شاهد دسترسی به هر چهار عنوانی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند یعنی Halo: Reach و نسخه‌ی دوم تا چهارم Halo هستیم (نسخه اکس باکس). در بخش Campaign نیز تمام عناوین حاضر در این بسته قرار گرفته‌اند که با انتخاب هرکدام، به بخش داستانی عنوان مورد نظر دسترسی پیدا خواهید کرد (نسخه اکس باکس). همچنین منوهایی مانند Theatre Mode و Extras وجود دارند که دسترسی بازی‌بازان به ویدئوها، لیست‌های موسیقی و همچنین دیگر موارد اضافه را مهیا می‌کنند. در منوی بخش چندنفره نیز شاهد مواردی مانند بازی محلی (Local) و همچنین جست و جو پیشرفته‌ی نبردها هستیم.

منبع توضیحات: دانلودها، دیجی‌کالا و گیم‌فا

info

For the first time, the series that changed console gaming forever comes to PC with six blockbuster games in one epic experience. This bundle includes all titles in the collection that will be delivered over time, beginning now with Halo: Reach and ending with Halo 4 in 2020.

Start your Spartan Career today with the iconic Halo: Reach. Relive the revered campaign and the pivotal battle for the planet Reach as Noble team fights to save humanity’s last stronghold. Enjoy legendary multiplayer experiences with generation-defining player customization, unforgettable maps, as well as classic game modes such as Firefight; fight alone or with squad mates to survive against endless waves of enemies deploying with ever-increasing difficulty.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: AMD Phenom II X4 960T ; Intel i3550

Graphics: AMD HD 6850 ; NVIDIA GeForce GTS 450

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 20 GB available space

Additional Notes: Direct3D feature Level 11.1

راهنمای نصب

کاربران عزیز، لطفا دقت داشته باشید که روش فعلی برای اجرای بازی، به صورت ByPass می باشد و کرک کاملا آفلاین نیست. یعنی برای اجرای بازی باید آنلاین باشید و از اکانت XBOX Live استفاده کنید. بدین منظور، لطفا نکات ذیل را لحاظ کنید:

1) برای لاگین کردن به XBOX Live حتما از یک اکانت غیررسمی استفاده کنید. اگر اکانت XBOX قانونی دارید که خریدهای قانونی روی آن انجام شده است، به هیچ وجه توصیه نمی شود. لطفا یک اکانت جعلی بسازید که برایتان اهمیتی ندارد و با آن لاگین کنید.

2) هرلحظه امکان دارد این روش از کار بیافتد. روش کرک کاملا سالم است و می توانید با سایر کاربران به صورت آنلاین بازی کنید. اما از آن جا که شما به صورت کرک شده آنلاین می شوید، امکان غیرفعال سازی این روش در هر لحظه وجود دارد (احتمال غیرفعال شدن بسیار کم است!). اگر کرک کاملا و 100% مطمئن می خواهید، بهتر است تا زمان انتشار کرک توسط گروه های معتبری مانند CODEX منتظر باشید. اگر کرک فعلی نیز از کار بیافتد، به محض غیرفعال شدن این روش اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

3) پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده، لطفا محتوای درون پوشه Crack را در پوشه اصلی بازی یعنی “Halo Reach” کپی و جایگزین کنید. سپس بازی را اجرا نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو