فیلم ۱۸۵ میلیون دلاری هالیوود دنباله‌دار شد

منبع: ایران آرت

97

1398/9/13

20:01


تهیه کننده فیلم سینمایی "دانتون ابی" که چندی پیش اکران شد و موفقیت زیادی کسب کرد، می‌گوید یک فیلم سینمایی دیگر از این مجموعه در راه است.

ایران آرت: گرت نیم تهیه‌کننده می‌گوید احتمال ساخت یک فیلم دیگر "دانتون ابی" وجود دارد اما با وجود اینکه تلاش‌هایی صورت گرفته تا جولین فلوز نویسنده بتواند شیفت اضافی کار کند، احتمال اینکه چنین فیلمی به زودی ساخته بشود کم است.

فلوز و نیم اخیرا در رخدادی شرکت کردند و به سوال‌هایی درباره فیلم دانتون ابی که اوایل امسال اکران شد و بسیار هم موفق بود، پاسخ دادند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، نیم در نشست درام کنفرانس کانتنت لندن گفت: خوشبختانه فیلم موفق بوده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین فیلم شرکت فوکوس فیچرز است و توانست رکوردی را بشکند که "کوهستان بروک‌بک" سال‌ها در اختیار داشت. بزرگ‌ترین اکران یونیورسال در بریتانیا هم هست. در کل سال تا اینجا فیلم حدود ۱۸۵ میلیون دلار در سطح جهانی فروخته است.

وی اضافه کرد: همه‌مان از آن لذت بردیم. بازیگران هم از آن لذت بردند بنابراین امیدوارم بتوانیم راهی پیدا کردیم تا برای ساختن پروژه‌ای دیگر برگردیم.

اما اولویت‌های فوری‌تری وجود دارند. فلوز و نیم در حال حاضر وسط ساختن یک پروژه درام عظیم به نام "عصر طلایی" برای شبکه اچ‌بی‌او هستند که نیم گفت وقت و انرژی بسیاری از خودش و فلوز گرفته است. فلوز در حال حاضر مشغول رسیدگی به انتخاب و نوشتن فیلمنامه بازیگران است چون تولید سریال قرار است بهار بعدی آغاز بشود.

نیم گفت: "تا ماه مارس فیلمبرداری آغاز نمی‌شود و ست‌های بزرگی در حال راه‌اندازی هستند و در حال حاضر داریم بازیگران را در نیویورک انتخاب می‌کنیم. جولین دارد بازنویسی‌های بسیاری انجام می‌دهد و می‌گوید ممکن است کمی بیشتر پروژه دانتون ابی را عقب بیندازد".

وی اضافه کرد: من هم گفتم که دوست دارم فکر کنم تو دو شیفت داری، یک شیفت شبانه و یک شیفت روزانه و کارهای تلویزیون می‌تواند در شیفت روزانه انجام بشود و نوشتن فیلمنامه دانتون ابی می‌تواند بخشی از شیفت شبانه باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو