بوران کوزوم بازیگر نقش علاء الدین در فیلم مست عشق کیست؟ + بیوگرافی و عکس

بوران کوزوم بازیگر نقش علاء الدین در فیلم مست عشق کیست؟ + بیوگرافی و عکس


منبع: کولاک

421

1398/9/14

14:54


کولاک ، محمد سیمری : جدیدترین ساخته ی حسن فتحی با نام ” مست عشق ” این روزها در کشور ترکیه در حال فیلم برداری است. فیلم سینمایی ” مست عشق ” به عنوان محصول مشترکی از کشورهای ایران و ترکیه با بازی بازیگران صاحب نام چون پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و… همراه است.

بوران و پارسا پیروزفر

در این مطلب تصمیم داریم پیرامون بوران کوزوم ، بازیگر ترک فیلم ” مست عشق ” به بحث بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

بوران کوزوم با نام اصلی Boran Kuzum متولد یکم ماه اکتبر سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد. بوران در یک خانواده ی هنرمند و هنر دوست (فرزند بورا کوزوم و فاطمه زهرا کوزوم) بزرگ شده است و فعالیت خود را در عرصه ی بازیگری با دنیای تئاتر آغاز کرد و در ادامه وارد دنیای سینما و تلویزیون شد. او نقش های متعددی را در ژانرهای مختلف برای عرصه ی تئاتر ایفا کرده است! لازم به بیان است پدر وی ، یعنی بورا کوزوم معاون مدیر تئاتر دولتی شهر آنکارا بوده است! همچنین مادر وی نیز تحصیل کرده ی دانشکده ی هنرهای زیبا می باشد.

کوزوم

بوران تنها فرزند خانواده ی خود می باشد. بوران در سال ۲۰۱۵ میلادی از دانشکده ی تئاتر کنسرواتوار دانشگاه دولتی شهر استانبول فارغ التحصیل شده است. جالب است بدانید بوران به مدت یک سال در دانشگاه گازی شهر آنکارا در رشته ی اقتصاد مشغول به تحصیل بود، اما در نهایت به سبب علاقه ی خود و همچنین علاقه ی وافر پدر به هنر، به تحصیل در رشته ی بازیگری تئاتر تغییر رشته داد!

کوزوم و رویای موفقیت

اولین حضور جدی بوران در مقابل دوربین

بوران برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی و وقتی ۲۰ سال، سن داشت در فیلم کوتاه ” لمس عشق ” با نام اصلی Aşka Dokunmak در مقابل دوربین قرار گرفت! سپس در سال ۲۰۱۳ میلادی در تبلیغات کمپانی کوکاکولا به ایفای نقش پرداخت. وی در ادامه و در سال ۲۰۱۴ میلادی، دومین تجربه ی بازی در یک فیلم کوتاه را به سبب حضور در فیلم کوتاه ” آفرینش یک انسان ” با نام اصلی ” Bir Adam Yaratmak ” به دست آورد.

بوران در سال ۲۰۱۵ میلادی در سریال ” مادرها و مامان ها ” با نام اصلی ” Analar ve Anneler ” در نقش ” Suat ” به صورت حرفه ای به ایفای نقش پرداخت. اما لازم به بیان است او از سال ۲۰۱۶ میلادی و با حضور در سریال ” صد سال با افتخار ” با نام اصلی ” Muhteşem Yüzyıl: Kösem ” در نقش ” Mustafa ” به شهرت گسترده ای دست یافت!

بوران کوزوم

او همچنین در سریال ” محافظ ” با نام اصلی ” The Protector ” که اولین سریال کشور ترکیه در شبکه ی نتفلیکس است، بازی کرده است.

حضور بوران در فیلم سینمایی ” مست عشق “

بوران کوزوم همراه با تنی چند از بازیگران کشور ترکیه چون چون سلما ارگچ، هانده ارچل، بوراک توزکوپاران و ابراهیم چلیکون در فیلم ” مست عشق ” به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخته است. بوراان در این فیلم، در نقش ” علاء الدین ” بازی کرده است.

مست عشق

تهیه‌ کننده ی این فیلم، مهران برومند است و فیلمنامه ی آن نیز توسط حسن فتحی و فرهاد توحیدی نگاشته شده است. داستان فیلم ” مست عشق ” همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی رخ می‌ دهد.

کوزوم در نقش علاء الدین

زندگی شخصی کوزوم

بوران هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد؛ البته لازم به بیان است او برای مدتی با ” اجم اوزون ” یکی از  بازیگران ترک، وارد رابطه ای عاشقانه شد که این رابطه در انتها به جدایی ختم شد!

کووزم

بوران با ۱۷۲ سانتی متر قد و ۷۰ کیلوگرم وزن به ورزش علاقه ی بسیاری دارد و در اوقات فراغت خود، به ورزش می پردازد؛ از ورش های مورد علاقه ی وی می توان به شنا و اسب سواری اشاره کرد. بوران در مصاحبه ای، آل پاچینو و همچنین دانیل دی لوئیس، بازیگر انگلیسی را به عنوان بازیگران محبوب خود نام برده بود! همچنین بهترین فیلمی که وی تا به جال دیده است، فیلم ” manchester by the sea ” به کارگردانی Kenneth Lonergan و محصول سال ۲۰۱۶ میلادی می باشد.

کوزوم

افتخارات بوران کوزوم

بوران در سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شد جایزه ی بهترین بازیگر نقش اول سریال های تلویزیونی را برای بازی در سریال ” وطنم تویی ” با نام اصلی ” Vatanım Sensin ” در نقش ” Leon ” (یک ستوان یونانی) به خود اختصاص دهد. او همچنین توانست جایزه ی بهترین زوج هنری را نیز در در همین سال به دست آورد!

بازیگر ترک

آدرس اینستاگرام کوزوم

http://bia2safa.net/goto/web/url/950667

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو