نتفلیکس مستند Taylor Swift: Miss Americana را درباره‌ی زندگی تیلور سوئیفت می‌سازد

منبع: گیمفا

206

1398/9/14

19:01


نتفلیکس مستند Taylor Swift: Miss Americana را درباره‌ی زندگی تیلور سوئیفت می‌سازد

نتفلیکس فیلم مستند تیلور سوئیفت: خانم امریکانا (Taylor Swift: Miss Americana) را روز چهارشنبه به عنوان بخشی از برنامه ساندنس ۲۰۲۰ معرفی کرد. این اولین خبر رسمی به دست رسیده از فیلم مستند زندگی، حرفه و اهمیت فرهنگی تیلور سوئیفت خواننده‌ی مشهور و بازیگر فیلم گربه‌ها (Cats) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

خبرها نشان می‌دهند مستند تیلور سوئیفت: خانم امریکانا در برنامه‌ی ساندنس و در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. این مستند توسط لانا ویلسون (Lana Wilson)، کارگردان برنده‌ی جایزه امی و مشهور برای ساخت فیلم پس از تیلر (After Tiller) و همچنین سریال درمانی برای ترس (A Cure For Fear)، کارگردانی شده است. مورگان نویل (Morgan Neville) از فیلم‌های ۲۰ فوت تا استاردم (۲۰ Feet From Stardom) و همسایه من نمی‌شوی؟ (? Won’t You Be My Neighbor)، کیترین راجرز (Caitrin Rogers) برنده جایزه‌ی اسکار موسیقی غریبه‌ها (The Music of Strangers) و ۲۰ فوت تا استاردم و کریستین امالی (Christine O’Malley) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

در خلاصه‌ای از این فیلم آمده است:

تیلور سوئیف: خانم امریکانا نگاهی ناخوشایند و عاطفی به یکی از مشهورترین هنرمندان این زمان است. این فیلم در برهه‌ای مهم از زندگی وی اتفاق می‌افتد که در آن تیلور سوئیفت نه تنها به یادگیری نویسندگی و خوانندگی می‌پردازد بلکه می‌خواهد در نقش زنی ظاهر شود که از تمام قدرت صدایش استفاده می‌کند.

علیرغم اینکه سوئیفت در ماه نوامبر و از طریق انتشار پیامی در توئیترش از وجود چنین مستندی و مرتبط با اختلاف نظرهای اخیرش با اسکوتر براون (Scooter Braun)، اسکات برشتا (Scott Borchetta) و گروه Big Machine خبر داده بود، این اولین خبر رسمی از ساخت فیلم به حساب می‌آید. در آن زمان سوئیفت ادعا کرد گروه Big Machine از انتشار چندین آهنگ قبل از آلبوم عاشق (Lover) در سال ۲۰۱۹ جلوگیری کرده است. هنوز اطلاعاتی از آهنگ‌های حاضر در این فیلم به دست نرسیده است.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو