سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او رکورد زد

منبع: ایران آرت

127

1398/9/14

20:40


سریال "واچمن" پربیننده‌ترین سریال جدید شبکه HBO از زمان پخش "دروغ‌های کوچک بزرگ" شد.

ایران آرت: یک‌شنبه شب‌ها عبارت "واچمن" (Watchmen) از در و دیوار شبکه‌های اجتماعی بالا می‌رود. این سریال نوآورانه و تحسین‌شده براساس آمار جدید صرف نظر از جنجال‌های فضای مجازی حقیقتاً یک سریال پربیننده‌ است. تاکنون هفت اپیزود از فصل اول سریال منتشر شده و هر یک از آن‌ها در شبکه‌ی کابلی HBO و سرویس‌های آنلاین آن به صورت میانگین ۷.۱ میلیون بیننده داشته است. بنابر اعلام شبکه، "واچمن" پربیننده‌ترین سریال جدید سال ۲۰۱۹ و پربیننده‌ترین سریال جدید از زمان پخش "دروغ‌های بزرگ کوچک" (Big Little Lies) بوده است.

هرچند "واچمن" به رکوردهای "بازی تاج‌وتخت" نزدیک نشده اما آمار به جا مانده از آن برای یک سریال در شبکه‌های کابلی در عصر طلایی تلویزیون قابل قبول است. اپیزود هفتم سریال که یکشنبه شب گذشته روی ایر رفت، بر اساس اعلام "نیلسن" در زمان پخش ۷۷۹ هزار ببننده را جذب کرده که از تاریخ پخش اپیزود اول که ۷۹۹ هزار بیننده داشت بی‌سابقه بود.

به گزارش 30نما، شبکه‌ی HBO در جنگ استریمینگ با دیگر شبکه‌هاست و نقشی کلیدی در موفقیت HBO Max به عنوان سرویس استریمینگ جدید وارنرمیدیا خواهد داشت که بهار سال آینده راه اندازی می‌شود. محاسبه‌ی آمار بینندگان شبکه‌ی HBO به علت وجود شبکه‌های متعددش همواره با مشکلاتی همراه بوده، اما با آغاز فعالیت HBO Go در سال ۲۰۱۵ این شبکه آمار بینندگان آنلاین خود را هم منتشر می‌کند.

طبق اعلام HBO، اپیزود هفتم "واچمن" تنها ۱۰ درصد از مخاطبین سریال را پای تلویزویون نشانده است. اپیزود اول سریال در مجموع ۹.۶ میلیون بیننده داشت. با پخش متوالی تمامی اپیزودهای فصل اول "واچمن" از شبکه‌ی HBO2 انتظار می‌رود بینندگان سریال افزایش یابد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو