مدت زمان نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League بیشتر از ۳ ساعت است

منبع: گیمفا

222

1398/9/15

01:00


مدت زمان نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League بیشتر از ۳ ساعت است

پس از اینکه اظهار نظرهای هنری کویل (Henry Cavill) بازیگر نقش سوپرمن در دنیای سینمایی DC دوباره بحث درباره نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League «لیگ عدالت» را به راه انداخت، زک اسنایدر (Zack Snyder) با انتشار تصویری تایید کرد نسخه کارگردان این فیلم واقعا وجود دارد. اسنایدر علاوه بر این تایید کرد مدت زمان این نسخه از فیلم ۲۱۴ دقیقه معادل ۳ ساعت و ۳۴ دقیقه است. این اصلا با شایعاتی که قبلا درباره محتوای فیلم منتشر شده بود همخوانی ندارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگر نسخه کارگردان Justice League بالاخره منتشر شود، در آن شاهد بیشترین تغییر نسبت به نسخه اصلی یک فیلم در تاریخ سینما خواهیم بود. به نظر می‌آید ۹۰٪ محتوای فیلم اسنایدر در نسخه اکرانی در سینماها جایی نداشته است. حتی ریچارد دانر (Richard Donner) کارگردان فیلم Superman II «سوپرمن ۲» ‌هم ۲۰ سال پس از اکران فیلم اصلی نسخه کارگردان آن را منتشر کرد، اما تغییراتش نسبت به فیلم اصلی ۲۰ تا ۳۰ درصد بود.

فیلم‌های Justice League بخش اول و دوم از چند سال قبل معرفی شده بودند و قرار بود فیلمبرداری آن‌ها پشت سرهم صورت بگیرد. اما استودیو از این کار منصرف شد. اسنایدر در نهایت یا از پروژه کناره‌گیری کرد یا مجبور شد به دلیل مرگ دخترش پروژه را ترک کند. اما زمانی که در پروژه حضور داشت هم احتمال ساخت بخش دوم فیلم خیلی کم بود. البته قبل از خروج اسنایدر از این پروژه، قرار بود سه‌گانه Justice League ساخته شود اما استودیوی برادران وارنر قبل از ایجاد این تغییرات فقط دو نسخه از آن را معرفی کرده بود.

وقتی Justice League سال ۲۰۱۷ اکران شد نام اسنایدر به عنوان تنها کارگردان آن اعلام شد، اما همه می‌دانستند جاس ویدون (Joss Whedon) فیلمبرداری‌های مجدد زیادی انجام داده تا فیلم مطابق میل استودیو باشد.

شکست این فیلم در باکس آفیس باعث شد همکاری اسنایدر با فیلم‌های DC به پایان برسد و بخش دوم Justice League برای همیشه به فراموشی سپرده شود. حال باید دید آیا استودیو با انتشار نسخه اسنایدر کات این فیلم موافقت می‌کند یا خیر.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو