هوندا پاسپورت ۲۰۲۰ با قیمتی تازه از راه رسید!

هوندا پاسپورت ۲۰۲۰ با قیمتی تازه از راه رسید!


منبع: فوت و فن

310

1398/9/16

02:33


هوندا پاسپورت ۲۰۲۰ با قیمتی تازه از راه رسید!

زمانیکه هوندا پس از وقفه‌ای ۱۷ ساله تصمیم به بازگرداندن مدل پاسپورت گرفت نفس‌ها در سینه حبس شد.

چرا که امیدوار بودیم که هوندا در نهایت کراس اور دیگری که تنها برای جابجا کردن کودکان و رانندگی کردن مناسب باشد، تولید نخواهد کرد.

در حالیکه این خودرو پا را کمی فراتر از این گذاشته بود اما با این حال یک شاسی بلند تماماً مرسوم نیز به شمار نمی‌رفت.

در عوض این خودرو حد وسط بین یک خودرو خانوادگی و اتومبیلی مناسب برای ماجراجویی محسوب می‌شود.

هوندا پاسپورت شاید مورد پسند تمامی خریداران قرار نگیرد اما با این حال تقاضای بسیاری برای این بخش وجود داشته و این خودرو ساز ژاپنی نیز موفق به تولید خودرو بسیار خوبی شده است.

مدل ۲۰۲۰ این خودرو در شرف عرضه به نمایندگی‌های فروش خودرو بوده و همانند سال گذشته این خودرو نیز با قیمت بالایی روانه‌ی بازار خواهد شد.

هوندا پاسپورت از آنجاییکه نسبت به مدل کامپکت CR-V بزرگ‌تر بوده و در مقایسه با مدل خانوادگی پایلوت اسپورت‌تر و ماجراجو‌تر است، در خط تولید کراس اور کمپانی هوندا قرار می‌گیرد.

این خودرو همچنین از پلتفرم و موتور یکسانی با هوندا پایلوت بهره می‌برد.

با این حال این خودرو از ارتفاع کمتری نسبت به مدل سه ردیفه‌ی پایلوت برخوردار بوده و تجربه‌ی پرقدرت‌تری را به مالکین خود ارائه می‌دهد.

به این ترتیب مدل پایه‌ی پاسپورت اسپورت بار دیگر در قالب سیستم سواری تک دیفرانسیل و با شروع قیمت ۳۱,۹۹۰ دلاری عرضه می‌‌شود.

این رقم ۵۴۰ دلار بیشتر از مدل پایلوت بوده و شامل هزینه‌ی ۱,۰۹۵ دلاری تحویل خودرو نمی‌شود.

با تجهیز خودرو به سیستم سواری دو دیفرانسیل مبلغ ۲,۰۰۰ دلار دیگر نیز به قیمت این خودرو اضافه می‌شود.

در نتیجه با احتساب هزینه‌ی تحویل خودرو، قیمت نسخه‌ی دو دیفرانسیل پاسپورت از ۳۵,۰۸۵ دلار آغاز خواهد شد.

علاوه بر این سه تریم دیگر در قالب مدل‌های EX-L، Touring، و Elite نیز ارائه خواهند شد. مدل EX-L در قالب نسخه‌های تک و دو دیفرانسیل موجود خواهد بود.

با در نظر گرفتن هزینه‌های تحویل خودرو قیمت ورژن تک و دو دیفرانسیل EX-L به ترتیب از ۳۷,۵۰۵ دلار و ۳۹,۵۰۵ دلار آغاز می‌شود و همچنین شروع قیمت ورژن تک دیفرانسیل تریم Touring برابر با ۴۰,۳۷۵ دلار و نسخه‌ی دو دیفرانسیل آن نیز معادل ۴۲,۳۷۵ دلار در نظر گرفته شده است.

مجهز‌ترین نسخه‌ی مدل Elite که تنها به همراه سیستم سواری دو دیفرانسیل عرضه می‌شود با قیمت ۴۴,۸۷۵ دلار که شامل هزینه‌های تحویل خودرو نیز می‌شود قابل خرید خواهد بود.

تمامی مدل‌های هوندا پاسپورت به همراه ویژگی‌هایی مانند چرخ‌های ۲۰ اینچی، پنجره‌ی مشبک به رنگ مشکی مات، سیستم پیش فرض Honda Sensing،‌ ارتفاع سواری افزایش یافته‌ی و یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر i-VTEC با توان تولید ۲۸۰ اسب بخار قدرت در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو