دانلود بازی Retimed Supporter Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Retimed Supporter Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

156

1398/9/16

21:56


بازی Retimed در سبک شوتر چندنفره عرضه شده است و یک الی چهار نفر می توانند تجربه ناب و سرگرم کننده ای با آن داشته باشند. هنگامی که یک بازیکن در خطر اصابت گلوله قرار گرفته است، زمان کند شده و صحنه جالبی را در جا خالی دادن وی خواهیم دید. عکس العمل های سریعی داشته باشید و برای جا خالی دادن از زمان استفاده کنید. بازی تنش و چالش های زیادی دارد و می توانید در کنار خانواده و دوستان آن را تجربه کنید. بازی در بخش آنلاین و آفلاین دنبال می شود و رقبای شما می توانند هر سطح مهارت رندومی را داشته باشند. دشمنان در موج های مختلف حمله می کنند و می توانند سلاح های خاصی هم داشته باشند. در بخش تک نفره می توانید به جستجوی جهان بازی بپردازید و از دنیای رنگارنگ Retimed لذت ببردی.

Retimed Supporter Edition PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Retimed

بازی Retimed لحظات اعصاب خوردکن بسیاری هم دارد و گاهی نیاز است که چندین و چند بار برای پایان دادن یک مرحله تلاش کنید. سخی کنید گلوله های خود را مدیریت کنید و با چند جاخالی درست دشمنان خود را نابود کنید. بازی محیط های زیبایی دارد و به صورت یک پلتفرمر اعتیادآور طراحی شده است. موسیقی هم همراهی مناسبی با بازیکن دارد. نبردهای بخش چندنفره بازی دیوانه وار دنبال می شود و صفحه ای را می بینیم که عقب و جلو داده می شود و هر بازیکن باید با نهایت مهارت دوست و دشمن خود را نابود کند. در این حالت صحنه های آهسته فوق العاده اهمیت پیدا می کنند و به دلیل آمدن گلوله های بیشتر به سمت شما، باید نهایت تمرکز و دقت را در حرکات خود داشته باشید. گاهی اوقات هم کاری از دست شما بر نمی آید و صرفا باید برخورد گلوله به بدن خود را تماشا کنید.

info

Retimed is a multiplayer arena shooter for 1-4 players with SLOWMOTION. When a player is in danger, time slows down and a time bubble is created around the player. Now there is enough time to react and try to dodge the deadly projectiles. These time bubbles generate exciting alternations between fast-paced movement and tension-filled slowmotion moments.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (32-bit)

Processor: Dual Core 1.6Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 8800 GT / AMD HD 6850 / Intel HD Graphics 400 or above

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Retimed Supporter Edition-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو