دانلود نرم افزار HitmanPro 3.8.16 Build 310 – حذف بدافزارها

منبع: دانلود ها

149

1398/9/18

02:30


دانلود HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی می کند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند.

نرم افزار HitmanPro می تواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد.

دانلود-نرم-افزار-hitman-pro

قابلیتی به نام Scan Cloud نیز در دانلود HitmanPro فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

info

Hitman Pro is the fastest solution to see if your computer is infected with viruses. This software is also portable and can run from a USB Flash Drive, CD/DVD, local or network attached hard drive. Hitman Pro 3 is a fast all-in-one tool to locate, identify and remove viruses, spyware, trojans, rootkits and other malware. Hitman Pro 3 will quickly show if your PC is infected with malicious software.

سیستم مورد نیاز

OS 64-bit Windows 7 / 64-bit Windows 8 (8.1) or Windows 10.

راهنمای نصب

لطفا پس از نصب و پیش از اجرای نرم افزار، یک بار فایل block-hosts.cmd را اجرا کنید تا سرور لایسنس نرم افزار در ویندوز شما بلاک شود و کرک شما از کار نیافتد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه 32بیتی با حجم 6 مگابایت

دانلود نسخه 64بیتی با حجم 6 مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو