اولین تصاویر سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شدند

اولین تصاویر سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شدند


منبع: گیمفا

124

1398/9/18

19:01


اولین تصاویر سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شدند

پنل مارول در CCXP 2019 به کار خود خاتمه داد و در طول ارائه‌اش، کوین فایگی (Kevin Feige) اولین تصاویر مربوط به سریال دیزنی پلاس، The Falcon and Winter Soldier را منتشر کرد. هنوز جزئیات مربوط به این سریال و تیم شدن آنتونی مک‌کی (Falcon) و سباستین استان (Winter Soldier) اعلام نشده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با توجه به تصاویر منتشر شده، بنظر می‌رسد آن‌ها روش متفاوتی نسبت به Wandavision در پیش گرفته‌اند که با زیبایی ۱۹۵۰‌ عجیب‌تر است. این سریال بیشتر تریلر استاندارد جاسوسی بنظر می‌رسد که با کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی در یک خط قرار دارد.‌

فیلم‌برداری این سریال در حال انجام است. مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman)، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی Empire و دیوید بنیوف (David Benioff) و دی.بی. وایس (D. B. Weiss) شورانرهای سریال بازی تاج و تخت، این سریال را تولید می‌کنند.

فایگی در مصاحبه‌ای بعد از پایان پنل اظهار داشت که سریال کلا درباره سم ویلسون است که سپر کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) را می‌گیرد و کاپیتان آمریکا جدید می‌شود. این به احتمال زیاد درباره میراث و پیدا کردن راه خود است.

می‌دانیم که بین WandaVision و Doctor Strange و Multiverse of Madness ارتباط وجود دارد. سریال The Falcon and the Winter Soldier پاییز ۲۰۲۰ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد‌.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو