معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی

معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی


منبع: تالاب

155

1398/9/19

22:20


معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی

میخواهید به دبی بروید اما نمیدانید در چه سایتی به دنبال بلیط هواپیما دبی باشید؟ ما به شما سایت طاهاگشت www.tahagasht.com را معرفی میکنیم. در این سایت به راحتی میتوانید بلیط هواپیما خود را تهیه کنید.

 

بیایید کمی به عقب تر بازگردیم و درباره ی شهر دبی اطلاعات بیشتری را به دست بیاوریم و بفهمیم که چرا سفر به دبی انتخاب مناسبی برای گذراندن تعطیلات اخر هفته است.

 

دبی:

قدیمی ترین شهر کشور امارات، دبی است. این شهر که هنوز هم میتوان نشانه هایی از تاریخ و فرهنگ بومی مردم این منطقه را در ان دید امروزه به یکی از مدرن ترین شهرهای تفریحی جهان تبدیل شده است.

 

شهری که هر ساله گردشگران فراوانی را به سوی خود جذب میکند و چرخ اقتصادی این کشور محسوب میشود. زیبایی ها و جاذبه های طبیعی این شهر هر کسی را به سوی خود فرامیخواند.

 

در شهر دبی برای هر سلیقه ای تفریح مناسبی وجود دارد. از برج  خلیفه بلندترین ساختمان جهان گرفته تا فواره های اب، جزیره جمیرا، پیسا اسکی روی برف، اکواریوم عظیم دبی، سالن های ماساژ و باشگاه های مختلفی که در اغلب هتل های این شهر دیده میشوند. حتی میتوانید در این شهر از چشمه ی ابگرم نزدیک جزیره جمیرا بهره مند شوید.

معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی

همانطور که میدانید کشور امارات یکی از کشورهای گرمسیری و بیابانی حوزه خلیج فارس است لذا برای سفر کردن به دبی بهتر است تا در فاصله ی بین ابان تا اسفند به این شهر سفر کنید.

 

در این شهر به راحتی میتوانید با مردم محلی ارتباط برقرار کنید چرا که علاوه بر زبان عربی، زبان های انگلیسی و فارسی نیز به وفور شنیده میشوند.

 

با این که در این شهر وسایل حمل و نقل فراوانی وجود دارند اما بهترین راه برای جابجایی در این شهر استفاده از تاکسی های دبی است. دقت کنید که راننده مسیر طولانی تری را برای رساندن شما به مقصد انتخاب نکند تا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شوید.

 

برای این امر بهتر است تا از تاکسی های خاکستری رنگ این شهر استفاده کنید که مجهز به تاکسی متر هستند و میتوانید میزان مسافت طی شده را به صورت دقیق ببینید.

 

دقت کنید که در برخی از هتل های دبی این امکان فراهم است تا با استفاده از تاکسی های رایگان هر روز صبح راس ساعت 10 به ساحل و یا مراکز خرید بروید.

معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی

دبی یکی از شهرهای گران قیمت جهان برای سفر به شمار میرود با این حال سعی نکنید با اقامت در هتل های دو یا سه ستاره ی این شهر از هزینه های سفر خود بکاهید چرا که کیفیت این هتل ها از هتل های دو و سه ستاره ی معمول پایین تر است.

 

دقت کنید که در این شهر همراه داشتن داروهای مسکن و خواب اور قوی و مواد مخدر جرم محسوب شده و در صورت پیدا کردن این موراد شما را جریمه نقدی و یا زندان خواهند کرد.

معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی

با این که شهر دبی از نظر مذهبی ازاد است و به همه ی ادیان احترام گذاشته میشود اما نباید به دین اسلام که دین رسمی این کشور است توهین شود و یا در ملا عام زنان با پوشش هایی بدن نما و برهنه به خیابان بروند.

 

هم چنین در روزهای ماه رمضان نباید در ملاعام به خوردن و اشامیدن بپردازید. در این صورت با شما طبق قانون این شهر برخورد خواهد شد.

 

همانطور که پیشتر نیز گفتیم دبی یکی از شهرهای پرطرفدار جهان محسوب میشود و لذا جمعیت زیادی به این شهر سفر میکنند پس قبل از بیرون رفتن از هتل خود وضعیت ترافیکی خیابان ها را بررسی کنید و سپس به گشت و گذار بروید.

 

از بهترین اقداماتی که در دبی میتوانید انجام دهید این است که به بازارها و مراکز خرید این شهر سر بزنید. اما دبی شهری گران است و خرید کردن در این شهر نیز گران تمام میشود.

 

برای این که هم خرید کرده باشید و هم هزینه های بالایی نپرداخته باشید پیشنهاد میکنیم تا به انصار مال بروید. در این مرکز خرید میتوانید اجناس باکیفیت و متنوع و ارزان تری را خریداری کنید.

معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی

این شهر برای پذیرایی از گردشگران خارجی کاملا اماده است و بسترهای مناسب را فراهم کرده است. از جمله این بسترها میتوان به فرودگاه دبی و شارجه  اشاره کرد.

 

در این فرودگاه ها میتوان شاهد حضور ایرلاین های مختلف و بزرگی هم چون ایرلاین امارات بود. اما سوال اینجاست که کدام یک از ایرلاین های ایرانی به مقصد این شهر پرواز دارند. برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

 

ایرلاین های ایرانی فرودگاه دبی:

میتوان گفت اغلب ایرلاین های داخلی ایران به مقصد دبی پرواز دارند و همین امر موجب شده تا با به وجود امدن رقابتی بین ان ها هزینه بلیط هواپیما دبی کمی کاهش یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه بلیط هواپیما به سایت www.tahagasht.com مراجعه کنید.

 

معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی

ایرلاین ایران ایر:

مطمئنا قدیمی ترین و بزرگ ترین ایرلاین داخلی ایران یعنی ایران ایر و یا همان هما به مقصد دبی پرواز دارد. این ایرلاین که به عنوان هواپیمایی ملی ایران نیز شناخته میشود یکی از محبوب ترین ایرلاین های داخلی برای رسیدن به دبی محسوب میشود.

 

این ایرلاین که تقریبا در تمامی شهرهای ایران دارای شعبات فعال است در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس پروازهای خود را به این مسیر انجام میدهد.

 

ماهان ایر:

اولین و برترین ایرلاین داخلی را میتوان ایرلاین ماهان دانست. این ایرلاین که کار خود را از شهر کرمان اغاز کرد و نام خود را از یکی از شهرهای کرمان گرفته است به مقصد دبی نیز پرواز دارد.

ایرلاین ماهان را میتوان برترین ایرلاین در ارائه خدمات و امکانات به مسافران دانست. این ایرلاین با بهره گیری از متد ایرلاین های اروپایی یکی از مجهزترین ایرلاین های داخلی به شمار میرود.

 

معرفی ایرلاین های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما دبی

قشم ایر:

قشم ایر یکی دیگر از ایرلاین های داخلی است که به مقصد دبی پرواز دارد. این ایرلاین که تقریبا یکی از ایرلاین های کوچک داخلی به شمار میرود توانسته تا در مدت کوتاهی به جایگاه مناسبی میان ایرلاین های داخلی برسد و در لیست 10 ایرلاین برتر داخلی قرار بگیرد.

 

معراج:

ایمن ترین ایرلاین داخلی یعنی ایرلاین معراج نیز به دبی پرواز مستقیم دارد. این ایرلاین که به پروازهای بدون تاخیر و ایمن خود شهرت یافته است میتواند گزینه مناسبی برای رسیدن به دبی باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو