نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر 19 آذر + فیلم

منبع: نمناک

157

1398/9/19

22:31


پرسپولیس تهران با نتیجه 2 بر یک مقابل گل گهر سیرجان به برتری رسید و به صدر جدول لیگ برتر نزدیک تر شد.

بازی امروز پرسپولیس و گل گهر سیرجان

بازی امروز پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی با برتری میزبان به پایان رسید.

تیم داوری

داور: اشکان خورشیدی

 کمک ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی

ترکیب پرسپولیس: علی رضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور

ترکیب گل گهر: میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا، امین پورعلی، مهرداد عبدی، بهنام برزای، رضا محمودآبادی و پیمان رنجبری

بازی پرسپولیس و گل گهر

نتیجه نهایی بازی

پرسپولیس      2     -      1       گل گهر

شرح گل های بازی

پرسپولیس:

 مهدی ترابی ، دقیقه 52: حرکت پا به توپ مهدی ترابی با سوپرشوت وی او ادامه یافت و در نهایت تبدیل به گلی دیدنی شد. شوت هافبک موثر پرسپولیسی ها بالاتر از دست دروازه بان از بالاترین نقطه سه کنج چپ دروازه گل گهری ها تبدیل به گل شد. 

گل به خودی ؛ دقیقه 80 :حرکت هجومی پرسپولیسی ها در این دقیقه با پاس به موقع مهدی ترابی ادامه یافت و علی علیپور که تنها دروازه بان گل گهری ها را روبرو خود می دید و در حالی که تصور می شد وی توپ را به دروازه این تیم بزند با ارسالی کوتاه قصد داشت تا دیگر بازیکن پرسپولیس را صاحب توپ کند اما برخورد این توپ به پای عبداله حسینی، مدافع حریف وارد دروازه شد.

گل گهر:

علیرضا ابراهیمی ؛ دقیقه 89: در حالی که سرخ پوشان با خیال راحت تری نسبت به بازیکنان حریف بازی می کردند ارسالی دقیق روی دروازه این تیم با ضربه سر دیدنی مدافع پیش تاخته گل گهری ها یعنی علیرضا ابراهیمی دروازه بیرانوند را باز کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو