مبلمان اداری قصر چوب: تولید و عرضه صندلی آموزشی را مقدس می‌دانیم!

منبع: تالاب

157

1398/9/19

23:21


مبلمان اداری قصر چوب: تولید و عرضه صندلی آموزشی را مقدس می‌دانیم!

به احتمال زیاد شما صندلی های آموزشی را نه تنها در دوران دبستان و مدرسه بلکه انواع متفاوت آن را در دانشگاه دیده اید صندلی آموزشی برای استفاده در کلاس ها و محیط های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 این مسئله در سال های اخیر با توجه به رشد چشمگیر دوره های آموزشی و مراکز خصوصی آموزش مهارت های مختلف فراوانی بیشتری پیدا کرده است در گذشته ما در سازمانهای دولتی نظیر وزارت علوم یا آموزش و پرورش شاهد بیشترین استفاده این کالا یعنی چه صندلی های اداری آموزشی بودیم.

 

فراگیر شدن استفاده از صندلی آموزشگاهی یا دانشجویی   

 البته در کنار آن نیز های مدیریت نیز مورد استفاده قرار می گرفت اما همانطور که گفته شد امروزه مراکز خصوصی بسیار زیادی هستند که به صندلی آموزشی و میز مدیریت ی راه‌اندازی فعالیت‌های خود نیاز دارند در واقع این کالا نقش محوری را در دایر کردن کلاس های درس بر عهده دارد.

 

در واقع اگر صندلی های آموزشی را از موسسات آموزشگاه خصوصی جدا کنیم مانند این است که ویترین را از یک فروشگاه برداشتیم این میزان از تاثیرگذاری و نیاز به خوبی بیانگر اهمیت چنین کالایی برای مراکز یاد شده است.

 

در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های یک صندلی با کیفیت آموزشی به بررسی نظرات کارشناسی متخصصان در زمینه تولید و ساخت صندلی ارزان اموزشی بپردازیم که برای این امر از کارشناسان با تجربه مرکز مبلمان اداری قصر چوب به عنوان یکی از فروشگاههای اینترنتی و نمایشگاه‌های معتبر عرضه کننده انواع میز و صندلی و مبلمان اداری در کشور استفاده کرده‌ایم.

 

برای خرید صندلی آموزشی خوب باید از نظر مواد اولیه مصرفی در آن کیفیت قابل قبولی داشته باشد در واقع شما نمی توانید از هر متریالی برای تولید صندلی استاندارد آموزشی استفاده کنید چرا که در بحث اموزش همواره حساسیت‌های وجود دارد که شاید در سایر زمینه ها نظیر استفاده های تجاری از میز و صندلی وجود نداشته باشد.

 

چرا از فوم یا پارچه  در صندلیهای آموزشی استفاده نمی شود  

 با این حال عمده مواد اولیه که برای تولید این محصول در کارگاه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد فلز و چوب است بر خلاف انواع صندلی های تجاری و اداری که در آن از انواع پارچه و چرم استفاده می شود در تولید صندلی هایی که معمولاً برای آموزش استفاده می شود خبری از فوم چرم یا پارچه نیست.

 

 دلیل این امر را می توان در استفاده های پیوسته و مکرر از این کالا ها دانست. بدیهی است که در یک مرکز آموزشی دانشجویان و دانش آموزان زیادی بصورت مداوم و پیوسته از صندلی آموزشی استفاده می‌کنند.

 

 آنها ساعت‌های متوالی همنشین این کالا بوده و از آن برای استقرار در کلاس و همچنین انجام امور درسی مربوطه استفاده می‌کنند.

 

در صندلی آموزشی مواد اولیه مقاوم استفاده می‌شود

 طبیعی است که با توجه به این موارد استفاده چنانچه در تولید این محصول از متریال ظریف و آسیب‌پذیری نظیر پارچه های یا روکش های استفاده شود به سرعت دچار آسیب دیدگی شده و بسرعت مستهلک می شوند.

 

 این امر موجب می شود که تولید کنندگان و همچنین متقاضیان این محصول انتظار استفاده کالاهای فانتزی و تشریفاتی را در تولید این محصول نداشته باشند.

 

یک صندلی آموزشی با کیفیت از نظر ابعاد و همچنین حجم اشغال شده محدودیت های مشخصی دارد به عبارت دیگر شاید بتوان گفت اندازه صندلی های درسی یا صندلی دانشجویی مشخص است و معمولاً تولیدکنندگان در سایز های مشخص این کالا را تولید می کنند رنگ صندلی دانش آموزی یا صندلی آموزشگاهی نام های دیگر برای صندلی آموزشی است که معمولاً طوسی یا به رنگ روشن است.

مبلمان اداری قصر چوب: تولید و عرضه صندلی آموزشی را مقدس می‌دانیم!

میز مدیریتی برای استاد در کنار صندلی های آموزشی

 این مسئله را می‌توان دلیلی بر توجه تولیدکنندگان بر مسائل روانشناختی تناسب کالا با موضوعیت و محل استفاده آن دانست. آنچه که مسلم است در ساخت یک میز مدیریت که معمولاً به عنوان میز مدرس یا معلم کلاس در کنار صندلیهای آموزشی استفاده می شود می بایست نکات ویژه‌ای را به صورت یکسان در تولید این وسیله مد نظر قرار داد.

 

به عنوان مثال در تهیه و تولید این تجهیزات معمولاً میانگین های اندازه یا میانگین های استاندارد جسمی را به عنوان الگو و معیار مد نظر قرار می دهند این مسئله از آنجایی توجیه پذیر می نماید که در استفاده از وسایل آموزشی ما با جمعیت کثیری از دانش آموزان یا دانشجویان مواجه هستیم که هرکدام ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند اما تمرکز بر میانگین ها موجب می شود تا بیشترین تناسب را با اکثریت این افراد در کالا حاصل شود.

 

عرضه میزهای مدیریتی در اندازه های مختلف

یکی از دغدغه های خریداران صندلی و سایر ملزومات اداری مانند خرید میز مدیریت این است که آنها نیاز به تجهیزات در اندازه ها و ابعاد مشخصی دارند و این مسئله از دید یک تولید کننده حرفه‌ای محفوظ می ماند و با توجه به نیازهای مشتریان سعی در تولید انواع مبلمان اداری در اندازه های مختلف دارند؛ قصر چوب به عنوان یک تولید کننده مبلمان اداری، میز های مدیریتی، میزهای مدرن و میز های سلطنتی همواره سعی می‌کند تا در تولید محصولات انواع رنگ و طرح و ابعاد مختلف را تولید نموده و به مشتریان خود ارائه کنند.

 

اگر میز و صندلی هایی که برای یک مرکز اداری و مسائل دیگر تهیه می‌کنیم ابعاد استاندارد داشته باشند معمولاً مشکلاتی به وجود می‌آید که حل کردن آن دشوار است؛ این مسئله باید از دید طراحان و مدیران مجموعه های تولیدی که میز و صندلی و مبلمان اداری تولید می کنند، همواره مورد توجه قرار بگیرد تا مسئله ابعاد استاندارد را در محصولات خود لحاظ کنند.

 

اگر به دنبال دست‌یابی به اندازه های استاندارد در میز و صندلی و مبلمان اداری هستید همچنین اگر می خواهید بدانید که اندازه استاندارد صندلی آموزشی چقدر است می توانید از طریق منابع که در اینترنت وجود دارد این مسئله را بررسی کرده و آنچه که نیاز دارید را سفارش دهید، با این حال می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فنی و ارتباط با فروشگاه قصر چوب، محصولاتی که نیاز دارید را شناسایی کرده و خریداری کنید.

 

 با این همه توجه به ابعاد و فضای آموزشی که در اختیار دارید و همچنین مکانی که برای دفتر خود تعیین کرده اید می تواند بسیار مهم باشد که متناسب با فضای آموزشی و فضای اداری خود کالای مورد نیاز را تعیین و خریداری کنید.

مبلمان اداری قصر چوب: تولید و عرضه صندلی آموزشی را مقدس می‌دانیم!

قصر چوب: آماده خدمت رسانی به جامعه آموزشی هستیم

سایت مبل اداری قصر چوب تولید کننده انواع صندلی های دانش آموزی یا دانشجویی که برای آموزش مورد استفاده قرار می گیرند و آماده ارائه خدمات و تولید انبوه این محصول برای مراکز اموزشی و آموزش های خصوصی و همچنین مدارس و مراکز آموزش عالی می باشد.

 

 ما با بهره گیری از جدیدترین طرح ها و مواد اولیه مرغوب تولید با کیفیت ایرانی را در اختیار آموزش فرزندان این مرز و بوم را قرار می دهیم تا با ارائه کالاهای باکیفیت سهمی هستند و در این راستا برای خود منظور کرده باشیم.

 

 مسلماً سهیم شدن درs امر آموزش که علاوه بر اهمیت های اجتماعی و فرهنگی امر مقدسی نیز هست برای مدیریت و سهامداران قصر چوب افتخار و مایه مباهات است.

 

منبع : ویرلن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو