تبلیغات در جایی که بیش از 246 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد، 3.5 میلیارد تعامل روزانه

منبع: آسمونی

144

1398/3/20

17:12


ادوردز 20 : اگر قصد دارید هر مقدار پولی را برای تبلیغات به مخاطبان خود منتقل کنید، بهتر است آن را در جای مناسب قرار دهید. یعنی، جایی که بیش از 246 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد، 3.5 میلیارد تعامل روزانه و حدود 700 درصد بازده سرمایه گذاری است.

تبلیغات در گوگل  یک پلت فرم تبلیغاتی می باشد  که تحت یک کانال بازاریابی معروف به pay-per-click شناخته می شود، جایی که شما (تبلیغ کننده) در هر تبلیغ (CPC) یا هر نمایش هزینه(CPM) می پردازید. بهتر است کمپین تبلیغاتی خود را، کلیک های بیشتری که تولید می کنید، و احتمال بیشتری برای گرفتن مشتری جدید داشته باشید.

تبلیغات از این بستر به چندین کانال شامل Google، YouTube، Blogger و میلیون ها وب سایت دیگر شناخته شده به عنوان Google Display Network می پردازد. با توجه به گستردگی گوگل، شانس اینکه یک تبلیغ Google را دیده اید (و احتمالا بر روی آن کلیک کرده اید) … و بنابراین مشتریان بالقوه خود را داشته باشید.

این مقاله به شما در مورد آنچه که شما باید بدانید تا تبلیغات را در Google آغاز کنید، به شما آموزش خواهد داد. ما ویژگی های خاص این پلتفرم را پوشش می دهیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه بهینه سازی کمپین های پرداخت شده خود را برای به دست آوردن بهترین نتایج انجام دهید.

آیا آگهی های Google کار می کنند؟

برای پاسخ دادن به این، چند آمار را در نظر بگیرید. تبلیغات گوگل دارای میزان کلیک بیش از 8 درصد است. نمایش تبلیغات تعداد 180 میلیون بازدید در هر ماه. برای کاربران که برای خرید آماده هستند، تبلیغات پرداخت شده در گوگل 65  درصد از کلیک ها را دریافت می کنند. 43٪ از مشتریان چیزی را که در یک آگهی YouTube مشاهده کرده اند، خرید می کنند. بنابراین، بله، تبلیغات Google کار می کند. با یک کمپین تبلیغاتی بهینه شده می توانید یک کمپین بازاریابی با ROI بالا ایجاد کنید.

چرا تبلیغ در گوگل؟

گوگل موتور جستجوی بیشترین استفاده شده است و روزانه 3.5 میلیارد جستجوگر جستجو دریافت می کند. به ذکر است، پلت فرم Google Ads شده است تقریبا برای حدود دو دهه، و به او برخی از ارشد در زمینه پرداخت می شود تبلیغات. گوگل یک منبع است که توسط مردم در سراسر جهان استفاده می شود تا سؤالاتی را مطرح کنند که با ترکیبی از تبلیغات پرداخت شده و نتایج ارگانیک پاسخ داده می شود. و، به گفته گوگل، تبلیغ کنندگان 8 دلار را برای هر $ 1 که در تبلیغات Google صرف می کنند،. بنابراین، چند دلیل برای اینکه شما مایل به تبلیغات در Google باشید، وجود دارد.

رقبای شما از آگهی های Google استفاده می کنند (و حتی ممکن است در شرایط مارک شما قیمت گذاری کنند). هزاران شرکت از تبلیغات گوگل برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، به این معنی که حتی اگر شما یک ارزیابی منطقی برای عبارت جستجو داشته باشید، نتایج خود را پایین صفحه، زیر رقبای خود قرار می دهید.

اگر شما از PPC برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید، تبلیغات در گوگل  باید بخشی از استراتژی پرداخت شما باشد – هیچ راهی در اطراف آن وجود ندارد (به استثنای تبلیغات فیس بوک، اما این مقاله دیگر است).

دلیل اینکه تبلیغ در گوگل شما کار نمی کنند

اگر بدون تلاش برای تبلیغ در Google تلاش کرده اید، نپرداختن. دلایل زیادی وجود دارد که چرا تبلیغات Google شما ناکارآمد است.

کلمات کلیدی گسترده. شما واقعا باید آن را هنگامی که به کلمات کلیدی شما می آید ناخن، به همین دلیل تست و تثبیت باید بخشی از استراتژی خود را. اگر کلمات کلیدی شما بیش از حد گسترده باشد، گوگل تبلیغات خود را در مقابل مخاطبین غلط قرار می دهد که به این معنی است که کلیک های کمتر و هزینه های آگهی بیشتری انجام می شود. بررسی آنچه که کار می کند (یعنی چه کلمات کلیدی باعث ایجاد کلیک می شود) و آنها را تنظیم کنید تا بهترین تبلیغات خود را با مخاطبان مورد نظر خود مطابقت دهند. شما احتمالا اولین بار از این مخلوط دریافت نخواهید کرد، اما تا زمانی که شما انجام ندهید، باید اضافه کردن، حذف کردن و افزایش کارایی کلمات کلیدی را ادامه دهید.

چگونه آن را رفع کنید: استراتژی های کلیدی را که ما در زیر پوشش می دهیم مرور کنید.

تبلیغات نامناسب اگر آگهی شما با قصد جستجوگر منطبق نباشد، شما به اندازه کافی برای به دست آوردن هزینه تبلیغ خود نیازی ندارید. سربرگ و کپی آگهی شما باید مطابق با کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد و راه حل که تبلیغ شما برای بازاریابی نیاز به حل هر گونه نقطه درد که جستجوگر دارد را حل کند. این ترکیبی است که نتایجی را که دنبال می کنید را به دست می آورد و ممکن است فقط چند ترفند باشد. شما گزینه ای برای ایجاد چندین آگهی در هر مبارزه انتخاب می کنید – از این ویژگی برای تقسیم کردن تست آگهی ها استفاده کنید. یا، بهتر است، از ویژگی Google Adsense Search Ads استفاده کنید.

چگونه آن را رفع کنیم: بهترین شیوه های ما برای کپی آگهی را بخوانید.

نمره کم کیفیت نمره کیفیت شما (QS) این است که چگونه Google چگونه رتبه بندی تبلیغ شما را تعیین می کند. رتبه بالاتر شما، جایگاه شما بهتر است. اگر نمره کیفیت شما کم است، شما در مورد آگهی خود کمتر چشم ها و شانس کمتر برای تبدیل را دارید. گوگل نمره کیفیت خود را به شما می گوید، اما بهبود آن به شما بستگی دارد.

چگونه آن را رفع کنید: خواندن را یاد بگیرید که چگونه QS خود را بهبود بخشد.

صفحه فرود ضعیف. تلاش های شما نباید با تبلیغتان متوقف شود – تجربه کاربر پس از یک کلیک به همان اندازه مهم است. وقتی یک تبلیغ روی شما کلیک میکنید، کاربر چه اطلاعاتی را ببیند؟ صفحه فرود شما برای تبدیل بهینه سازی شده است، به این معنا که آیا از کلمات کلیدی مشابه استفاده می کند؟ آیا صفحه نقطه درد خود را برای کاربر حل می کند یا به سوال خود پاسخ می دهد؟ کاربر باید یک گذر بدون درز از طریق تبدیل را تجربه کند.

چگونه آن را رفع کنید: بهترین شیوه های برگزاری صفحه را مرور کنید و آنها را اجرا کنید تا میزان تبدیل خود را افزایش دهید.

شرایط Google Ads برای دانستن:

AdRank

Bidding

Campaign Type

Click-Through Rate

CPC

CPM

Conversion Rate

Display Network

Ad Extensions

Keywords

PPC

Quality Score

این شرایط مشترک به شما کمک خواهد کرد که تنظیمات، مدیریت و بهینه سازی تبلیغات Google خود را انجام دهید. برخی از این ها به تبلیغات Google اختصاص یافته اند، در حالی که دیگران به طور کلی به PPC مرتبط هستند. در هر صورت، شما باید این را بدانید تا یک کمپین تبلیغاتی موثر را اجرا کنید.

AdRank

AdRank شما تعیین موقعیت تبلیغ شما را تعیین می کند. هر چه مقدار آن بالاتر باشد، بهتر است رتبه بندی کنید، چشمان بیشتری بر روی آگهی شما سقوط خواهند کرد و احتمال این که کاربران بر روی آگهی شما کلیک کنند بالاتر است. AdRank شما با حداکثر پیشنهاد شما ضرب شده توسط نمره کیفیت شما تعیین می شود.

پیشنهاد قیمت

تبلیغات گوگل براساس یک سیستم مزایده است، جایی که شما به عنوان تبلیغ کننده مبلغ حداکثر پیشنهاد را انتخاب میکنید که مایل به پرداخت یک کلیک روی تبلیغ خود هستید. پیشنهاد بالاتر شما بهتر است. شما سه گزینه برای قیمت گذاری دارید: CPC، CPM، یا CPE.

CPC یا هزینه هر کلیک، مبلغی است که برای هر کلیک روی تبلیغ خود پرداخت میکنید.

CPM، یا هزینه per mille، مبلغی است که برای هزاران آگهی تخفیف پرداخت می کنید، یعنی زمانی که آگهی شما به هزار نفر نشان داده می شود.

CPE، یا هزینه هر یک از تعامل، مبلغی است که شما پرداخت می کنید زمانی که کسی با یک آگهی خود یک اقدام پیشنهادی را انجام می دهد.

و بله، ما استراتژی های پیشنهاد قیمت را در زیر بررسی خواهیم کرد.

نوع کمپین

قبل از اینکه یک کمپین پرداخت شده را در Google Ads ها شروع کنید، می توانید بین یکی از سه نوع کمپین انتخاب کنید: جستجو، نمایش یا ویدیو.

تبلیغات جستجو آگهی های متنی هستند که در میان نتایج جستجو در یک صفحه نتایج Google نمایش داده می شوند.

تبلیغات نمایش داده شده به طور تصویری مبتنی بر هستند و در صفحات وب درون صفحه نمایش Google نمایش داده می شوند.

تبلیغات ویدیویی بین شش و 15 ثانیه و در یوتیوب ظاهر می شوند.

میزان کلیک (CTR)

CTR شما تعداد کلیک هایی است که در آگهی خود به عنوان یک درصد از تعداد بازدید های تبلیغی خود دریافت می کنید. یک CTR بالاتر نشان دهنده یک آگهی با کیفیت است که با قصد جستجو منطبق است و کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار می دهد.

نرخ تبدیل (CVR)

CVR اندازه گیری فرم ارسال به عنوان یک درصد از کل بازدید از صفحه فرود شما است. به راحتی صحبت کردن، CVR بالا به این معنی است که صفحه هدایت شما یک تجربه کاربرپرداختی را ارائه میدهد که منطبق با وعدهی تبلیغ است.

شبکه نمایش

آگهی های Google را می توان در صفحات نتایج جستجوی یا یک صفحه وب در شبکه نمایشی Google (GDN) نمایش داد. GDN شبکه ای از وب سایت هایی است که به صفحات وب خود برای تبلیغات Google امکان می دهد – این تبلیغات می توانند به صورت متنی یا تصویری تبلیغ شوند و در کنار محتوای مربوط به کلمات کلیدی مورد نظر نمایش داده شوند. محبوب ترین گزینه های نمایش تبلیغات عبارتند از Google Shopping و کمپین های برنامه.

برنامه های افزودنی

Extensions Ad اجازه می دهد که آگهی خود را با اطلاعات اضافی بدون هیچ هزینه اضافی تکمیل کنید. این برنامه های افزودنی به یکی از پنج دسته تقسیم می شوند: لینک سایت، تماس، مکان، پیشنهاد یا برنامه؛ ما هر یک از این افزونه های تبلیغاتی زیر را پوشش خواهیم داد.

کلید واژه ها

هنگامی که یک کاربر گوگل پرس و جو را در فیلد جستجو می نویسد، گوگل طیفی از نتایج را با قصد جستجوگر مطابقت می دهد. کلمات کلیدی کلمات یا عبارات است که با آنچه یک جستجوگر می خواهد مطابقت دارد و درخواست خود را برآورده می کند. شما کلمات کلیدی را انتخاب کنید که بر اساس آن نمایش داده شود که می خواهید آگهی خود را در کنار آن نمایش دهید. به عنوان مثال، یک جستجوگر که “چگونگی تمیز کردن آدامس از کفش” را نشان می دهد، نتایجی را برای تبلیغاتی که کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند، مانند “آدامس بر روی کفش” و “کفش های تمیز” مشاهده می کنند.

کلمات کلیدی منفی یک لیست از اصطلاحات کلمات کلیدی است که شما نمی خواهید رتبه بندی کنید. گوگل شما را از پیشنهاد این کلمات کلیدی بکشد. به طور معمول، اینها نیمه وابسته به شرایط جستجو در نظر گرفته شده شما هستند، اما خارج از قلمرو آنچه که شما ارائه می دهید یا می خواهید رتبه بندی کنید.

PPC

Pay-per-click، یا PPC، نوعی تبلیغاتی است که تبلیغ کننده در هر تبلیغ روی آن کلیک می کند. PPC برای تبلیغات Google خاص نیست، اما شایعترین نوع مبارزات پرداخت شده است. مهم این است که قبل از شروع اولین تبلیغاتی که در Google Advertising شما انجام می دهید، از PP و PP استفاده کنید.

نمره کیفیت (QS)

نمره کیفیت شما کیفیت آگهی شما را براساس میزان کلیک (CTR)، ارتباط کلمات کلیدی شما، کیفیت صفحه فرود و عملکرد قبلی خود در SERP اندازه گیری می کند. QS یک عامل تعیینکننده در AdRank شماست.

جهت سفارش طراحی سایت و یا تبلیغات گوگل به سایت مراجعه کنید یا تماس بگیرید :

ادوردز 20 : 02166979023

0/5 ( 0 نظر )

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو