6 راه برای افزایش میل جنسی (3)

منبع: نی نی بان

167

1398/9/20

11:45


نی نی بان: سومین مطلب از بسته مدیریت روابط جنسی در تعطیلات به شما می گوید که با استفاده از کدام عوامل طبیعی می توانید میل جنسی خود را تقویت کنید.

10 راه برای افزایش میل جنسی (3)


قبل از اینکه در مورد استفاده از دارو برای افزایش میل جنسی خود تصمیم بگیرید، بهتر است روش های طبیعی را که در ادامه به شما معرفی می کنیم، امتحان کنید. در ضمن اگر به دلیل کاهش این میل در زندگی زناشویی خود دچار این مشکل شده اید، باید بدانید که تنها نیستید چون عوامل متعدی از سن گرفته تا بیماری های مزمن، استرس و اضطراب می تواند شما را در این دردسر بیندازد.
 
1. استفاده از خوراکی های افزایش دهنده میل جنسی
اگر چه همه مطالعات انجام شده در این زمینه تأثیر استفاده از این خوراکی ها را تأیید نکرده اند اما استفاده از آنها اگر فایده ای نداشته باشد، کاملا بی ضرر است.
انجیر، موز و آووکادو از جمله میوه هایی هستند که به نظر می رسد در افزایش میل جنسی در خانم ها و آقایان مؤثر باشد. این میوه ها سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند و می توانند در بهبود خون رسانی به اندام تناسلی اثر گذار باشند.
استیک یکی دیگر از خوراکی هایی است که می تواند میل جنسی را بیشتر کند. استیک منبع غنی روی است که اثرش روی میل جنسی مشخص شده است. خوردن استیک هورمون تستوسترون را افزایش داده و به ترشح هورمون پرولاکتین کمک می کند که این هورمون به رفع اختلالات جنسی کمک می کند.
ماهی سالمون نیز منبع غنی اسید چرب امگا سه است که جریان خون را در سراسر بدن به خصوص اندام های تناسلی بهبود می بخشد و نقش مهمی در افزایش میل جنسی و کیفیت رابطه زناشویی دارد. علاوه بر این خوردن ماهی سالمون به ترشح دوپامین کمک می کند که خلق و خو را بهبود می بخشد.
تخم مرغ نیز به دلیل داشتن پروتئین انرژی شما را بیشتر کرده و ویتامین ب شش موجود در آن در تنظیم هورمون ها و میل جنسی اثر گذار است.
زغال اخته از دیگر میوه های افزایش دهنده میل جنسی است که البته در کاهش خطر عفونت های ادراری نیز به شما می کند.
یکی دیگر از خوراکی های افزایش دهنده میل جنسی هلو است که منبع خوب ویتامین ث محسوب می شود، جریان خون را بهبود می بخشد و افزایش دهنده میل جنسی در خانم هاست.

2. شکلات
شکلات در تمام طول تاریخ نمادی از لذت عمیق بوده است که البته دلیلش فقط طعم عالی و لذیذش نیست بلکه به نظر می رسد شکلات می تواند در افزایش میل جنسی مؤثر باشد.
بر اساس مقاله پزشکی که در این زمینه منتشر شده شکلات باعث تحریک ترشح فنیل تیلامین و سروتونین در بدن می شود که در بهبود خلق و خو و افزایش میل جنسی مؤثر هستند. البته مقاله دیگری نشان داده است که تأثیر شکلات بر میل جنسی بیشتر روانی است تا بیولوژیکی.
 
3. استفاده از گیاهان دارویی
دفعه بعد که تصمیم گرفتید یک شام رویایی و رمانتیک با همسرتان بخورید، کمی سیر و ریحان نیز به غذا اضافه کنید. بوی ریحان تحریک کننده میل جنسی بوده و سیر نیز جریان خون را در بدن بهبود می بخشد و در رفع اختلال نعوظ در مردان نیز تأثیر دارد.
جینکو بیلوبا که عصاره برگ درخت جینکو (از گیاهان دارویی سنتی چین) است نیز میل جنسی را زیاد کرده و به رفع اختلال نعوظ در مردان کمک می کند.
 
4. یک توصیه گیاهی از دل آفریقا
در آفریقا درختی به نام یوهیمبن وجود دارد که ماده ای آلکالوئیدی به نام یوهیمبن از آن گرفته می شود. یوهیمبن به عنوان یک ماده افزایش دهنده میل جنسی شناخته شده و گفته می شود که در افزایش طول مدت نعوظ در مردان نیز مؤثر است. در ضمن خیلی ها یوهیمبن را به عنوان جانشین گیاهی قرص ویاگرا می شناسند ولی مطالعات جدید این اثر را تأیید نکرده است.
 
5. افزایش اعتماد به نفس
شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی میزان اعتماد به نفسی که هر کس در وجود خود احساس می کند در میزان میل جنسی اش اثرگذار است. رژیم غذایی نامناسب و نداشتن ورزش و فعالیت بدنی نه تنها روی تصویری که شما از بدن خود دارید تأثیر می گذارد بلکه باعث می شود میل جنسی تان نیز کم شود.

6. مدیتیشن
مهم نیست که بدن تان چقدر سالم است چون اگر استرس داشته باشید نمی توانید رابطه زناشویی با کیفیتی را با همسرتان تجربه کنید. این مسئله به خصوص در مورد خانم ها صدق می کند.

اگر می خواهید درباره مدیریت روابط جنسی در تعطیلات بیشتر بدانید، ادامه مطالب این بسته را در این صفحه ببینید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو