بیوگرافی و مدگردی با نازنین بیاتی ؛ هنرپیشه مانکن

بیوگرافی و مدگردی با نازنین بیاتی ؛ هنرپیشه مانکن


726

1398/9/20

23:10


بیوگرافی و مدگردی با نازنین بیاتی ؛ هنرپیشه مانکن

نازنین بیاتی ، متولد دی ماه سال ۱۳۶۸ در تهران، دانش آموخته کارشناسی تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن، مجرد و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است که تا کنون در بیش از ۱۵ فیلم سینمایی، نقش آفرینی کرده و برای بازی در فیلم دربند، جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. نازنین بیاتی در فصل اول سریال «مانکن» در نقش همتا (معشوقه سابق کاوه) حضور داشت و نقش اول سریال گلشیفته نیز بود. او ۶۰۰ هزار فالوئر در اینستاگرامش دارد و در دهه چهارم زندگی خود، به عنوان بانویی خوش سلیقه در انتخاب نقش و لباس و استایل محسوب می شود. بعضی از مانتوهایش، محصول مزون سیوانا در تهران است .

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با بیوگرافی کارهای نازنین بیاتی و هم چنین کلکسیون مد و لباس های جذابش آشنا می کند. اگر شما هم دیدگاهی درباره این بازیگر دوست داشتنی سینمای ایران دارید، نظرات خود را محترمانه از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اطلاع ما برسانید. لینک این گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی که عضو هستید به اطلاع دوستان خود برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره پشت صحنه و شخصیت های سریال مانکن

بیوگرافی، تصاویر و لباس‌های نازنین بیاتی: هنرپیشه مانکن

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی ، دختر دی ماهی متولد سال شصت و هشت تهران، چند سالی است که در فیلم های سینمایی و سریال های متعددی ایفای نقش می کند و با وجود ان که به تازگی وارد دهه سوم زندگی خود شده است، اما توانسته در معدود کارهایش، نظر کارگردانان را به خود جلب کند. او حتی در سی  و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر توانسته نظر هیات داوران مسابقه سینمای ایران را با بازی درخشانش در فیلم «دربند»، جذب کند و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را در حالی که بیست و اندی سال داشت، تصاحب کند تا در فهرست جوان ترین برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم  فجر باشد.

نازنین بیاتی مثل مینا دلشاد و نرگس محمدی و شبنم قلی خانی، حضور فعالی در اینستاگرامش دارد و اکنون شمار فالوئرهای نازنین بیاتی از مرز ۶۰۰ هزار نفر عبور کرده است. احتمال این که او نیز تا ۱۴۰۰، به جمع سلبریتی های دارای ۱ میلیون فالوئر بپیوندد، بسیار زیاد است.

حتما بخوانید: لاکچری ترین مزون های تهران را ببینید

نازنین بیاتی، دختر دی ماهی متولد سال شصت و هشت تهران

نازنین بیاتی در گلشیفته

یکی از کارهایی که نازنین بیاتی در شبکه نمایش خانگی، پیش از نقش آفرینی در سریال مانکن  حضور یافت، فصل اول سریال گلشیفته بود که به کارگردانی بهروز شعیبی همراه شد و نازنین بیاتی ، در نقش گلی که رتبه اول کنکور ریاضی  است، نقش آفرینی می کند.

او در این سریال،‌ هم بازی سلبریتی هایی چون، مهناز افشار (در نقش استاد گلی)، مهدی هاشمی (درنقش پدر گلی)، هومن سیدی (در نقش دوست سعیده)، سیامک انصاری (در نقش وزیر ورزش)، شیلا خداداد (در نقش مژگان میرزایی) و بهاره کیان افشار (در نقش خواهر وحید) می شود.

نازنین بیاتی در مانکن

نازنین بیاتی در مانکن

جدید ترین کار او در شبکه نمایش خانگی، فصل اول سریال مانکن است. در سریال مانکن، نازنین بیاتی ، نقش اول است. او در نقش همتا، معشوقه  سابق کاوه صوفیان (با بازی امیر حسین آرمان ) است و دختر نرگس (با بازی پانته‌آکیقبادی) محسوب می شود. او در قسمت های دوم به بعد سریال، در نقش معشوقه فعلی بینامین کوهسنگی معرفی می شود که با بازی بنیامین قنبری همراه شده است. نازنین بیاتی در فصل اول سریال مانکن، نوه پروین است که رابعه مدنی در آن، ایفای نقش می کند.

نازنین بیاتی در پشت صحنه سریال مانکن در حال مطالعه سناریو است

(نازنین بیاتی در پشت صحنه  سریال مانکن در حال مطالعه سناریو است)

خلاصه ملودرام اجتماعی به نام مانکن که انتقادات بسیاری به آن شده است، بر  محوریت نازنین بیاتی و کاوه و دیگر شخصیت های سریال است که برای فهم فرجام آن، بایستی تا قسمت بیست و ششم، همراه این مجموعه شبکه خانگی بود.

نازنین بیاتی مثل شبنم قلی خانی که نقش افسون (دوست کتایون) را در فصل اول سریال مانکن ایفا می کند، دانش آموخته رشته هنر است. شبنم قلی خانی، کارشناسی صحنه آرایی از دانشگاه آزاد دارد و کارگردانی تئاتر از استرالیا و نازنین بیاتی نیز دانش آموخته رشته کارشناسی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن است.

بازی خوب در سریال شبکه خانگی «گلشیفته» سبب شد تا نازنین بیاتی ، دومین جایزه بازیگری خود را از نوزدهمین جشن حافظ بدست آورد. جشنی که مدتهاست، بدون علی معلم برگزار می شود.

اینستاگردی با نازنین بیاتی

نازنین بیاتی ، قریب به ۳۰۰ پست در اینستاگرامش در ۴ سال اخیر منتشر کرده و حدود ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد. او بیش از ۲۸۰ صفحه را دنبال می کند و برخی از سلبریتی های سینما و ورزش، فالوئر وی محسوب می شوند. اینستاگرام نازنین بیاتی را که در زمان تنظیم این گزارش، تیک آبی نگرفته بود در این لینک دنبال کنید.

اینستاگردی با نازنین بیاتی

(آخرین پست مهر ماهی نازنین بیاتی را در اینستاگرامش مشاهده می کنید که طرحی از پیام مرآت بوده و او را با لبخند ملیح همیشگی و کلکسیونی از اکسسوری هایش به نمایش می گذارد. فوتوشوتی با ۱۵۰ هزار لایک و ۴ هزار کامنت)

کی از جنجالی ترین پست های اینستاگرامی نازنین بیاتی

(تصویر بالا، یکی  از جنجالی  ترین پست های اینستاگرامی نازنین بیاتی را در مهر ماه ۹۸ نشان می دهد که مربوط به بازی ایران و کامبوج بود که بانوان اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کردند. فردی به  عدم همراهی نازنین بیاتی اعتراض کرد و با پاسخ نازنین بیاتی همراه شد که معمولا مثل بسیاری از سلبریتی ها، وارد نزاع های کامنتی هوادارانش زیر پستش نمی شود. توضیح نازنین بیاتی ،  بیش از ۳۳۰۰ لایک دریافت  کرد)

 مانتو خوش طرح و دوخت نازنین بیاتی

(در این عکس  که مانتو خوش طرح و دوخت نازنین بیاتی را مشاهده می کنیم، او در مراسم رونمایی از سریال مانکن با این استایل حاضر شد. محصولی  از خانه مد شیوانا که با عکسی از مریم رضوی  همراه شده  است. این  لباس  ۹۳  هزار  لایک دریافت کرد و طرح زیبایی برای تیپ های دوست داشتنی اسپرت بانوان جوان دارد)

کلکسیون مانتو های خوش طرح و رنگ نازنین بیاتی

(از کلکسیون مانتو های خوش طرح و رنگ نازنین بیاتی ، شاهد استایلی هستیم که او تابستان نود و هشت در جشن حافظ بر تن کرد و توانست جایزه ای در این جشنواره سینمایی که یادگار علی معلم است، کسب کند. آرایش نازنین بیاتی در این عکس، محصول شکیبا احدی زاده بوده و توضیحاتی درباره برند مانتو بلند رنگ روشنش که با کیف چرمی با بند بلندنارنجی همراه شده است، ارائه نکرد. اگر به دنبال تناسب خوب در لباس دخترانه دوست داشتنی هستند، تنالیته رنگ را توجه کنید. او درباره این عکس نوشت: فتادیم و فتادیم بدان سان که نخیزیم، ندانیم ندانیم چه غوغاست خدایا. )

حتما بخوانید: محرمانه های محمد رضا گلزار: آقای سوپر استار

نازنین بیاتی را در لوکیشنی زیبا و سرسبز

(در این عکس، نازنین بیاتی را در لوکیشنی زیبا و سرسبز مشاهده می کنید که توضیحی درباره لوکیشن نداد. او درباره این عکس نوشت که رویای عشقت را در این گودال تاریک آفتاب، واقعیت کن . او از هوادارانش خواست که در طبیعت،  زباله  نریزند)

نازنین بیاتی در این عکس پرتره که ساعت و گردن بندش تا حدی مشخص است

(نازنین بیاتی در این عکس پرتره که ساعت و گردن بندش تا حدی مشخص است، تصویری با ۸۸ هزار لایک منتشر کرده و توضیحی درباره گریم و عکاس و برند مد خودش ارائه نکرد. اما نوشت: سر بر شانه خدا بگذار قصه عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی. قصه عشق، انسان بودن ماست)

پرده ای از نمایش عروس مردگان که تابستان ۹۸ با بازی نازنین بیاتی

(پرده ای از نمایش عروس مردگان که تابستان ۹۸ با بازی نازنین بیاتی همراه شد. او در این تئاتر، در نقش عروسی به نام امیلی را بازی کرد که به گفته خودش، هر روز برای نقش  آفرینی در این پرسناژ، هیجان داشت)

نازنین بیاتی در سال ۹۸، سفری به نصف جهان داشت

( نازنین بیاتی در سال ۹۸، سفری به نصف جهان داشت و عکسی زیبا با پس زمینه میدان نقش جهان اصفهان گرفت)

نازنین بیاتی در این عکس که ۸۳ هزار لایک دریافت کرد

( نازنین بیاتی در این عکس که ۸۳ هزار لایک دریافت کرد با این که فوتوشوتی خاص لاکچری نبود، از یک عاشقانه آرام به قلم نادر ایراهیمی گفت که خواندنی است: وای بر آن روزی که چیزی حتی عشق عادتمان شود. عادت همه‌چیز را ویران می‌کند؛ از جمله عظمت دوست داشتن را، تفکر خلاق را، عاطفه جوشان را. عاشق کم است، سخن عاشقانه فراوان! روزگاری‌ست چه بد، که دیگر کلام عاشقانه دلیل عشق نیست و آواز عاشقانه‌ خواندن دلیل عاشق بود)

کلکسیون مانتو های شیک دختر خوش سلیقه ای به نام نازنین بیاتی

(تصویری از کلکسیون مانتو های شیک دختر خوش سلیقه ای به نام نازنین بیاتی را مشاهده می کنید که محصولی از خانه مد شیوانا تهران است. اگر به دنبال الگویی الهام بخش برای طراحی مانتو شیک تابستانی هستید، این طرح زیبا و مفهومی دوست داشتنی را در نظر داشته باشید. نازنین بیاتی زیر این عکس،‌ن وشته ای از جبران خلیل جبران آورد که می گفت: دیشب به خودم گفتم ، شعور یک گیاه در وسط زمستان، از تابستان گذشته نمی آید، از بهاری می آید که فرا می‌رسد. گیاه به روزهایى که رفته، نمی اندیشد، به روزهایى می اندیشد که می آید، اگر گیاهان یقین دارند که بهار خواهد آمد، چرا ما انسان ها باور نداریم که روزی خواهیم توانست به هر آن چه می‌خواهیم، دست یابی؟)

حتما بخوانید: مد گردی با نفیسه روشن، ‌هنرپیشه سریال مانکن

نازنین بیاتی در دی ماه ۹۷، علیرضا قربانی برای فیلم «زعفرانیه ۱۴ تیر»

( نازنین بیاتی در دی ماه ۹۷، با انتشار این عکس نوشت که علیرضا قربانی برای فیلم «زعفرانیه ۱۴ تیر» خواند. این فیلم به کارگردانی سید علی هاشمی، آماده نمایش شد.  مهدی هاشمی،‌ هنگامه قاضیانی، علی قاسمی و لیندا کیانی،  هم بازی های نازنین بیاتی در این فیلم هستند)

استایل اسپرت شاد و رنگی صورتی و نارنجی نازنین بیاتی

(در این عکس که مربوط به دی ماه ۹۷ است، شاهد استایل اسپرت شاد و رنگی صورتی و نارنجی نازنین بیاتی هستیم که با شعری از خیام همراه شده است: در  گوش دلم گفت فلک پنهانی حکمی که قضا بود ز من میدانی؟ در گردش خویش اگر مرا دست بدی، خود را برهان دمی ز سرگردانی)

سالروز تولد نازنین بیاتی که او این تیپ و این کیک تولد را برای دی ماه ۹۷ انتخاب کرد

(تصویر سالروز تولد نازنین بیاتی که او این تیپ و این کیک تولد را برای دی ماه ۹۷ انتخاب کرد و این تصاویر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که ۱۴۵ هزار لایک دریافت کرد و برای صفحه ای که ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد، رقم جالبی محسوب  می شود)

نازنین بیاتی در این عکس، از کلکسیون مانتو های زمستانی

(نازنین  بیاتی در این عکس، از کلکسیون مانتو های زمستانی خود رونمایی کرد که با اکسسوری شیک نقره ای هم همراه شده است. اکسسوری، مکمل تیپ است و بانوان جوان در استایل های اسپرت باید از این محصولات استفاده کنند. او از هشتگ آستیگمات برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد که ۹۴ هزار لایک گرفت)

نازنین بیاتی، علاقه زیادی به انتشار پرتره آرایش کرده خود دارد

( نازنین بیاتی ، علاقه زیادی به انتشار پرتره آرایش کرده خود دارد. او زیر این عکس که ۱۰۴ هزار لایک گرفت نوشت: ما اینجا، اندوه را با اندوه روشن می کنیم. غم را با غم، ما اینجا خاکستر سیگارهایمان هرگز سرد نخواهد شد و گونه هایمان همیشه ردی از بغض دارد. )

تصویر پرتره دیگر از نازنین بیاتی که او را در تابستان ۹۷

(تصویر  پرتره دیگر از نازنین بیاتی که او را در تابستان ۹۷ نشان می دهد. او از ماهرخ نوشت که گویا دختر جدید قصه اش هست. عکسی با ۹۲ هزار لایک)

تیپ فروردین ماهی نازنین بیاتی را در این عکس

(تیپ فروردین ماهی نازنین بیاتی را در این عکس مشاهده می کنید که با تصویری از میلاد بهشتی همراه شده است)

نازنین بیاتی در این عکس، نخستین تصویری که پس از نوروز باستانی نود و هفت در اینستاگرام

(نازنین بیاتی در این عکس، نخستین تصویری که پس از نوروز باستانی نود و هفت در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت را نشان می دهد. بازهم شاهد پرتره خندانی یا آرایش ملیح از این دختر بیست و اندی ساله سینمای ایران هستیم)

نازنین بیاتی کتاب زیاد میخواند و مثل نیکی کریمی

(آخرین پستی که در سال ۲۰۱۸ میلادی در اینستاگرامش گذاشت را مشاهده می کنید که کتاب قلعه حیوانات نوشته جورج اورول است. نازنین بیاتی کتاب زیاد میخواند و مثل نیکی کریمی، کتاب هایش را به دوستانش معرفی می کند. کتاب  بخت پریشان اثر جان گریم از نشر هیرمند نیز بهمن ۹۷ معرفی کرده بود که با استقبال هوادرانش همراه شد)

حتما بخوانید: مد گردی با شبنم قلی خانی

فیلم شناسی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی از سال ۱۳۹۰، وارد عرصه بازیگری شد و او را تا کنون در ۱۵ فیلم دیدیم و بازی شایسته ای را با توجه به سن  و تجربه و تحصیلاتش، ارائه کرده اما همچنان در کانون نقد منتقدان برای نقش آفرینی در سریال عشقولانه مانکن است.

  • سال ۱۳۹۱: فیلم سینمایی دربند به کارگردانی پرویز شهبازی که نازنین بیاتی در نقش نازنین، هم بازی بازیگرانی چون: پگاه آهنگرانی، احمد مهران فر و بهرنگ علوی شد و در در ۳ رشته، برنده سیمرغ بلورین سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.
  • سال ۱۳۹۲: فیلم سینمایی ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه به کارگردانی ابراهیم ابراهمیان که در نقش ریحان، حضور یافتو
  • سال ۱۳۹۲: فیلم سینمایی فرشته ها با هم می آیند به کارگردانی حامد محمدی که در نقش لیلا حاضر شد.
  • سال ۱۳۹۲: فیلم سینمایی مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علمیردانی که نازنین بیاتی در این قیلم،‌در نقش پریسا حضور یافت و هم بازی سلبریتی هایی چون: هانیه توسلی، حمید فرخ نژاد و ترلان پروانه شد.
  • سال ۱۳۹۳: فیلم سینمایی رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داودی که نازنین بیاتی در این فیلم، در نقش غزل ظاهر شد و هم بازی سلبریتی هایی چون: طناز طباطبایی، ساعد سهیلی و صابر ابر گردید. داستان قرار های اینترنتی جوانان نسل امروز.
  • سال ۱۳۹۳: فیلم سینمایی طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی که نازنین بیاتی در این فیلم، در نقش شیرین، هم بازی شهاب حسینی و نادر فلاح و نازنین فراهانی شد.
  • سال ۱۳۹۵ : فیلم سینمایی مادری به کارگردانی رقیه توکلی که او در نقش نوا حاضر شد.
  • سال ۱۳۹۵: فیلم سینمایی رفتن به کارگردانی نوید محمودی که نازنین بیاتی در نقش مریم ظاهر شد.
  • سال ۱۳۹۶: فیلم سینمایی آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی که نازنین بیاتی در این فیلم، در نقش مهناز، هم بازی محمد رضا گلزار، جواد عزتی، یکتار ناصر و مه لقا باقری شد.
  • سال ۱۳۹۶: فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی که او در نقش مونا ظاهر شد و هم بازی سلبریتی هایی چون: نوید محمد زاده، فرهاد اصلانی و فرید سجادی حسینی شد که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر،  ۴ سیمرغ بلورین را تصاحب کرد.
  • سال ۱۳۹۷: فیلم سینمایی زعفرانیه ۱۴ تیر به کارگردانی علی هاشمی که او نقش ماهرخ را بازی کرد.
  • سال ۱۳۹۷: فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی.
  • سال ۱۳۹۷: فیلم سینمایی ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی که او نقش ماهرخ را ایفا کرد و هم بازی چهره هایی چون: هادی حجازی فر، بهرنگ علوی و جمشید هاشم پور شد.
  • سال ۱۳۹۸: فیلم سینمایی سگ بند به کارگردانی مهران احمدی
  • سال ۱۳۹۸: فیلم سینمایی جشنی دو میلیون به کارگردانی مجید توکلی

نخستین تصویر آبان ماهی است که نازنین بیاتی از سکانسی از فیلم جدیدش

(عکس بالا، نخستین تصویر آبان ماهی است که نازنین بیاتی از سکانسی از فیلم جدیدش به نام جشنی دو میلیون منتشر  کرده  است و ۱۱۰ هزار لایک دریافت کرد. )

صویری از فیلم سینمایی سگ بند، به کارگردانی مهران احمدی و بازی نازنین بیاتی

(تصویری از فیلم سینمایی سگ بند (یکی از فنون کشتی پهلوانی)، به کارگردانی مهران احمدی و بازی نازنین بیاتی)

حتما بخوانید: کلکسیون تیپ های پاییزی سلبریتی های سینمای ایران

همراه گرامی

اگر شما هم نظری درباره نقش هایی که نازنین بیاتی ایفا کرده است دارید یا دیدگاهی درباره کلکسیون لباس هایش که در این گفتار معرفی شد دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اطلاع لوکس تهران برسانید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو