بازیگران جدیدی به فیلم مهیج دنیل اسکیل پیوستند

منبع: گیمفا

209

1398/9/21

15:02


بازیگران جدیدی به فیلم مهیج دنیل اسکیل پیوستند

ایزابل لوکاس (Isabel Lucas) ستاره فیلم Transformers، بابی سالور منوز (Bobbi Salvor Menuez) بازیگر I Love Dick، هانتر پیج لوکارد (Hunter Page-Lochard) بازیگر Harrow و لیلی سالیوان (Lily Sullivan) بازیگر Picnic at Hanging Rock در فیلم دنیل اسکیل (Daniel Askill) حضور خواهند داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌برداری اصلی کار در جنگل استوایی Cape Tribulation شمال کویینزلند، استرالیا انجام می‌شود و فیلم تریلر روان‌شناسی است.

اسکیل کار خود را با ویدئو موزیک‌های موفقی مانند Chandelier و Elastic Heart سیا و Happens to the Heart لئونارد کوهن آغاز کرد. او اخیرا با مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، بنچیو دل تورو (Benicio del Toro) و چارلیز ترون (Charlize Theron) کار کرده است.
داستان فیلم درباره شش نفر است که از طرف میزبان نامشخصی به تعیلات تابستانی دعوت می‌شوند اما در دام نیرو مرموزی برای انجام تست روانشناسی سوررئالی می‌افتند. فیلم‌نامه کامل نشده و بازیگران با چارچوب ساختاری کار می‌کنند.

پریسکیلا دویی (Priscilla Doueihy)، کرین جی کالان (Kirin J Kallahan) و تروور جیمیسن (Trevor Jamieson) دیگر بازیگران فیلم هستند.

این فیلم توسط See Pictures و Collider ساخته می‌شود و جیمی هیلتون (Jamie Hilton) و ایزابل استنفیلد (Isabel Stanfield) آن را برای See Pictures و ریچل فورد داویس (Rachel Ford Davies) و اولویا هنکتن (Olivia Hankten) برای Collider تولید می‌کنند. لوکاس و آسکیل تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم به همراه لوسی بیدول (Lucy Bidwell) و گرگوری استرن (Gregory Stern)، ویل الکساندر (Will Alexander) و سونیا بورلا (Sonia Borella) هستند.

اسکیل درباره این پروژه گفته:

این فیلم‌ فوق‌العاده و سوررئال است و اولین فیلمی است که رسما می‌سازم و خیلی خوشحالم در استرالیا با برادرانم لورین و جوردن، دوستان نزدیکم، لوسی و گرگ که نویسندگان کار هستند، See Pictures و خانواده Collider ساخته می‌شود. از کار کردن با بازیگران فوق‌العاده‌ای که این پروژه را پیش می‌برند، و به فرایند مدرن ساخت فیلم اعتماد کرده‌اند، هیجان‌زده‌ام.

لوکاس نیز اظهار داشته:

من فورا جذب این پروژه، فرایند و مجموعه کار عالی دنیل شدم. کار کردن مجدد با جیمی هیلتون فوق‌العاده است و بیش از یک دهه از ساخت The Waiting City in India گذشته است.

هیلتون نیز گفته:

ما طرفداران کار برجسته دنیل و بخشی از اولین پروژه طولانی‌اش هستیم که See Pictures و همکاران و سرمایه‌گذارانش می‌سازند. این فیلم پروژه هنری است و سپری کردن دسامبر سر این کار در جنگل‌های استوایی Daintree فرصت فوق‌العاده‌ای است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو