الک بولدوین و بلا تورن به Chick Fight پیوستند

منبع: گیمفا

133

1398/9/21

16:32


الک بولدوین و بلا تورن به Chick Fight پیوستند

الک بولدوین (Alec Baldwin) و بلا تورن (Bella Thorne) به بازیگران Chick Fight، کمدی اکشن جدیدی با بازی و تهیه‌کنندگی مالین آکرمن (Malin Akerman) پیوستند. پل لیدن (Paul Leyden) فیلم‌نامه را می‌نویسد و Yale Productions و Idiot Savant Pictures تولیدش می‌کنند. فیلم‌برداری آن از ماه ژانویه آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

آکرمن نقش آنا را بازی می‌کند که هنوز با مرگ‌ مادرش کنار‌ نیامده است. او متوجه شده که پدرش چیزی که فکر می‌کند، نیست و او بطور کاملا تصادفی کافی شاپش را که بیمه ندارد، می‌سوزاند. دوست آنا که می‌داند دچار دردسر شده، او را با زنان فایت کلاب آشنا می‌کند که با شخصیت‌های خاصی مواجه می‌شود.

تورن نقش اولویا، فایتر عالی و موثر کلاب را بازی می‌کند که رقیب اصلی رینگ است. بولدوین در نقش مربی آن‌ها، جک مورفی ظاهر می‌شود که به آنا کمک می‌کند تا خودش، نیروی درونی‌اش و هدفش را پیدا کند.

آکرمن فیلم را به همراه جوردن یل لوین (Jordan Yale Levine)، جوردن بکرمن (Jordan Beckerman) و مایکل جی راثستین (Michael J. Rothstein) و آن کلمنتس (Anne Clements) و آش کریستین (Ash Christian) می‌سازد. تیفانی بویل (Tiffany Boyle) و السا رامو (Elsa Ramo) تهیه‌کنندگان اجرایی کار به همراه راس پوسترناک (Russ Posternak)، جان کیز (Jon Keeyes) و جس کورمن (Jesse Korman) هستند.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو