پیوستن پیرس بروسنان به جدیدترین فیلم اقتباسی Cinderella محصول سونی

منبع: گیمفا

265

1398/9/21

21:00


پیوستن پیرس بروسنان به جدیدترین فیلم اقتباسی Cinderella محصول سونی

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، پیرس بروسنان (Pierce Brosnan) در فیلم اقتباسی موردانتظار Cinderella (سیندرلا)، به کارگردانی کی کنون (Kay Cannon)، بازی خواهد کرد. این هنرپیشه در کنار کامیلا کابلو (Camila Cabello)، که در نقش اصلی ظاهر خواهد شد، و هم‌چنین آیدینا منذل (Idina Menzel)، بیلی پورتر (Billy Porter)، و نیکولاس گالیتزاین (Nicholas Galitzine)، که بنا به گزارش اخیر ددلاین نقش شاهزاده رابرت را ایفا خواهد کرد، به نقش‌آفرینی خواهد پرداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بروسنان در این فیلم نقش پادشاه و پدر شاهزاده رابرت را بازی خواهد کرد.

این فیلم موزیکال کمدی، تصویر مجددی از قصه قدیمی سیندرلا را ارائه می‌دهد، داستانی که قهرمانش زن جوان بلندپروازی است که رویاهایش بزرگتر از آنی است که دنیا اجازه برآورده شدنشان را بدهد.

جیمز کوردن (James Corden) و لئو پرلمن (Leo Pearlman) از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Fulwell 73 به همراه جوناتان کادین (Jonathan Kadin) و شنون مکاینتوش (Shannon McIntosh) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. لوئیس روزنر (Louise Rosner) تهیه‌کننده اجرایی است. استودیوی سونی این فیلم را در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۱ اکران خواهد نمود.

در آینده شاهد حضور بروسنان در Eurovision (یوروویژن) از شبکه نتفلیکس در مقابل ویل فرل (Will Ferrell) و راچل مک آدامز (Rachel McAdams)؛ و هم‌چنین در فیلم False Positive (فالس پازیتیو) از شبکه ۲۴، خواهیم بود.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو