فیلم The Eternals: انتشار تصویری از آنجلینا جولی و سلما هایک توسط کمیل نانجیانی

منبع: گیمفا

245

1398/9/21

23:01


فیلم The Eternals: انتشار تصویری از آنجلینا جولی و سلما هایک توسط کمیل نانجیانی

گروه بازیگران فیلم ابرقهرمانی The Eternals «جاودان‌ها» دوران خوشی را کنار یکدیگر می‌گذرانند و در حال فیلمبرداری جدیدترین پروژه پرستاره مارول در بریتانیا هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلمبرداری The Eternals اوایل امسال با حضور بازیگران بزرگی مثل آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، سلما هایک (Salma Hayek)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، ریچارد مدن (Richard Madden)، کیت هرینگتون (Kit Harington)، جما چان (Gemma Chan)، بری کیوگن (Barry Keoghan) و لیا مک‌هیو (Lia McHugh) آغاز شد. اگرچه جزئیات زیادی درباره فیلم منتشر نشده، اما بازیگران مدام تصاویر خودشان کنار هم سر صحنه فیلمبرداری را منتشر می‌کنند.

به تازگی نانجیانی عکسی از خودش، جولی و هایک منتشر کرد و زیر آن نوشت: من و چند تا بازیگر تازه‌کار. نکته جالب این تصویر هشتگ EternalsFamily (خانواده اترنالز) است که هیجان طرفداران را برای فیلم بیشتر کرده است.

طبق گفته کوین فایگی (Kevin Feige) فیلم The Eternals قرار است دنیای سینمایی مارول را تغییر داده و دوباره تعریف کند. او در این باره گفت:

جاودان‌ها از وجود انتقام‌جویان باخبر هستن، اما انتقام‌جویان نمی‌دونن جاودان‌ها وجود دارن. سلستیال‌ها نقش مهمی در داستان دارن که قبلا اونا رو در Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» دیده بودیم. در این فیلم اونا رو با تمام قدرتشون خواهیم دید.

فیلم The Eternals در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو