ویل پولتر از حضور در سریال Lord of the Rings آمازون انصراف داد

منبع: گیمفا

131

1398/9/22

18:01


ویل پولتر از حضور در سریال Lord of the Rings آمازون انصراف داد

سریال پرخرج و مورد انتظار Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» محصول آمازون یکی از بازیگران اصلی خودش را از دست داد. ویل پولتر (Will Poulter) بازیگر فیلم‌های Midsommar «میدسامر» و We’re the Millers «ما میلرها هستیم» به دلیل مشغله کاری از حضور در این سریال انصراف داد. هنوز جزئیاتی درباره نقش او مشخص نشده، اما پولتر بزرگترین بازیگری بود که تاکنون نامش برای حضور در سریال ذکر شده بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیگر بازیگران این سریال مارکلا کاوانا (Markella Kavenagh)، جوزف ماول (Joseph Mawle)، ماکسیم بالدری (Maxim Baldry) و اما هوروث (Ema Horvath) هستند. بنابراین آمازون برای ارتقای شرایط سریال باید به دنبال نام بزرگی برای حضور در آن باشد.

این دومین پروژه مهم است که پولتر از حضور در آن انصراف داده است. او قبلا قرار بود نقش پنی‌وایس را در فیلم It «آن» بازی کند، آن هم زمانی که کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) قرار بود کارگردانی فیلم را برعهده داشته باشد، اما وقتی فوکوناگا از آن پروژه انصراف داد، پولتر هم از بازی در آن فیلم کناره‌گیری کرد. البته این بازیگر دوران خوبی پس از آن انصراف داشت و در فیلم‌های Midsommar و Black Mirror: Bandersnatch «آینه سیاه: باندراسنچ» شاهد نقش‌آفرینی‌های خیلی خوبی از او بودیم.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو