روی آنتن شبکه مستند؛ معرفی «کاست» و «ایران وود» در برنامه «سینماحقیقت»

منبع: سینما پرس

69

1398/9/23

20:08


سینماپرس: در پنجمین قسمت از ویژه‌برنامه «سینما حقیقت» روی آنتن شبکه مستند به معرفی مستندهای «کاست» و «ایران وود» از تولیدات شبکه پرداخته و با کارگردان این آثار گفتگو کرده است.

شبکه مستند

سینماپرس: در پنجمین قسمت از ویژه‌برنامه «سینما حقیقت» روی آنتن شبکه مستند به معرفی مستندهای «کاست» و «ایران وود» از تولیدات شبکه پرداخته و با کارگردان این آثار گفتگو کرده است.

به گزارش سینماپرس، برنامه «سینماحقیقت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید رسولی برنامه تولیدی شبکه مستند به مناسبت سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» است و تا انتهای جشنواره از ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود.

این برنامه امشب ۲۳ آذرماه در گفتگو با سجاد گودرزی تهیه‌کننده و حامد سعیدی راد کارگردان مستند «کاست» به تولید جدید شبکه مستند پرداخته است. مستندی که  از حیث تاریخی به نحوه ورود نوار کاست به ایران و تأثیرات آن در جامعه آن روز ایران پرداخته است.

همچنین در ادامه با تورج کلانتری که امسال با فیلم «دموکراسی» در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» حضور دارد، گفتگو شده است.

این برنامه سپس به معرفی مستند «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان پرداخته است، مستندی که روایتی است از حلزونی که از قلمرو خود دورافتاده و سفری قهرمان وار به‌ واسطه مواجهه با موانع و خطرات بیشمار دارد.

این برنامه در بخش‌های دیگر در گفتگو با رضا دانش‌پژوه کارگردان مستند «ایران وود» به معرفی تولید جدید شبکه مستند پرداخته که در سیزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» حضور دارد، مستندی که با محوریت یک فردِ عشق فیلم ساخته‌شده است.

پخش قسمت‌هایی از کارگاه فیلمنامه‌نویسی پیتر گوتشالک و محسن عبدالوهاب و گفت‌وگوی اختصاصی با حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی درباره سیزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه تلویزیونی است.

شبکه مستند با پخش ویژه‌برنامه «سینما حقیقت» به پخش رویدادهای سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» می‌پردازد.

این ویژه‌برنامه از ۱۹ آذر آغاز شده و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو