دوست دارید گربه خانگی داشته باشید؟ به سایت سایمون کت سر بزنید

منبع: نمکستان

138

1398/9/24

02:42


احتمالا از خیلی ها شنیده اید که سگ ها وفادارترین حیوان ها هستند. اما کسانی که تجربه نگهداری از گربه را دارند، با این موضوع، چندان موافق نیستند.گربه ها میتوانند بهترین دوست و عزیز کرده انسان ها باشند.

احتمالا از خیلی ها شنیده اید که سگ ها وفادارترین حیوان ها هستند. اما کسانی که تجربه نگهداری از گربه را دارند، با این موضوع، چندان موافق نیستند.گربه ها میتوانند بهترین دوست و عزیز کرده انسان ها باشند. بخاطر بامزه بودن کارهای جالب و دیدنی که این حیوان در طول روز انجام میدهد، طرفداران بیشتری دارد. در این مقاله چندین دلیل برای اینکه به فکر خرید گربه از سایمون کت بیفتید را مورد بررسی قرار می دهیم تا رابطه دوستانه و عمیقی با گربه های پشمالو و دوست داشتنی را تجربه کنید.

  • گربه ها عاشق زندگی با انسان ها می شوند

گربه ها بی اغراق، زیباترین و معصومانه ترین چشم ها را دارند. گربه ملوس شما به دور پاهایتان می چرخد و سرش را به بدن شما می مالد تا نوازششان کنید. در این مواقع حتی راغب می شوید که اقدام به خرید گربه های بیشتری کنید! شما همه زندگی آن گربه ها هستید و می توانید این را در چشمانش بخوانید.

  • بی خوابی با صدای خرخر گربه ها درمان می شود

آیا می دانید اگر دچار بی خوابی هستید و نمی توانید راحت استراحت کنید، صدای خرخر گربه ها بهترین راه درمان است. خیلی از افرادی که در خانه خود از گربه ها نگهداری می کنند در کنار بدن گرم و پشمالوی گربه خود به راحتی به خواب عمیقی فرو می روند. صدای خرخر گربه ها آرامش بخش ترین صدایی است که تا آن لحظه شنیده اید.

  • گربه ها حس می کنند که شما در حال بیمار شدن هستید

خرید گربه و نگهداری از آن ها علاوه بر اینکه برای شما لحظات مسرت بخشی را رقم می زند، به هنگام بیماری هم کمک حال شما بوده و نگرانتان هستند. بعضی از گربه ها توانایی خارق العاده و ناشناخته ای در تشخیص دگرگونی حال شما و بیمار بودنتان دارند. جالب است بدانید برخی معتقدند، دلیل این کار گربه ها این است که افزایش دمای بدنتان ناشی از تب است، در نتیجه آن را جذب می کنند.

دوست دارید گربه خانگی داشته باشید؟ به سایت سایمون کت سر بزنید

  • گربه ها باعث از بین بردن حشرات خانه می شوند

اگر می خواهید از شر حشرات مزاحم مانند سوسک و عنکبوت در خانه راحت شوید، به شما خرید گربه و نگهداری از این حیوان دوست داشتنی را پیشنهاد می کنیم. گربه شما قبل از اینکه خودتان دست به کار شوید، همه آنها را از بین خواهد برد. گربه ها برای اینکه بیشتر بتوانند خودشان را برایتان عزیز کنند و عشق و علاقه شان را نشان دهند، ممکن است این حشرات را به عنوان هدیه برای شما بیاورند.

  • گربه ها باعث می شوند شما هوشیارتر باشید

گربه ها به خاطر بازیگوشی و شیطنت هایشان غیر قابل پیش بینی هستند. این حیوان دوست داشتنی، عاشق پریدن روی میز و صندلی و قفسه های کتابخانه تان است. حتی به سراغ رایانه شما رفته و چند ضربه ای به صفحه کلید آن وارد می کند. در این مواقع شما ناچارید با سرعت وارد عمل شوید و جلوی شکستن وسایل خانه و نیز خرابکاری کردن را بگیرید.

  • گربه ها می توانند شما را به موقع بیدار کنند

با خرید گربه دیگر نیازی نیست نگران خواب ماندن و دیر شدن کارتان باشید! اگر همه احتیاجات گربه خود را فراهم کنید باز هم خواب طولانی و بیدار نشدنتان باعث می شود حوصله این حیوان سر برود. اگر به طور ناگهانی در معرض ضربه پنجه او بر روی صورت خود قرار گرفتید بدانید به همین دلیل است. گربه شما دنبال کمی بازی و دریافت نوازش از جانب شماست.

  • گربه ها سازگاری زیادی با محیط اطراف خود دارند، حتی اگر در خانه ای کوچک زندگی می کنید

اگر خانه ای کوچک دارید، اصلا نگران خرید گربه نباشید. گربه ها برای دویدن نیاز به یک حیاط یا فضای بزرگ ندارند. شما می توانید برای سرگرمی گربه خود، از ابزارهایی مثل درختچه در نظر بگیرید که فضای زیادی از عرض خانه شما را اشغال نکند. گربه ها در صورتی که فضای عمودی کافی در اختیارشان قرار دهید، دیگر دغدغه ای نخواهید داشت.

  • گربه ها فعالیت کمی دارند و دردساز نیستند

گربه ها، نسبت به دیگر حیوانات خانگی فعالیت کمتری دارند. در صورتی که این حیوان را یک یا ۲ روز در خانه تنها بگذارید به هیچ عنوان برای او مشکلی بوجود نمی آید. البته توجه داشته باشید که غذا، آب و یک جای خواب گرم و نرم برایش آماده کنید. پس به هنگام برنامه ریزی برای خرید گربه ، نگران شلوغ کاری زیاد او نباشید.

گربه ها فعالیت کمی دارند و دردساز نیستند

  • گربه ها، سلامت جسمی شما را افزایش میدهد

جالب است بدانید نوازش یک گربه می تواند فشار خون شما را تنظیم نماید. محققان معتقدند نگهداری از گربه خطر سکته و بیماری قلبی را کاهش می دهد. اگر تا این لحظه گربه نداشته اید یا به فکر نگهداری از آن نبوده اید، وقت آن رسیده که سری به سایت سایمون کت بزنید.

نظرات


تصویری


ویدئو