بوی بد لباس ها را با این ترفندها از بین ببرید

منبع: نمکستان

126

1398/9/24

04:09


روش های از بین بردن بوی بد لباس ها نمکستان : برای همه پیش آمده است که بعد از شستن لباس ها هم، لباس بوی بد بدهد. حتی شده بار ها شما یک لباس را بشویید ولی باز هم بوی بد لباستان از بین نرود. این بوی بد به دلیل وجود باکتری ها و قارچ […]

روش های از بین بردن بوی بد لباس ها

از بین بردن بوی بد لباس : با این ترفندها بوی بد لباس ها را از بین ببرید

نمکستان : برای همه پیش آمده است که بعد از شستن لباس ها هم، لباس بوی بد بدهد. حتی شده بار ها شما یک لباس را بشویید ولی باز هم بوی بد لباستان از بین نرود. این بوی بد به دلیل وجود باکتری ها و قارچ هایی است که در تار و پود لباس قرار گرفته است.

حالا برایتان شوال پیش می آید که چگونه میتوانیم این بوی بد را از لباس ها جدا کنیم. ما در ادامه ی این مقاله راه کار هایی را که طی آن ها میتوانید بو های بد لباس را از بین ببریم، فراهم کرده ایم. با ما همراه باشید :

یکی از کاربردی ترین کار ها برای از بین بردن بوی بد لباس ها، خشک کردن آن ها در فضای آزد است. در واقع بوی بد خیلی از لباس ها ناشی از بوی رطوبت و کپک است که با قرار دادن آن ها به مدت یک الی دو ساعت در فضای آزاد، کاملا بر طرف خواهد شد.

طبیعی ترین راه ممکن برای از بین بردن بوی بد لباس ها استفاده از جوش شیرین است. کافیست مقداری جوش شیرین را به پودر شوینده اضافه کنید و داخل جای مایع ماشین لباس شویی بریزید. بعد از شستن تمام بوی بد لباس ها از بین خواهد رفت. بعد از جوش شیرین و شستن آن، مقداری نرم کننده لباس داخل مخزن بریزید و  لباس ها را آب کشی کنید تا لباس ها نرم شوند.

استفاده از سرکه نیز تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن بوی هر گونه قارچ و بوی نامطبوع از جمله بوی کپک و رطوبت دارد. کافیست مقداری سرکه داخل مخزن لباس شویی بریزید و آن را روی دور تند بگذارید و اجازه دهید آبکشی کند. متوجه خواهید شد که تمام بوی بد لباس کاملا از بین خواهد رفت.

از بین بردن بوی بد لباس : با این ترفندها بوی بد لباس ها را از بین ببرید

بوی بد لباس ها را با این ترفندها از بین ببرید

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو