هموروئید چیست و نحوه ی درمان آن چگونه است؟

منبع: نمکستان

127

1398/9/24

05:57


هموروئید : علائم، عوارض، روش های پیشگیری و درمان خانگی هموروئید نمکستان : هموروئید به شرایطی اطلاق می شود که در اثر عوامل مختلف به ویژه یبوست شدید و طولانی و حتی اسهال طولانی رگ های خونی مقعد متورم شده و در داخل و خارج مقعد یک زائده ایجاد می شود. که گاهی باعث خونریزی، […]

هموروئید : علائم، عوارض، روش های پیشگیری و درمان خانگی هموروئید

هموروئید : علائم، عوارض، روش های پیشگیری و درمان خانگی هموروئید

نمکستان : هموروئید به شرایطی اطلاق می شود که در اثر عوامل مختلف به ویژه یبوست شدید و طولانی و حتی اسهال طولانی رگ های خونی مقعد متورم شده و در داخل و خارج مقعد یک زائده ایجاد می شود. که گاهی باعث خونریزی، درد و سوزش شدید می شود.

اما درمان های خانگی برای هموروئید :

مورد اول: نصف یک لیمو ترش را داخل یک شیر گرم بچکانید اما اگر طعم آن اذیتتان می کند داخل کمی عسل هم بریزید. روزی ۳ ال ۴ باز این ترکیب را بخورید. لیمو دیواره رنگ های خونی را تقویت می کند. اگر شیر نمی توانید بخرید نصف لیمو ترش را با دمنوش زنجبیل و نعنا و عسل ترکیب کنید و روزی یکبار آن را بنوشید.

مورد دوم: علف تازه کدوی قلیایی یا کدوی تلخ است. آب برگ های کدوی قلیایی را بگیرید و ۳ قاشق چایی خوری از آن را ناشتا با ۱ لیوان شیر مخلوط کنید و با شکم خالی بنوشید. یک ماه این کار را انجام دهید تا نشانه های بواسیر کاملا از بین برود.

مورد سوم: آلوئه ورا خاصیت ضد التهاب آلوئه ورا یک داروی مفید برای بواسیر کرده است. همچنین برگ های آلوئه ورا را برای کاهش التهاب و سوزش مقعد استفاده کنید. برگ آلوئه ورا را در مکانی خنک نگه داری کنید و ژل آن را به مقعد بزنید.

مورد چهارم: انجیر خشک است. انجیر ها را شب ها در آب بگذارید و صبح ها با شکم خالی آب انجیر خشک را بنوشید.

مود پنجم: حبوبات هستند. خوردن همه خبوبات به علت فیبر زیاد آن ها برای از بین بردن هموروئید بسیار مفید است. حتما در رژیم غذایی خود آن ها را بگنجانید.

مورد ششم: سرکه سیب. یک قاشق چایی خوری سرکه سیب تازه و طبیعی را در یک فنجان آب مخلوط کرده و روزی دوبار بنوشید. اگر تحمل اولیه سوزش سرکه سیب را دارید با پنبه سرکه سیب طبیعی را به مقعد بزنید.

مورد آخر: سیاه دانه. یک قاشق غذاخوری سیاه دانه را روی حرارت تفت دهید و با همین میزان سیاه دانه تفت داده نشده ترکیب کنید و پودر کنید. روزانه نصف قاشق چایی خوری از آن ترکیب را با آب بخورید.

هموروئید چیست و نحوه ی درمان آن چگونه است؟

هموروئید چیست و نحوه ی درمان آن چگونه است؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو