پرونده معلم ضاربِ دانش‌آموز در مراجع قضایی

منبع: برترین ها

158

1398/9/24

06:02


به گفته مدیر آموزش و پرورش قلعه‌گنج، پرونده معلمی که در یکی از مدارس روستایی این شهرستان موجب شکسته شدن کتف دانش‌آموز ۹ ساله شده بود به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان و مراجع قضایی ارسال شد.

ایرنا: به گفته مدیر آموزش و پرورش قلعه‌گنج، پرونده معلمی که در یکی از مدارس روستایی این شهرستان موجب شکسته شدن کتف دانش‌آموز ۹ ساله شده بود به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان و مراجع قضایی ارسال شد.

سعید احمدی شامگاه شنبه اظهار داشت: به دنبال برخورد مدیر دبستان روستای جنگل‌آباد قلعه‌گنج با یکی از دانش آموزان که موجب وارد شدن آسیب به کتف دانش‌آموز شده بود پس از بررسی‌های نخستین، پرونده معلم خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان و مراجع قضایی شهرستان ارسال شده است.

سعید احمدی افزود: بلافاصله ابلاغ مدیریت وی لغو و به مدرسه دیگری جابجا شد و دانش‌آموز مصدوم نیز در مرخصی درمان بسر می‌برد.

وی گفت: از دانش‌آموز آسیب دیده و اولیای آن دلجویی شده است.

مدیر دبستان روستای جنگل‌آباد حین بازی در زمین فوتبال بطور سهوی به دانش‌آموز ۹ ساله دختر برخورد می‌کند و دانش‌آموز پس از برخورد با زمین از ناحیه کتف دچار آسیب می‌شود، این در حالی است که مدیر مدرسه عنوان کرده برخورد وی با دانش‌آموز در حین بازی و غیر عمد بوده است.

زینب نارویی از بستگان نزدیک دانش‌آموز نیز به ایرنا گفت: حسن کهنوجی پدر دانش‌آموز مصدوم زینب کهنوجی، در حال حاضر در بستر بیماری است و قادر به پاسخگویی به خبرنگاران نیست.

وی در خصوص حادثه پیش آمده اظهار داشت: دانش‌آموز کنار زمین فوتبال مدرسه حین تماشای بازی بوده که مدیر مدرسه از پشت سر و به صورت ناگهانی وی را به طرف زمین فوتبال هُل می‌دهد و زینب پس از برخورد با زمین خاکی مدرسه از ناحیه کتف و گردن دچار آسیب می‌شود.

وی ادامه داد: زینب کهنوجی ۹ ساله و کلاس سوم دبستان روستای جنگل‌آباد از توابع بخش مرکزی قلعه‌گنج است و پس از این حادثه و مراجعه به پزشک در استان هرمزگان پزشک معالج وی گفته است که به علت نحیف بودن جثه دانش‌آموز، فعلا قادر به جایگذاری پلاتین و انجام عمل جراحی کتف وی نیستیم.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو