آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه با قارچ و پنیر

منبع: نمکستان

148

1398/9/24

06:28


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه با قارچ و پنیر نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم مقدار مواد تخم مرغ ۳ عدد اسفناج ۲۰۰ گرم کره یا روغن […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه با قارچ و پنیر

املت اسفناج و قارچ,املت اسفناج و پنیر,املت اسفناج خوشمزه,املت اسفناج

املت اسفناج و قارچ

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم مقدار مواد
تخم مرغ ۳ عدد
اسفناج ۲۰۰ گرم
کره یا روغن ۱ قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم
فلفل قرمز به میزان لازم
قارچ ۱۰۰ گرم
پنیر چدار ورقه ای ۲ ورق

سالاد اسفناج و سیب زمینی,سالاد اسفناج خوشمزه,سالاد اسفناج مجلسی,سالاد اسفناج

طرز تهیه املت اسفناج و قارچ,دستور پخت املت اسفناج و پنیر, hlgj hstkh[

املت اسفناج و قارچ

طرز تهیه املت اسفناج

با آموزش طرز تهیه املت اسفناج از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. ابتدا قارچ را به صورت ورقه ای خرد می کنیم و در کره تفت می دهیم. درب تابه را می گذاریم تا قارچ آب بیندازد.

بعد از اینکه آب قارچ تبخیر شد ، قارچ ها را کنار می گذاریم. تخم مرغ ها را داخل کاسه ای می شکنیم و خوب هم می زنیم تا یکدست شوند. حالا اسفناج را به همراه مقداری نمک داخل قابلمه ای می ریزیم ، چند لیوان آب می ریزیم و اجازه می دهیم حدود ۲۰ دقیقه داخل آب جوش بمانند.

بعد از اینکه اسفناج ها را خارج کردیم آب اضافی شان را می گیریم و به صورت درشت خردشان می کنیم . سپس آنها را به تخم مرغ اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. مقداری نمک و فلفل به مخلوط تخم مرغ و اسفناج اضافه می کنیم و خوب مخلوطشان می کنیم .

تابه ای روی حرارت قرار می دهیم و مقداری کره یا روغن داخلش می ریزیم. وقتی کره یا روغن داخل تابه داغ شد مخلوط تخم مرغ و اسفناج را روی قارچ ها می ریزیم ، سپس قارچ را نیز اضافه می کنیم. اجازه می دهیم تخم مرغ کمی خودش را بگیرد.

سپس با قاشق آنرا بلند می کنیم تا تخم مرغ های خام به ریز ان بروند و بپزند. بعد از اینکه تقریبا املت اسفناج اماده شد ورق های پنیر زا روی املت قرار می دهیم و آنرا از روی حرارت بر میداریم. سریعا به صورت داغ املت را سرو می کنیم.

توجه داشته باشید اگر املت سرد شود خوشمزگی اش کمتر خواهد شد. در این املت می توان مانند املت گوجه فرنگی از گوجه هم استفاده کرد که به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد.

طرز تهیه املت,املت خوشمزه,املت با گوجه فرنگی,املت با گوجه,املت قهوه خانه ای,املت

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه با قارچ و پنیر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو