تجاوز پلیس آمریکایی به چند دختر جوان + تصاویر

تجاوز پلیس آمریکایی به چند دختر جوان + تصاویر


منبع: نمکستان

169

1398/9/24

07:29


تجاوز پلیس آمریکایی به چند دختر جوان + تصاویر به گزارش نمکستان افسر سابق پلیس شهر اوکلاهامای آمریکا به دلیل چندین مورد تجاوز جنسی و سوء استفاده جنسی از زنان تحت تعیق قرار گرفت و بازداشت شد. این افسر پلیس به دلیل تجاوزهای پی در پی به 293 سال زندان محکوم شد.او قربانی هایش را […]

تجاوز پلیس آمریکایی به چند دختر جوان + تصاویر

 برده های جنسی , قاچاق و تجارت جنسی , اخبار قاچاق و تجاوز به زن ها

به گزارش نمکستان افسر سابق پلیس شهر اوکلاهامای آمریکا به دلیل چندین مورد تجاوز جنسی و سوء استفاده جنسی از زنان تحت تعیق قرار گرفت و بازداشت شد.

 تجاوز به زن باردار در وسط خیابان,تجاوز زوری به زن حامله,آزار جنسی زن حامله در خیابان

این افسر پلیس به دلیل تجاوزهای پی در پی به 293 سال زندان محکوم شد.او قربانی هایش را در نقاطی که گشت زنی می کرد انتخاب می کرد و به آنها تجاوز می کرد. هیئت منصفه وی را در 4 مورد به تجاوز درجه یک محکوم کرد. این افسر سابق پلیس که 29 سال دارد طبق حکم هیئت منصفه به 293 سال حبس محکوم شد. وی پس از اعلام حکم دادگاه بشدت گریه می‌کرد.

 تجاوز مادر کثیف به فرزند , رابطه نامشروع پسر با مادر , آزار جنسی پسر توسط مادر

مادر جوان‌ترین قربانی تجاوز وی که تنها 17 سال سن داشت اعلام کرد که موضوع تجاوز جنسی افسران پلیس تنها نباید به یک اداره پلیس محدود شده و به صورت گسترده باید مورد بررسی قرار گیرد. وی دراین باره گفت: این مشکل ملت آمریکا است. دانیل هولتزکلاو به 365 مورد سوءاستفاده متهم شد. وی در ژانویه 2015 از کار برکنار شد. این افسر سابق پلیس به 18 پرونده مرتبط به 8 زن مجرم شناخته شد که تمامی آنها سیاه‌پوست بوده و علیه وی در دادگاه شهادت دادند.

 ماجرای جالب شب زفاف زوج جوان + تصاویر شب زفاف,شب اول ازدواج,شب اول در حجله,عکس شب زفاف

هرچند پرونده هولتزکلاو یکی از پرونده‌هایی بود که آسوشیتدپرس درباره سوءاستفاده جنسی نهادهای اجرایی مورد بررسی قرار داده بود و طبق آن مشخص شد که طی 6 سال حدود 1000 افسر پلیس مجوز کار خود را به دلیل جرایم جنسی از دست داده‌اند اما به نظر می‌رسد که تعداد پرونده‌ها بسیار بیشتر است زیرا تمام ایالتها فرآیندی برای ممنوع‌الکار ساختن افسران خطاکار خود را ندارند.

تجاوز پلیس آمریکایی به چند دختر جوان + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو