رنگ سال 2018 مشخص شد!

منبع: نمکستان

107

1398/9/24

08:00


رنگ سال 2018 مشخص شد!   با نزدیک شدن به آغاز سال جدید میلادی، هر ساله یکی از مواردی که ذهن بسیاری از هنرمندان، طراحان و حتی برخی از مردم عادی که البته خوش سلیقه و با ذوق هستند را درگیر خود می کند مطلع شدن از تاثیرگذارترین خبر حوزه ی طراحی و هنر یعنی […]

رنگ سال 2018 مشخص شد!

رنگ سال 2018


 
با نزدیک شدن به آغاز سال جدید میلادی، هر ساله یکی از مواردی که ذهن بسیاری از هنرمندان، طراحان و حتی برخی از مردم عادی که البته خوش سلیقه و با ذوق هستند را درگیر خود می کند مطلع شدن از تاثیرگذارترین خبر حوزه ی طراحی و هنر یعنی " رنگ سال"  است. چند سالیست که کمپانی پنتون به صورت حرفه ای و با کمک متخصصین زیادی در حوزه ی طراحی و مُد بر روی این مسئله تمرکز کرده و پس از ماه ها مطالعه و موارد پیچیده هنری و مد و طراحی و زیبایی شناسی رنگی را به عنوان رنگ سال اعلام می کنند. موسسه پنتون(Pantone)  موسسه مشاوره ای در حوزه رنگ می باشد که به صورت جهانی فعالیت کرده و در انتخاب و ادغام رنگ ها و دادن هویت به شرکت ها فعالیت گسترده ای انجام می دهد. این موسسه با پیگیری روند محبوبیت رنگ ها در جهان و به شیوه ی خاص خود بهترین پیش بینی را از رنگی که متناسب با زمان از نظر قدرت، روانشناسی و احساسات بیشترین بازخورد را دارا خواهد شد به عنوان رنگ سال بر می گزیند. رنگ سال نه تنها بر روی دنیای مد و پوشاک بلکه روی بسیاری از صنایع و محصولاتی با استفاده عام دارند تاثیرگذار هست. بسیاری از طراحان بزرگ جهان رنگها منبع الهام و نفوذ در روان آدمی می دانند و انتخاب رنگ سال در واقع هدایت استراتژیک طراحی جهانی به سمت بهترین ها می باشد.
 رنگ سال 2018 میلادی (1397 شمسی) رنگ بنفش(Ultra Violet) انتخاب شده است. رنگ بنفش که رنگ کیهانی می باشد و زیبایی و آرامش فوق العاده اسرارآمیزی به بیننده منتقل می کند و همچنین این رنگ به دلیل کمیاب بودن از جمله رنگ های لوکس و سلطنتی درباریان در غرب محسوب میشده است.

رنگ سال 2018


 

به دلیل ترکیب این رنگ زیبا که متشکل از آبی و قرمز می باشد به بهترین حالت هم با رنگ های گرم و هم با رنگ های سرد سِت می شود. با اعلام رنگ سال 2018 به سرعت شاهد تاثیر آن به خصوص در حوزه ی مد و پوشاک بودیم و طراحان لباس این رنگ را مورد توجه قرار داده اند. بسیاری از  فروشگاه های لباس و حتی فروشگاه های اینترنتی در آستانه کریسمس تِم های خود را با این رنگ ست نمودند. بی شک شاید شما هم از افراد خوش سلیقه ای هستید که مد روز و رنگ سال را برای انتخاب لباس زنانه یا لباس مردانه و … مد نظر قرار می دهند.

جدیدترین محصولات مد و پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه  شامل انواع پالتو، کاپشن، مانتو، شلوار، پیراهن، اکسسوری زنانه و مردانه و … با رنگ بندی های بسیار متنوع و زیبا و در سایزهای مختلف و قیمت عالی با شرط ضمانت اصالت و ضمانت بازگشت کالا در صورت نپسندیدن کالا تا 10 روز، می توانید در فروشگاه اینترنتی دُلیچی ببینید و خرید نمایید.

فروشگاه اینترنتی لباس دُلیچی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو