کمتر از 1 ساعت، سایت خودتو با کمک فریش تم راه اندازی کن!

منبع: نمکستان

115

1398/9/24

10:03


کمتر از 1 ساعت، سایت خودتو با کمک فریش تم راه اندازی کن! روند رو به رشدی را برای کسب و کارهای کشور و همچنین آنلاین شدن یک به یک آنها شاهد بوده ایم، دوستان این رشد نه تنها در سال 96 ادامه دارد بلکه به شکل یک سونامی اینترنتی در آمده تا جایی که […]

کمتر از 1 ساعت، سایت خودتو با کمک فریش تم راه اندازی کن!

فریش تم ,طراحی سایت ,معرفی بهترین طراح سایت

روند رو به رشدی را برای کسب و کارهای کشور و همچنین آنلاین شدن یک به یک آنها شاهد بوده ایم، دوستان این رشد نه تنها در سال 96 ادامه دارد بلکه به شکل یک سونامی اینترنتی در آمده تا جایی که هر کسی سعی دارد یک وبسایت و فروشگاه یا کسب و کار آنلاین راه اندازی کند.

راه های مختلفی برای اینکار وجود دارد اما مسلما همه به دنبال بازدهی زیاد در مدت کوتاه هستند. امروزه راه اندای یک وبسایت کار مشکلی نیست حتی اگر نیازی به وبسایت نداشته باشید میتوانید یک وبلاگ رایگان داشته باشید. اما این ها جوابگوی یک فروشگاه اینترنتی یا یک وبسایت شرکتی و تجاری نیستند.

مشکل اصلی در راه اندازی یک وبسایت دست یابی به یک منبع خوب برای مراجعه به عنوان متخصص این کار است.

بارزترین نمونه در این مورد شرکت های طراحی سایت هستند، آنها میتوانند در قبال هزینه ای مشخص پروژه ای تقریبا تمام شده تحویل شما داده باشند در حالی که بعد از تحویل شما همچنان نیازمند آنها خواهید بود.

روی هم رفته با طراحی سایت شما میتوانید ظرف یک سال یک وبسایت داشته باشید که بستری برای شروع کار شما خواهد بود.

اما وردپرس این ره یک ساله را میتواند برای شما تنها در یک روز به ارمغان بیاورد. فریش تم منبع محصولات وردپرس به عنوان شماره یک وردپرس در ایران، پیشنهادی بسیار هوشمندانه دارد

ما کمک میکنیم خود شما طراحی سایت خود را انجام دهید این کار با با وردپرس و آموزش وردپرس ما بسیار آسان است.

تنها کاری که انجام میدهید خرید یک هاست و دامنه و نصب یک قالب وردپرس است. این نهایت کاریست که انجام میدهید. در طول 24 ساعت و کمتر شما میتوانید وبسایتی داشته باشید که بهتر از ده بار طراحی سایت سفارشی و پیمانی است.

فریش تم ,طراحی سایت ,معرفی بهترین طراح سایت

به لطف وردپرس و قالب های وردپرس در زمینه های مختلف شما میتوانید تقریبا هر نوع کسب و کاری را آنلاین کنید.

برای طراحی سایت یا راه اندازی سایت نیازی ندارید آموزش ببینید، نیازی نیست به کسی مراجعه کنید، نیازی نیست فروشگاه را طراحی کنید، نیازی نیست به فکر امنیت یا کارایی سیستم خود باشید. به فریش تم مراجعه کنید، خواهید دید که ویترینی  از محصولات و سایت های آماده  در اختیار شماست که با آن میتوانید هر وبسایتی را راه اندازی کنید

میتوانید هر خلاقیتی که دارید را با حداقل هزینه طراحی کنید. با این کار شما خود یک طراحی سایت ارزان انجام داده اید.

فریش تم فروشگاه قالب های وردپرس حرفه ای و تجاری امروز در ایران به عنوان اولین فروشگاه وردپرس و برترین پایگاه خود محور طراحی سایت ارزان با وردپرس شناخته می شود.
کافیست جستجویی در گوگل بزنید. چیز دیگری نیاز نیست تا مطمئن شوید ما بهترین هستیم.

فقط کافیست بدانید که هر گونه قالب وردپرس یا افزونه تجاری وردپرس در وبسایت ما در اختیار کاربران است. شما میتوانید تا 5 سال تمام، برای هر محصولی که خریده اید از وبسایت ما پشتیبانی دریافت کنید. پشتیبانی وردپرس و بروز رسانی قالب وردپرس نزد ما اهمیت ویژه ای دارند.

با خرید یک قالب وردپرس (قالب وردپرس فروشگاهی – تجاری – شرکتی – خبری و…) تا 5 سال میتوانید تمام بروز رسانی های آن را در پنل خود به رایگان دریافت کنید. البته اولویت ما کاربران آماتور هستند، پس برای این کار ما پشتیبانی، نصب و بروز رسانی رایگان و 24 / 7 را برای شما در نظر گرفته ایم. همین امروز هم میتوانید شروع کنید.

وقتی بازار کسب و کارهای آنلاین، فروشگاه های آنلاین و وبسایت ها و سرویس ها داغ است چرا شما نتوانید یک فروشگاه داشته باشید؟
چرا وبسایت خود را از طریق طراحی سایت ارزان وردپرس فریش تم راه اندازی نمی کنید؟
فقط کافیست به فروشگاه وردپرس ما سری بزنید، میتوانید سریعا یک هاست ارزان و یک دامنه خوب تهیه کنید. سپس قالب خود را نصب کرده و هر آنچه که نیاز بود در این مسیر، ما  از ابتدا تا انتهای 5 سال همراه شما هستیم.

فریش تم ,طراحی سایت ,معرفی بهترین طراح سایت

آموزش وردپرس امروز چندان باب نیست، هر کسی میداند که در وبسایت های مختلف میتواند به آموزش های مختلفی دست پیدا کند.

  • اگر به دنبال آموزش های ویدیویی برای راه اندازی کسب و کار هستید!
  • اگر به دنبال آموزش های ویدیویی ایجاد وبسایت هستید
  • اگر آموزش وردپرس تصویری نیاز دارید
  • اگر میخواهید پروژه های سئو بگیرید

میتوانید همین امروز به ویدیوهای آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت و وبمستری دسترسی داشته باشید.

وردپرس میتواند بهترین گام شما برای ورود به دنیای میلیونی اینترنتی ایران باشد، میتواند ظرف یک ساعت خود را به جمع بزرگی اضافه کنید و هر آنچه که برای ارائه دارید را روانه بازار توسعه پذیر، بزرگ و آنلاین کشور کنید.

دوستان خوب، فروشگاه های بزرگ، آموزشگاه های بزرگ، وبسایت های بزرگ همه و همه توانسته اند این مسیر را به خوبی طی کنند. حال این شما هستید که بخواهید این مسیر را طی کنید یا نه.

اگر میخواهید وردپرس را بشناسید و شروع به راه اندازی کسب و کار خود کنید میتوانی در فریش تم با ما در تماس باشید.

منتظر شما در فریش تم هستیم ☺

کمتر از 1 ساعت، سایت خودتو با کمک فریش تم راه اندازی کن!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو