معرفی مینی گوشی ساده Hope با کیبورد لمسی

معرفی مینی گوشی ساده Hope با کیبورد لمسی


منبع: دانش‌چی

419

1398/9/24

10:46


مینی گوشی موبایل ساده با صفحه کلید لمسی 

مینی گوشی ساده Hope با کیبورد لمسی

در این پست به معرفی گوشی‌های کوچک و لمسی شرکت Hope پرداخته‌ایم که در ادامه می‌توانید با امکانات و قابلیت های این مینی گوشی‌های خاص آشنا شوید با دانشچی همراه باشید.

معرفی مینی گوشی کوچک ساده و لمسی

با پیشرفت تکنولوژی و امکانات خوبی که برای گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است هنوز افرادی هستند که به گوشی‌های ساده علاقه دارند و کار با آن‌ها برایشان راحت‌تر است. در بین محصولات شرکت Hope گوشی‌های مینی ساده با ظاهری جذاب دیده می‌شود که از صفحه کلیدی لمسی برخوردارند. این گوشی‌های کوچک علاوه بر پشتیبانی از دو سیم کارت با اندازه کوچک، خوش دست بودن و طراحی زیبایی که دارند می‌توانند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند. در ادامه این مقاله می‌توانید با دو مدل از این گوشی‌های ساده و لمسی بیشتر آشنا شوید.

 مینی گوشی طرح آیفون hope مدل V35

معرفی مینی گوشی ساده Hope با کیبورد لمسی

در طراحی گوشی مینی V35 از گوشی‌های آیفون الهام گرفته شده است. پایین نمایشگر این گوشی دکمه Home آیفون نیز مشاهده می‌شود که عملکرد دکمه پاور را دارد. این گوشی دو سیم کارت بوده و از آنتن دهی خوبی برخوردار می‌باشد. در نظر گرفتن صفحه کلید لمسی برای این گوشی کوچک و سبک به جذابیت آن افزوده و طول ۱۱۳، عرض ۴۸ و ضخامت ۴٫۶ میلی متری و وزن ۶۸ گرمی آن را به یک گوشی لمسی مینی و نازک تبدیل نموده است.

کیبورد لمسی گوشی مینی V35 را یک صفحه نمایشگر ۱٫۵۴ اینچی از نوع OLDE با رزولوشن ۲۴۰x 320 همراهی می‌کند. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی ۳۲ مگابایت است و امکان ارتقاء حافظه برای آن توسط کارت حافظه وجود دارد. گفتنی است یک باتری با ظرفیت ۴۵۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می‌نماید. این دستگاه برای افردی که به برند آیفون علاقه دارند و می‌خواهند یک گوشی کوچک با طرح آیفون داشته باشند گزینه مناسبی برای خرید است.

جزئیات و خرید

 مینی گوشی لمسی hope مدل Anica V36

 مینی گوشی لمسی hope مدل Anica V36

گوشی مینی Anica V36 یکی دیگر از محصولات شرکت hope با صفحه کلیدی لمسی است. استفاده از فلز و شیشه در ساخت بدنه، آن را به یک گوشی زیبا و خوش دست تبدیل نموده است. همچنین این گوشی کوچک و نازک دارای طول ۱۱۲، عرض ۴۹ و ضخامت ۳٫۲ میلی متری و وزن ۶۸ گرمی می‌باشد. در قسمت پایینی دکمه پاور دیده می‌شود.

گوشی مینی Anica V36 درای صفحه نمایش ۱٫۶۳ اینچی از نوع OLDE با رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل است. همچنین حافظه داخلی ۱۶ مگابایت و رم ۱۶ مگابایتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که قابلیت ارتقاء حافظه توسط کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۸ گیگابایت برای آن وجود دارد. علاوه بر ویژگی لمسی بودن کیبورد، این گوشی از امکانات دیگری مانند پشتیبانی از رادیو، فایل‌های MP3، بلوتوث و امکان افزودن مخاطب تا ۳۰۰ بهره می‌برد. یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۸۰ میلی آمپر ساعت وظیفه تامین انرژی مینی گوشی Anica V36 را بر عهده دارد. خرید این دستگاه به کاربرانی که به دنبال یک گوشی مینی خاص و زیبا هستند توصیه می‌شود.

جزئیات و خرید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو