دستور طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی بسیار خوشمزه و متنوع

منبع: نمکستان

102

1398/9/24

11:36


دستور طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی بسیار خوشمزه و متنوع نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم. برای مشاهده این آموزش آشپزی، این پست را دنبال کنید. مواد لازم سوپ کدو و سیب زمینی کدو ۴ عدد سیب زمینی ۲ عدد […]

دستور طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی بسیار خوشمزه و متنوع

طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم. برای مشاهده این آموزش آشپزی، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم سوپ کدو و سیب زمینی

کدو ۴ عدد
سیب زمینی ۲ عدد
پیاز ۱ عدد
جو پرک سه چهارم پیمانه
ذرت سه چهارم پیمانه
جعفری ریز خرد شده ۴ قاشق غذا خوری
آویشن و زردچوبه ۱ قاشق چای خوری
نمک و فلفل  به میزان لازم
آبلیمو  به میزان لازم
آب گوشت یا آب سبزیجات به میزان لازم

طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی

با آموزش طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه سوپ کدو و سیب زمینی خوشمزه ابتدا باید پیاز را نگینی ریز خرد کنید و در مقدار کمی روغن تفت دهید. سپس سیب زمینی و کدو نگینی شده را اضافه کنید و تفت دهید بعد ادویه ها را روی مواد بریزید.

در قابلمه را قرار دهید و حرارت را زیاد کنید تا مواد کمی نرم شود، بعد آب را اضافه می کنیم. بعد از جوشیدن و پخته شدن مواد سوپ را با گوشکوب برقی به صورت پوره در می آوریم و دوباره مواد را روی حرارت قرار می دهیم. جو پرک را از یک ساعت قبل در آب خیس کنید و به مواد اضافه کنید. سپس ذرت و جعفری و آبلیمو را هم اضافه کنید. حرارت را کم کنی تا سوپ حسابی جا بیفتد و غلیظ شود .

دستور طرز تهیه سوپ کدو و سیب زمینی بسیار خوشمزه و متنوع

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو