اسامی بازیگران سریال هندی من عاشق تو هستم + خلاصه داستان قسمت آخر

منبع: کولاک

1,353

1398/9/24

13:00


مترجم: سمیرا فیض آبادی/ در این مطلب از بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال هندی من عاشق تو هستم می خوانید. من عاشق تو هستم (Meri Aashiqui Tum Se Hi) یک سریال موفق و البته طولانی هندی است که در در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در تلویزیون هند پخش شد. اکتا کاپور، فیلمساز نام‌آشنای بالیوود، این سریال عاطفی درام را تولید کرده است و آنیل کمار کارگردان این سریال است. شاکتی آرورا و رادیکا منان نقش‌های اصلی این سریال به نام‌های رنویر و ایشانی را ایفا کرده‌اند و توانستند با این فیلم به محبوبیت و شهرت برسند. سیمریتی کانا، آرجون بیجلانی، مونیت روی و محسن خان دیگر بازیگران این سریال هستند.

بازیگران سریال هندی من عاشق تو هستم

بازیگران سریال هندی من عاشق تو هستم

من عاشق تو هستم داستان عشق رنویر، پسری فقیر و ایشانی، دختر یک تاجر ثروتمند است. رنویر که در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده در دوران کودکی در خانه ایشانی کار می‌کند. پدر رنویر راننده پدر ایشانی است. آنها با هم بزرگ می‌شوند و به دوستانی صمیمی تبدیل می‌شوند. رنویر در عالم کودکی عاشق ایشانی می‌شود اما این حس را از او پنهان می‌کند چون می‌داند که خانواده آنها تفاوت طبقاتی زیادی با یکدیگر دارند. سال‌ها می‌گذرد و آنها بزرگ می‌شوند. ایشانی قرار است با «چیراگ» (راوجیت سینگ) ازدواج کند. با گذشت زمان ایشانی به چیراگ علاقه‌مند می‌شود اما رنویر بعدا متوجه می‌شود که چیراگ فقط به خاطر پول و ثرووت ایشانی می‌خواهد با او ازدواج کند. با یک سری حیله و توطئه رنویر و خانواده‌اش را از خانه ایشانی بیرون می‌کنند.

بعد از ۲ سال رنویر به یک تاجر ثروتمند تبدیل شده و برمی‌گردد. پدر ایشانی مرده و آنها با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو شده‌اند. مادر ایشانی با مرد دیگری به نام نیتین جوشی ازدواج کرده است. عمارت پدری ایشانی به حراج گذاشته شده و رنویر عمارت آنها را می‌خرد. چیراگ که متوجه شده ایشانی دیگر مال و ثروتی ندارد در روز عروسی‌شان او را ترک می‌کند.

رنویر که ایشانی را در این حال و روز می‌بیند حاضر می‌شود به خاطر نجات خانواده‌اش با او ازدواج کند درحالیکه به دختر دیگری از یک خانواده ثروتمند قول ازدواج داده است. از طرفی هم خوشحال است که رویاهایش به واقعیت تبدیل شده و توانسته با عشق دوران کودکی‌اش ازدواج کند.

با این همه ایشانی،رنویر را دوست ندارد و فقط به خاطر اصرارهای مادرش و نجات خانواده‌اش از فقر، حاضر می‌شود با دوست صمیمی دوران کودکی‌اش ازدواج کند. عشق یک طرفه و احترام رنویر به ایشانی باعث می‌شود ایشانی فکر کند حداقل می‌تواند مثل گذشته با او دوست باشد.

چیراگ، نامزد سابق ایشانی که در روز عروسی ایشانی را ترک کرده بود برای انتقام گرفتن از رنویر برمی‌‌گردد. چیراگ به ایشانی می‌گوید که رنویر دلیل اصلی مرگ پدرش بوده است. ایشانی در ابتدا باور نمی‌‌کند اما چیراگ یک سری دلیل و مدرک می‌آورد و نشان می‌دهد که رنویر پدر او را به قتل رسانده است. ایشانی که دلش شکسته کل روز «کروا چوت» (روزی که زنان برای سلامتی شوهرانشان روزه می‌گیرند) در کنار چیراگ به دنبال پیدا کردن سند و مدرک است.

درهمان روز چیراگ دختری به نام شنلا را با ماشین زیر گرفت و برادر شنلا به خاطر وضعیت خواهرش دنبال انتقام بود. شنلا وقتی به هوش آمد به برادرش گفت که معشوقه‌اش می‌خواسته او را بکشد. رنویر که ایشانی را مقصر این حادثه می‌دانسته ایشانی را سرزنش می‌کند و برادر آن دختر فکر می‌کند که رنویر شنلا را به بیمارستان رسانده است. در همین حال چیراگ که سعی داشته به ایشانی تجاوز کند دستش رو می‌شود و به ایشانی می گوید که قتل پدرش کار رنویر نبوده است. ایشانی بعدا از آنجا فرار می‌کند و رنویر که فهمیده ایشانی با نامزد سابقش بیرون رفته وقتی با ایشانی روبرو می‌شوید برادر شنلا به سمت رنویر شلیک می‌کند و به بیمارستان برده می‌شود.رنویر به کما رفته و ایشانی علاقه‌اش به رنویر را به زبان می‌آورد اما وقتی رنویر به هوش می‌آید دیگر اعتمادش را به ایشانی از دست داده ولی ایشانی قلب او را تسخیر می‌کند.

ریتیکا نامزد سابق رنویر قرار است با پسرعموی ایشانی ازدواج کند که به یک باره به خاطر فوت پدرش زیر قول و قرارشان می‌زند. پدر ریتیکا که متوجه شده دخترش باردار است ایست قلبی کرده و می‌میرد.

چیراگ و رنویر در مکانی مشخصی قرار گذاشته و با هم درگیر می‌شوند. ایشانی که آنها را تعقیب می‌کرده از راه می‌رسد و با جسد چیراگ روبرو می‌شود و فکر می‌کند رنویر او را کشته است.
درنهایت مشخص می‌شود که ریتیکا از چیراگ باردار بوده و او چیراگ را کشته است. پس از وقوع یک سری اتفاقات بعدی میان رتیکا و ایشانی و رنویر نهایتا ریتیکا و بچه‌اش می‌میرند و رنویر و ایشانی به هم می‌رسند.

بیوگرافی شاکتی آرورا (بازیگر نقش رنویر سریال من عاشق تو هستم)

شاکتی آرورا بازیگر مطرحی در قاب تلویزیون هند می‌باشد. او متولد ۱۶ می ۱۹۸۶ میلادی می‌باشد. او فعالیتش را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده و علاوه بر بازیگری کار اجرا و مدلینگ هم انجام می‌دهد. این بازیگر ۳۳ ساله با فیلم “من عاشق تو هستم” به شهرت رسید. او فوق لیسانس ارتباطات دارد. شاکتی آرورا در سال ۲۰۱۸ ازدواج کرد. نام همسر او نیها ساکسنا است که او نیز بازیگر شناخته شده تلویزیون است.

بیوگرافی رادیکا منان (بازیگر نقش ایشانی سریال من عاشق تو هستم)

رادیکا منان که خیلی‌ها او را با نام «ایشانی» سریال محبوب «من عاشق تو هستم» به خاطر دارند. او فعالیت خود را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. این سریال اولین کار جدی رادیکا به حساب می‌آید. او به خاطر بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر تازه‌وارد را در سال ۲۰۱۵ از جشنواره «زی گلد» دریافت کرد. او ۱ ما سال ۱۹۹۵ میلادی در خانواده‌ای پنجابی در دهلی به دنیا آمد. پدر او تاجر و مادرش نقاش است. رادیکا از کودکی در کلا‌س‌های آموزش رقص‌های هندی شرکت کرد تا جایی که تجربه مربی گری رقص دارد. او در دوران مدرسه کریکت بازی می‌کرد و درکل به گفته خودش رفتارهای پسرانه داشت.
رادیکا با فیلم «Pataakha» ساخته ویشال باردواج فعالیت در سینما را آغاز کرد. این بازیگر ۲۴ ساله یکی از چهره‌های جوان و مستعد سینما و تلویزیون هند است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو