به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر؛
                    تصویربرداری «پس از آزادی» به ۹۰ درصد رسید

به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر؛ تصویربرداری «پس از آزادی» به ۹۰ درصد رسید


منبع: سینما پرس

73

1398/9/24

16:25


سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در تهران به پایان خود نزدیک شده و تا اوایل دی ماه به پایان خواهد رسید.

سریال پس از آزادی

سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در تهران به پایان خود نزدیک شده و تا اوایل دی ماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش سینماپرس، تا به حال بیش از ۹۰ درصد از کار تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به پایان رسیده و گروه در لوکیشن‌های مختلف در تهران مشغول کار هستند.  

بنا بر این گزارش، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده بناست تصویربردای سریال تا اوایل دی ماه به پایان برسد. گروه سازنده این اثر تا به حال در نقاط مختلف از جمله یک کارخانه تصویربرداری داشته‌اند.  

«پس از آزادی» در ۴۰ قسمت به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر با داستانی از نیلوفر محلوجی در نوبت پخش از تلویزیون قرار دارد و احتمالا اوایل سال ۹۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.  

خسرو شهراز، قاسم زارع، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، مرتضی اسماعیل‌کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر، ‌ رامین سیار دشتی،   و ... در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.  

در یک‌خطی داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود؛ بنده خدا اکثر مواقع تنها بود؛ بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش‌اش دنده عوض و بنزین جابه‌جا می‌کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح‌ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره؛ اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان، چه می‌دونم استان‌های سردسیر و برف‌گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود، خودش چیزی نمی‌گفت، ولی ماها که می‌فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی‌تونه جاشونو پر کنه...

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو