بازیگران مارول در نقش صداپیشه مهمان به سریال The Simpsons پیوستند

منبع: گیمفا

236

1398/9/24

19:33


بازیگران مارول در نقش صداپیشه مهمان به سریال The Simpsons پیوستند

سریال The Simpsons «سیمپسون‌ها» همچنان در حال بهره بردن از مزیت‌های پیوستن فاکس به دیزنی است و حالا دو بازیگر بزرگ دیگر برای چند اپیزود به این سریال اضافه شده‌اند. کیت بلانشت (Cate Blanchett) بازیگر Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» و دیوید هاربر (David Harbor) بازیگر Black Widow «بلک ویدو» اواخر این فصل به سریال اضافه می‌شوند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در قسمت پایانی فصل ۳۱ این سریال شاهد حضور بلانشت در نقش ایلین روانشناس سگ‌ها خواهیم بود. او قرار است به سگ خانوادگی سیمپسون‌ها برای غلبه بر افسردگی کمک کند. در این اپیزود شاهد فلش‌بک به اولین اپیزود سریال در فصل اول هستیم که برای طرفداران قدیمی خیلی جالب خواهد بود. در فصل ۳۱، هاربر نقش نسخه دیگری از آقای برنز را بازی می‌کند که قصد دارد دلیل مشکلات نیروگاه برق را پیدا کند. ال جین سازنده The Simpsons درباره حضور بلانشت در سریال گفته است:

ایلین میخواد بدونه آسیب روحی این سگ ریشه در گذشته اون داره یا نه، که در واقع با اپیزود اول سریال مرتبط میشه. طرفداران شاهد فلش‌بکی خواهند بود که از اختراع اینترنت قدیمی‌تره. خیلی خوشحالیم که برنده دو جایزه اسکار رو استخدام کردیم تا با یک سگ حرف بزنه.

جین درباره هاربر هم گفته:

مثل فیلم‌های Mission: Impossible «ماموریت: غیرممکن»، ما به آقای برنز یک شخصیت جدید دادیم تا کسی توی نیروگاه اون رو نشناسه. اون یک کارمند از بخش دیگری از نیروگاهه، اما همه کارهاش مثل آقای برنزه.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو