عکس های مهدی زمین پرداز و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های مهدی زمین پرداز و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

425

1398/9/24

20:01


جدیدترین عکس های مهدی زمین پرداز و همسرش و خانواده اش به همراه بیوگرافی مهدی زمین پرداز و زندگی شخصی اش را در نمکستان ببینید.

نمکستان : مهدی زمین پرداز هنرمند خوب ایرانی متولد ۲۳ شهریورماه ۱۳۶۰ در تهران می باشد. وی رشته کارگردانی را تا مقطع فوق لیسانس ادامه داده و فارغ التحصیل از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اکنون یکی از بازیگران تلویزیون و سینما است. در ادامه با بیوگرافی مهدی زمین پرداز و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

مهدی زمین پرداز

سابقه فعالیت مهدی زمین پرداز :

مهدی زمین پرداز بازیگر مستعد کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را از ۱۳ سالگی با حضور در کانون فرهنگی هنری مطهری آغاز کرد. وی برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ نمایشی را برای مدارس و کودکان اجرا کرد . با ورود به دانشگاه و حضور در فضاهای هنری در سال ۱۳۷۹ به گروه های مختلفی اعم از گروتمان، راویان ایران و هفت سبز و … ملحق شد.

این بازیگر در سن ۱۴ سالگی برای اولین بار برای اجرا در جشنواره تئاتر کودک و نوجوانان دیپلم افتخار را کسب و کرد و از آن به بعد هر ساله در عرصه تئاتر افتخار آفرینی می کند.

ورود به قاب تلویزیون :

سریال گیله وا به کارگردانی  اردلان عاشوری اولین تجربه حضور مهدی زمین پرداز در قاب تلویزیون می باشد. این سریال در سال ۹۶ ساخته شد اما در نهایت در سال ۹۸ از شبکه سه سیما پخش شد. بازیگران مشهوری همچون ستاره اسکندری و حمیدرضا پگاه در این سریال نقش آفرینی می کنند.

مهدی زمین پرداز

حضور در عرصه سینما :

مهدی در ابتدا سال ۱۳۹۱ در مستند جنگی درباره حسن باقری ( فرمانده جنگ ایران و عراق ) نقش آفرینی نمود. کارگردان این مستند که آخرین روزهای زمستان نام داشت، محمد حسین مهدویان بود که در سال ۹۸ مجدد با وی همکار شد. وی با بازی در فیلم سینمایی لاتاری وارد عرصه سینما شد و پس از آن در فیلم ماجرای نیمروز : رد خون ساخته محمدحسین مهدویان نقش آفرینی نمود. البته در سال ۱۳۹۴ به عنوان بازیگردان در فیلم ایستاده در غبار نیز حضور داشت. وی همچنین بازیگردان فیلم کوتاه مونالیزا و انجماد عقربه نیز بوده است.

کسب تجربه در تئاتر :

مهدی در زمینه تئاتر تحصیل کرده و تجربیات فراوانی را از اجراهای تئاتر به دست آورده است. از نظر وی تجربه های کسب شده در تئاتر می تواند کمک کننده خوبی برای بازی در تلویزیون و سینما باشد.

فعالیت های دیگر :

مهدی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری مدتی به عنوان کارگردان تئاتر فعالیت می کرد و سپس با ورود به عرصه نویسندگی فیلم نامه های مستندات و فیلم های کوتاه ها را تنظیم می نمود.

مهدی زمین پرداز

همسر مهدی زمین پرداز :

وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

صفحه اینستاگرام مهدی زمین پرداز :

مهدی در اینستاگرام با آیدی mehdizaminpardazz در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را دنبال می کند.

صفحه اینستاگرام مهدی زمین پرداز

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده مهدی زمین پرداز همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهدی زمین پرداز

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهدی زمین پرداز

عکس های مهدی زمین پرداز در سریال گیله وا

عکس های مهدی زمین پرداز در سریال گیله وا به همراه امیرحسین صدیق

زندگینامه مهدی زمین پرداز و عکس های جدیدش

زندگینامه مهدی زمین پرداز و عکس های جدیدش

زندگینامه مهدی زمین پرداز و عکس های جدید

زندگینامه مهدی زمین پرداز و عکس های جدید

عکس های دیده نشده مهدی زمین پرداز

عکس های دیده نشده مهدی زمین پرداز

عکس های مهدی زمین پرداز و بیوگرافی

عکس های مهدی زمین پرداز و بیوگرافی کامل

زندگینامه مهدی زمین پرداز

زندگینامه مهدی زمین پرداز

بیوگرافی مهدی زمین پرداز

بیوگرافی مهدی زمین پرداز

مهدی زمین پرداز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو