با کتانی چه چیزهایی میتوانیم ست کنیم؟

منبع: نمکستان

148

1398/9/24

20:17


روش های ست کردن با کتانی نمکستان : کتانی یکی از بهترین و راحت ترین گزینه ها برای پاپوش های روزانه است. استفاده از کتانی در هر فصلی با توجه به استایلی که برای آن در نظر میگیرید مجاز بوده و میتواند استایل شیکی را به ارمغان بیاورد. برای آشنایی با تیپ های مختلفی که […]

روش های ست کردن با کتانی

ست کردن با کتانی : با کتانی چه چیزهایی میتوانیم ست کنیم؟

نمکستان : کتانی یکی از بهترین و راحت ترین گزینه ها برای پاپوش های روزانه است. استفاده از کتانی در هر فصلی با توجه به استایلی که برای آن در نظر میگیرید مجاز بوده و میتواند استایل شیکی را به ارمغان بیاورد. برای آشنایی با تیپ های مختلفی که میتوانید با کتانی بزنید با ما همراه باشید.

شلوار جین پاکتی یکی از بهترین گزینه ها برای کتانی است. همانطور که میدانید تا زدن لبه ی شلوار به یک ترند همگانی تبدیل شده است. شما میتوانید شلوار جین پاکتی خود را با یک جفت کتانی سفید ست کنید.

پیراهن با کتانی! بله شما میتوانید پیراهن های میدی تا ساق پا را با کتانی های سبک یا آل استار ست کنید. حالا انتخاب با خودتان است که یک پیراهن گل گلی میدی را با یک جفت کتانی تک رنگ ست کنید و یا از رنگ های دیگری برای این استایل استفاده نمایید. نه تنها پیراهن های میدی بلکه شما میتوانید برای پیراهن های راحت و بلند خود نیز از کتانی کمک بگیرید و این استایل چقدر برای تابستان و کنار ساحل میتواند برای شما راحت باشد.

برای کتانی های خود میتوانید از یک تیشرت اسپرت و دامن جین کوتاه هم کمک بگیرید. مطمعن باشید که این تیپ برای مهمانی های دخترانه یک انتخاب عالی خواهد بود. جدای دامن جین، انتخاب یک کت جین و یک شلوار جین چسبان نیز میتواند یک استایل جذاب با کتانی را ایجاد کند.

خودتان حتما در جریان هستید که یک استایل ورزشی همیشه مختص کتانی خواهد بود. پس ست کردن کتانی با سویشرت شلوار ورزشی تان را فراموش نکنید. صحبت از ست کردن شد و جا دارد بگوییم که چه ستی میتواند برای کتانی جذاب تر از ست کوله پشتی باشد.

در نهایت برای فصل تابستان و دور همی های دخترانه با یک شلوارک جین و کتانی سفید و یک تیشرت ساده سفید چطورید؟!

ست کردن با کتانی : با کتانی چه چیزهایی میتوانیم ست کنیم؟

با کتانی چه چیزهایی میتوانیم ست کنیم؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو