دانلود بازی Hitman 3 Contracts برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Hitman 3 Contracts برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

107

1398/9/24

21:45


بازی Hitman 3 Contracts تقریبا بعد از دو سال از نسخه دوم توسط شرکت Eidos ساخته شد. این نسخه تفاوت کمی با نسخه های قبلی داشت. این بار شرکت Eidos سعی کرد تا با تاریک تر کردن موضوع و داستان بازی حالت ابهام را در بازیگر زیاد کند. همچنین قوی تر شدن بخش گرافیکی، جذابیت را دو چندان کرده بود. در مجموع می توان گفت که Eidos توانسته بود در این امر قدم بلندی بر دارد و با قدرت بازی Hitman 3 Contracts را به بازار ارائه دهد.

در آغاز بازی هیتمن ۳، مشاهده می کنید مامور ۴۷ در یک هتل که در پاریس واقع شده است مجروح می شود. او که تیر خورده و به دلیل مصرف داروهای اعتیادآور حال بسیار بدی پیدا کرده است، در یک عالم ترسناک گرفتار خیالات عجیبی شده و کابوس هایی از گذشته اش، او را رنج می دهند. حال شما در نقش او، بازی را در این دنیای پر ابهام شروع می کنید.

Hitman 3 Contracts PC-GOG

دانلود-بازی-Hitman-3-Contracts

مطالب مرتبط

تمامی مراحل بازی Hitman 3 Contracts همان ساختار مشابه با سری های قبلی Hitman را دنبال می کند، به طوری که به شما امکان داشتن اهداف گوناگون و راه های مختلف برای رسیدن به آن ها داده می شود. مامور ۴۷ با بیش از ۳۰ نمونه اسلحه گرم و روش های جدید می تواند با دشمنان خود مقابله کند. همچنین می تواند با حرکات آرام و بی سرو صدا دشمنان خود را غافلگیر کرده و آنها را از پای درآورد. برای مثال می توان طوری که دشمن متوجه نشود آرام به پشت سر او رفت و در یک حرکت غافلگیر کننده او را با سیم خفه کرد. همچنین دشمنان نیز در این بازی حالت مصنوعی بازی های رایانه ای را ندارند و بر حرکات و رفتار شما کاملا هوشیار هستند.

نورپردازی، سایه گذاری و همچنین صدابرداری بسیار قوی این بازی، جذابیت آن را چندین برابر ساخته است. در این بازی ماموریت های بسیار جالبی به مامور ۴۷ داده می شود که سعی برای ایجاد ترس و اضطراب در تمامی آنها به چشم می خورد.

info

When you kill for money, there are no rules, only contracts to be executed.

Hitman 3: Contracts takes you deeper into the mind of Agent 47. Enter a world of crime, sin and greed. Encounter his greatest adversaries, completing the work that made him so ruthlessly efficient and deadly precise, the ones that shaped him as an assassin.

Travel anywhere the work requires and take on assignments in Paris, Hong Kong, Siberia, England, and many more. Understand that nothing counts except the target. Anyone can kill, but can they make the perfect hit? Take on the role of 47 and do what you must to get the job done, because in a professional Hitman’s hands everything becomes a weapon.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10

Processor:Pentium III 800MHz

Memory:256 MB RAM

Graphics:100% DirectX 8.1 compatible 3D accelerator video card with at least 32Mb RAM

DirectX:Version 8.1

Storage:2 GB available space

 

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه Hitman 3 Contracts v2.0.0.11-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو