دانلود بازی Hitman Blood Money برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Hitman Blood Money برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

137

1398/9/24

21:45


بازی Hitman Blood Money از جایی شروع می شود که مامور ۴۷ باید مردی با نام مستعار Swing King را به قتل برساند. این مرد گرداننده پارکی است که در آن انفجار یک چرخ و فلک (Merry Go Round) باعث نابودی انسان های بی گناهی شده است. سازمانی که مامور ۴۷ برای آن کار می کند از پدر یکی از قربانیان این حادثه پول گرفته است تا مامور ۴۷، Swing King را که مشکوک است را نابود کند و عکس آن قربانی را قبل از کشتنش به عنوان “آخرین دیده” (Last Seen) به او نشان دهد. این مرد همچنین در کار مواد مخدر هم بوده است. اما زمانی که مامور ۴۷ به او می رسد تا او را با کشتن از پستی خلاص کند، Swing King را فردی می بیند که زانو زده و در حال التماس برای جانش است… !

در این مرحله شما بصورت قدم به قدم (Step By Step) از طریق نوشته های بالای صفحه راهنمایی می شوید که باید چه کار هایی را برای اتمام ماموریت انجام دهید. داستان بازی Hitman Blood Money نسبت به شماره های دیگر Hitman پیشرفت زیادی دارد. شما وقتی وارد بازی می شوید در منوی اصلی (Main Menu) جسد مامور ۴۷ را در کلیسا می بینید که الکساندر و افرادش در کنار جسد مامور ۴۷ هستند. الکساندر و وکیلش را شما در فیلم های بین بازی می بینید که در حال بررسی کارهای مامور ۴۷ هستند و قصد نابودی او را دارند. دلیل نفرت الکساندر از مامور ۴۷ این است که فکر می کند که فلج شدنش تصادفی نبوده و مامور ۴۷ در اینکار دست دارد.

Hitman Blood Money PC-GOG

دانلود-بازی-Hitman-Blood-Money

مطالب مرتبط

کنترل بازی Hitman Blood Money با اینکه از نسخه های گذشته اش کمی بهتر شده اما باز هم اندکی خشک بنظر می رسد. هوش مصنوعی بازی زمانی شما را متحیر خواهد کرد که بازی را روی حالت Normal یا Expert و Pro بازی کنید. وقتی از کنار پلیس یا دشمن رد می شوید اگر مامور ۴۷ سلاحی در دست داشته باشد آنرا پشت کمرش مخفی می کند که در اکثر مواقع دشمن به او مشکوک می شود .

زمانی که به پشت افراد دشمن می روید تا از پشت آنها را بکشید سریع رویشان را به سمت شما برمی گردانند. تنوع سلاح ها در این بازی زیاد است اما شما نیاز زیادی به سلاح های مختلف ندارید. یک کلت Silver کافی است با اینکه در اکثر ماموریت ها شما تفتیش می شوید و سلاح هایتان را ازتان می گیرند، می توانید آنها را در جعبه ای مخفی کرده و با جعبه وارد درهایی شوید که در آنجا شما را بازرسی می کنند.

از دیگر قابلیت های جالبی که در این نسخه وجود دارد امکان ارتقاء سلاح هاست. شما با انجام هر ماموریت پول لازم جهت ارتقاء سلاحهایتان با آیتم های Unlock شده را بدست می آورید و می توانید به قدرت سلاح هایتان بیافزایید. هر مرحله شامل گرفتن اطلاعات درباره اهداف ماموریت از دایانا، ارتقاء سلاح ها و در نهایت انتخاب سلاح ها و آیتم های لازم بسته به نوع موقعیت مرحله است.

info

Money Talks. Silence Pays. Prepare to Make a Killing. When assassins from Agent 47’s contract agency, The ICA, are eliminated in a series of hits, it seems a larger, more powerful agency has entered the fray. Sensing he may be a target, 47 travels to America, and prepares to make a killing.

Features:

‘Blood Money’ system: the cleaner the ‘hit’ the more money you receive which can be spent on bribing witnesses and police to reduce your notoriety, weapon customisation, specialist equipment and information.

Customisable weapons: modify Agent 47’s custom weapons in a variety of ways including sound, recoil, rate of fire, damage, reload speed, accuracy and zoom.

Strong narrative: who is wiping out the ICA and what is their motivation?

Soundtrack by BAFTA-winning composer Jesper Kyd.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Microsoft Windows® 7 / 8 / 10

Processor:Pentium 4 1.5Ghz or Athlon XP Equivalent

Memory:512MB RAM

Graphics: 100% DirectX 9.0c compatible video card which supports Hardware TnL and Pixel Shader 2.0 (GeForce FX / Radeon 9500 or higher)

Storage:5GB free disk space

Sound:100% DirectX 9.0c Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی:

System: Microsoft Windows® 7 / 8 / 10

Processor:Pentium 4 2.4Ghz or Athlon XP/64-bit equivalent

Memory: 1024MB RAM

Graphics: ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series or higher video card

Storage: 5GB free disk space

Sound: 100% DirectX 9.0c Compatible Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Hitman Blood Money v1.2-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو