۵ راهکار طلایی برای از بین بردن خر و پف + درمان خانگی خر و پف

۵ راهکار طلایی برای از بین بردن خر و پف + درمان خانگی خر و پف


منبع: نمکستان

73

1398/9/25

01:51


درمان خانگی خر و پف با ۵ راهکار طلایی و کاربردی نمکستان : از شایع ترین عوامل خر و پف میتوان به آلرژی، چاقی، مصرف داروی خاص، سیگار، الکل و مشکل در گلو و مجاری بینی اشاره کرد. زمانی که ریه ها در مقابل مجاری هوایی مسدود شده و هوا را به درون می کشند و […]

درمان خانگی خر و پف با ۵ راهکار طلایی و کاربردی

خر و پف ، درمان خر و پف

نمکستان : از شایع ترین عوامل خر و پف میتوان به آلرژی، چاقی، مصرف داروی خاص، سیگار، الکل و مشکل در گلو و مجاری بینی اشاره کرد. زمانی که ریه ها در مقابل مجاری هوایی مسدود شده و هوا را به درون می کشند و به علت شل شدن عضلاتی که راه های هوایی را باز نگه می دارند یا وجود بافت های اضافی در هنگام خواب، خر و پف اتفاق می افتد.

گاهی اوقات خر و پف به دلیل ساختار خاص بینی اتفاق می افتد. همچنین کام نرم یا زبان کوچک یا بیش از حد دراز یا انحراف تیغه میانی بینی نیز میتواند از جمله عوامل موثر در خر و پف باشد. در ادامه ما به چند راه کار برای از بین بردن خر و پف و درمان این بیماری میپردازیم :

۱- گیاه بابونه : یک قاشق چایخوری گیاه بابونه را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید و یک ربع بمانید تا دم بیاید سپس کمی عسل داخل ترکیب بریزید و هم بزنید و قبل از خواب بنوشید.

خر و پف ، درمان خر و پف

۲- آناناس : میوه ی آناناس خاصیت ضد التهابی داشته که خوردن چند تکه ی کوچک از آن بعد از شام میتواند از خر و پف جلوگیری کند.

۳- استفاده از روغن زیتون : ۲ یا ۳ قطره روغن زیتون را در داخل عسل بریزید و مثل شربت قبل از خواب بخورید.

خر و پف ، درمان خر و پف

۴- گیاه نعناع : یک یا دو قطره عصاره نعنا را داخل آب بریزید و قرقره کنید. همچنین چند قطره از این عصاره ی طبیعی را میتوانید با اکالیپتوس ترکیب کنید و در بینیتان قرقره کنید و یا قبل از خواب اندکی از این عصاره را استشمام نمایید.

۵- کره تصفیه شده : کره تصفیه شده را داخل ویو گذاشته و کرم کنید و سپس دو الی سه قطره را داخل بینیتان بریزید. این کار را هر روز و شب قبل و بعد از خوابیدن انجام دهید تا از خر و پف شما جلوگیری کند.

خر و پف ، درمان خر و پف

۵ راهکار طلایی برای از بین بردن خر و پف + درمان خانگی خر و پف

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو